متا آزمایش Threads API را با توسعه دهندگان شخص ثالث آغاز می کند

متا شروع به ارائه Threads API به صورت زنده کرده است، اگرچه هنوز مدتی طول می کشد تا به طور گسترده در دسترس توسعه دهندگان قرار گیرد. جسی چن مهندس متا در Threads به اشتراک گذاشت، این شرکت آزمایش ابزارهای توسعه جدید خود را با تعداد کمی از شرکت ها آغاز کرده است.

به گفته چن، که اولین پست او توسط TechCrunch، در حال حاضر در “بتا” است، اما استقرار گسترده تر می تواند “تا پایان ژوئن” انجام شود. اولین گروه از شرکت‌هایی که API را آزمایش می‌کنند شامل پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی Sprinklr، Hootsuite، Social News Desk و Sprout Social است. متا همچنین با گردآورنده اخبار فناوری Techmeme و پلتفرم ویدیوی زنده Grabyo کار می کند. در حال حاضر، به نظر می رسد API در درجه اول اجازه می دهد تا محتوا از این سرویس ها در Threads پست شود، اما چن گفت همچنین برنامه هایی برای فعال ، تعدیل پاسخ و قابلیت های تجزیه و تحلیل وجود دارد.

داشتن یک API می تواند به Threads کمک کند تا ویرایشگران بیشتری را جذب کند و کاربران قدرتمندی را جذب کند، که اغلب برای انتشار و تجزیه و تحلیل به نرم افزارهای شخص ثالث متکی هستند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، قبلاً به ناشران دادگاه ابراز اکراه کرده و گفته است که “نگرانی” او این است که یک API اختصاصی “به معنای محتوای بسیار بیشتر برای ناشران است و نه محتوای بیشتر برای سازندگان”. (موسری گفت که نمی‌خواهد اخبار را روی پلتفرم تقویت کند.)

اما برای کاربران، Threads بیشتر و بیشتر شبیه یک جایگزین مناسب برای X به نظر می رسد، و ارائه ابزارهای سطح حرفه ای راه خوبی برای ترغیب ناشران و برندها برای انتشار بیشتر در این پلتفرم است. داشتن یک API همچنین به طور بالقوه می تواند به برنامه های شرکت برای پشتیبانی از قابلیت همکاری و سایر موارد کمک کند، اگرچه متا به طور عمومی API خود را در این زمینه مورد بحث قرار نداده است.

  کشف رابطه مرموز بین داشتن گربه و ابتلا به اسکیزوفرنی

منبع: https://www.engadget.com/meta-is-starting-to-test-the-threads-api-with-third-party-developers-200125403.html?src=rss