مصاحبه با کارگردان پنج شب در فردی با اما تمی

FNAD کارل کیک کوچک

تصویر: بلومهاوس یونیورسال

انتظار برای اکران یونیورسال پیکچرز و بلومهاوس تقریباً به پایان رسیده است پنج شب در فردی.

io9 با کارگردان صحبت کرد اما تامی در مورد اقتباس از بازی های ویدیویی و نحوه همکاری نزدیک او با خالق فرنچایز بازی های ویدیویی اسکات کاتون. وفادار ماندن به روح اصلی پنج شب در فردی ضروری بود. او گفت: «ما بدیهی است که می‌دانستیم که باید با ترس‌های پرش که بازی به خاطر آن بسیار معروف شده بود مقابله کنیم. اما علاوه بر این، بازی واقعاً چنان فضای ترسناکی ایجاد می‌کند که شما حتی بین همه ترس‌ها روی لبه صندلی خود بودید. بنابراین من واقعاً می‌خواستم آن را نیز از نظر حس مکان و عجیب بودن فیلم‌های ترسناک دروازه بررسی کنم.

تامی به فیلم هایی مانند کری و گرملینز به عنوان سنگ محک برای فیلم داستانی با محوریت انیمیشن های تسخیر شده، پوسیده و وحشتناک پیتزای فردی فازبیر. «مثل همه فیلم‌هایی است که در کودکی یا نوجوانی تماشا می‌کنید و دسترسی اولیه را دارید. کری من تازه در دبیرستان هستم.» او گفت. «و می‌دانید، وحشت آن صحنه رختکن افتتاحیه، یک چیز بسیار مرتبط و روزمره است. و با این حال شما سپس راه خود را به این منظره ترسناک دراماتیک تر باز می کنید. و با گرملینز، این چیزها خزدار و زیبا شروع می شوند و به یک هیولای کوچک تبدیل می شوند. بنابراین فکر می‌کنم آن‌ها برای من (دروازه وحشت) بودند. من واقعاً احساس می‌کنم این فیلم این فرصت را دارد که بتواند دروازه‌ای برای اولین بار برای تماشاگران جوان به سمت وحشت باشد.

  WowMouse ساعت هوشمند شما را به یک ماوس بلوتوث مبتنی بر حرکت تبدیل می کند

بیشتر در مورد نحوه همکاری نزدیک با او صحبت می کند FNAF’خالق Tammi توضیح داد که از همان لحظه ای که او روی فیلم آمد، این کار شبیه یک همکاری بود. “در آن زمان، من یک فیلمنامه موجود را خوانده بودم و به نوعی افکار و دیدگاهم را در مورد آنچه که اقتباس می تواند باشد با اسکات در میان گذاشتم، و همچنین با آنچه او فکر می کرد همراهی کردم. ما از آنجا شروع به همکاری کردیم – و اینجا ما هستند، (ما) به خط پایان رسیده ایم.

پنج شب در فردی 27 اکتبر افتتاح می شود.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/five-nights-at-freddy-s-movie-director-interview-1850932070