نتفلیکس تایید می کند که صورتحساب اپل را برای مشترکین پدربزرگ حذف می کند

نتفلیکس تایید می کند لبه که شروع به حذف مشترکین قدیمی از برنامه های صورتحساب Apple iTunes آنها کرده است و آنها را مجبور می کند مستقیماً با استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی هزینه Netflix را پرداخت کنند. اوایل امروز، قابل پخش گزارش داد که نتفلیکس شروع به اطلاع رسانی به مشتریان در “منطقه های منتخب” کرده است، اما مومو ژائو، نماینده نتفلیکس به ما تایید می کند که همه “اعضای طرح پایه که از روش پرداخت iTunes استفاده می کنند” باید مستقیماً ثبت نام کنند.

برای همه کسانی که قبل از اینکه نتفلیکس پذیرش اشتراک از طریق سیستم پرداخت اپل را متوقف کند، ثبت نام کرده اند، موفقیت خوبی بوده است. امروز یکی گفت در X که آنها قیمت قدیمی 9.99 دلاری سرویس پخش را برای سالها حفظ کرده بودند.

افسوس، اگر شما مانند این شخص هستید، اکنون باید به ما بپیوندید و یا افزایش قیمت ۵ دلاری را برای همان بسته‌ای که سال‌ها داشته‌اید بپذیرید، یا ۳ دلار کمتر از آنچه دارید بپردازید. . تابستان و اجازه دهید تبلیغات شما را بشورند. یا می توانید کمی وقت بگذارید و به رابطه خود با سرویس های پخش فکر کنید، که به نظر می رسد روز به روز گران تر می شود.

این تغییر نشان دهنده پایان یک حماسه طولانی است: اگرچه اپل در سال 2010 گزینه های اشتراک درون برنامه ای را به آیفون ها اضافه کرد، نتفلیکس آنها را تا سال 2015 به برنامه iOS خود اضافه نکرد زیرا با کاهش 30 درصدی اپل مخالف بود. در اواخر سال 2018، نتفلیکس تصمیم گرفت به هیچ وجه پرداخت به اپل را متوقف کند، اشتراک های درون برنامه ای را به کلی کنار گذاشت و هرگز به عقب نگاه نکرد.

  نگاهی به قیمت خودرو در بهمن 1402 + جدول

منبع: https://www.theverge.com/24084173/netflix-refusing-apple-itunes-subscriptions