نحوه گذاشتن پیام های ویدیویی در FaceTime در iOS 17

iOS 17 اپل مجموعه ای از ویژگی های جدید، از جمله امکان ارسال پیام های ویدیویی در FaceTime را به همراه داشت. در حالی که نسل های جوان معمولاً از شنیدن زنگ تلفن خود و دیدن اینکه شخصی یک پست صوتی گذاشته است می ترسند، نسخه ویدیویی جدید اپل می تواند موفقیت آمیز باشد. اکنون وقتی با شخصی در FaceTime تماس می‌گیرید، اگر پاسخی دریافت نکرد، می‌توانید یک پیام ویدیویی ضبط و ارسال کنید. توجه: شما و گیرنده‌تان باید از iOS 17 یا iPadOS 17 برای ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی FaceTime استفاده کنید.

گام به گام: نحوه ارسال پیام ویدیویی FaceTime

مرحله 1: به برنامه FaceTime بروید

از طریق پیام ویدیویی بگذارید زمان رویارویی کاملا ساده است تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تماس FaceTime را همانطور که معمولا انجام می دهید آغاز کنید. این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد، اما ساده ترین آنها رفتن به آن است اپلیکیشن FaceTime.

مرحله 2: تماس FaceTime را شروع کنید

پس از ورود به برنامه، روی آن ضربه بزنید فیس تایم جدید مخاطبی را که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید انتخاب کنید، سپس روی ضربه بزنید زمان رویارویی اساسا. اگر کسی بلند نشود، خواهید دید “(تماس) در دسترس نیست” و دو گزینه به شما پیشنهاد می شود. می توانید آنها را به یاد بیاورید یا فشار دهید یک ویدیو ضبط کنید دقیقا همین کار را انجام دهید

  اولین داروی کریسپر که اکنون در ایالات متحده تایید شده است
مراحل ارسال پیام ویدیویی FaceTime.

CNET

مرحله 3: روی گزینه Record Video ضربه بزنید

انتخاب کنید یک ویدیو ضبط کنید و آماده شوت خود شو شمارش معکوس روی صفحه نمایش داده می شود و سپس می توانید پیام خود را ذخیره کنید.

مرحله 4: پیام ویدیویی خود را ارسال کنید

پس از پایان گفتن آنچه باید بگویید، می توانید با فشار دادن آن را ارسال کنید ارسالکه شبیه یک دایره دکمه سفید با یک فلش سبز در داخل است، یا می توانید انتخاب کنید ادامه دادن.

اسکرین شات از پیام ویدیویی FaceTime در حال ضبط.

سیب

اپل همچنین شامل یک برای حفاظت گزینه، به این معنی که می توانید پیام ویدیویی را که به تازگی ضبط کرده اید مستقیماً در رول دوربین خود ذخیره کنید. یا اگر ترجیح می دهید اصلاً پیامی ارسال نکنید، می توانید به سادگی ضربه بزنید لغو کنید.

اما اگر پیام ویدیویی خود را ارسال کنید، گیرنده می‌تواند آن را در گزارش تماس‌های از دست رفته در برنامه FaceTime خود ببیند. پس از رسیدن به آنجا، آنها این گزینه را خواهند داشت که تماس شما را پاسخ دهند، پیام ویدیویی را تماشا کنند یا آن را در فیلم دوربین خود ذخیره کنند.

منبع: https://www.engadget.com/how-to-leave-video-messages-on-facetime-in-ios-17-130032594.html?src=rss