هاسبرو از بسته‌های Figure Trooper Clone با الهام از Ahsoka رونمایی کرد

تصویری از مقاله با عنوان ارسال فیگورهای جدید آهسوکای هاسبرو در کلون ها

تصویر: هاسبرو

لایو اکشن Clone Trooper اخیراً شاهد رنسانس کمی بوده است ماندالوریان، آهسوکاو حتی ، وان کنوبی و اندور سال گذشته همه چیز ما را گرفت بازگشت به جنگ های کلون و عواقب آن این است که مدت‌ها پس از اولین نمایش دیجیتالی آن‌ها، سربازان فاز یک و فاز دو لایو اکشن را روی صفحه نمایش می‌دهند. که مطمئنم هاسبرو، عاشق همه چیزهایی که Trooper شکل می دهد، بسیار خوشحال است.

بخصوص به طوری که آهسوکا به طور خاص – آنچه ما را به ارمغان آورد به درگیری های متعدد در طول زندگی شخصیت اصلی خود در خط مقدم جنگ های کلون در قسمت پنجم، “Shadow Warrior” که به ما کاپیتان رکس و مجموعه ای از دوره ها و سریال های زنده اکشن کلون کلون را می دهد، اکنون به هاسبرو این شانس را داده است که به‌عنوان بخشی از «Gift the Galaxy»، رونمایی جدید تبلیغاتی تعطیلاتش، چهره‌های تازه به‌روز شده Trooper خود را در بسته‌بندی‌های جدید و براق دوباره منتشر کرد. جنگ ستارگان اسباب بازی ها کی گفته نیاز داری چهره های شخصیت های جدیدیا جدید چهره های مردم باستانچه زمانی می توانید سربازان بیشتری را به قفسه خود اضافه کنید؟

Clone mania هم در سری Black Series 6 و هم مجموعه Vintage 3.75 اینچی با دو نسخه مولتی پک جدید که قرار است سال آینده منتشر شود، وارد بازار می شود. در سری بلک، طرفداران می‌توانند یک بسته دو نفره Trooper شامل یک ستوان کلون فاز 1، با لباس آبی و یک سرباز فاز 2 گردان 332 با آهسوکا– پوشش کلاه ایمنی با موضوع جنگ های کلونمحاصره کمان ماندالور. کم نیست، مجموعه Vintage یک بسته چهار نفره از سربازان فاز 2 را ارائه می دهد: 2 سرباز عادی و یک ستوان. و یک گردان 332 نیروی نظامی دیگر برای بوت ،.

  X تایید کرد که حساب SEC که ETF بیت کوین جعلی را تحت فشار قرار داده است، هک شده است

هر دو مولتی پک فردا، 29 نوامبر، از ساعت 13:00 به وقت شرقی برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و بسته دوتایی Black Series انحصاری برای هدفو بسته مجموعه Vintage موجود در Hasbro Impulse و احتمالا ShopDisney. برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید!

منبع: https://gizmodo.com/hasbro-star-wars-ahsoka-clone-trooper-set-price-details-1851055185