«همه آمریکایی» فصل 6: چگونه فصل جدید را بدون کابل تماشا کنیم

CW تغییرات بزرگی در برنامه نویسی خود ایجاد کرده است، اما همه طرفداران آمریکایی می توانند فصل 6 را در این ماه انتظار داشته باشند. پس از اینکه بینندگان برای آخرین بار شاهد افتادن Patience بر روی زمین، خونریزی از زخم چاقو بودند، سرنوشت او در زمان بازگشت سریال در اولویت قرار خواهد گرفت. آیا استالکر او یک بار برای همیشه متوقف خواهد شد؟ آیا کسانی که بیلی بیکر را دوست دارند واقعاً استراحت می کنند و می توانند در آرامش برای مرگ او عزاداری کنند؟

با این حال، فصل 5 کاملاً فاجعه آمیز نبود. اسپنسر و اولیویا قصد داشتند یک عاشقانه از راه دور را تجربه کنند و طرفداران خواهند دید که زمان اولیویا در لندن چگونه بر آینده آنها تأثیر می گذارد. در همین حال، جیمی و آشر متوجه می‌شوند که پسری دارند. همچنین در جبهه عشق: لیلا و جردن نامزد کرده‌اند، اما زمان نشان خواهد داد که آیا مرغ عشق‌های بسیار جوان از راهرو عبور خواهند کرد یا خیر.

با نزدیک شدن به فصل جدید، اسپنسر و جردن به درفت NFL امید بسته اند و بقیه تیم بر چالش های خود غلبه می کنند – و به یکدیگر کمک می کنند تا بر آنها غلبه کنند. در اینجا نحوه پخش جریانی فصل 6 All American بدون اشتراک کابلی یا ماهواره ای آمده است.

یک مرد جوان و یک زن جوان وارد یک موسسه می شوند

دانیل ازرا در نقش اسپنسر و بری زی در نقش کوپ در فیلم All American.

تروی هاروی / CW

بیشتر بدانید: بهترین سرویس پخش در سال 2024

  پروژکتور جدید Xgimi IMAX Enhanced یک جانور سرگرم کننده است، اما صبر کنید تا «علاءالدین» را ببینید.

All American، فصل 6 را به صورت رایگان در CW تماشا کنید

فصل جدید All American اولین بار در روز دوشنبه، 1 آوریل، ساعت 20:00 به وقت شرقی از شبکه The CW پخش می‌شود، اما روز بعد می‌توانید با برنامه CW به قسمت‌های جدید به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. سه شنبه 2 آوریل.

می توانید در یک مرورگر وب پخش جریانی کنید یا برنامه را روی تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش جریانی خود نصب کنید. برای تمام برنامه های CW که در حال حاضر به صورت زنده از شبکه پخش پخش می شود، می توانید قسمت های جدید را روز بعد در برنامه CW تماشا کنید. توجه داشته باشید که فقط می توانید پنج قسمت آخر سریال های تلویزیونی را پخش کنید.

CW

هیچ اشتراکی برای The CW لازم نیست. برنامه را به صورت رایگان در گوشی iOS یا اندروید خود دانلود کنید. همچنین می توانید آن را روی دستگاه های زیر نصب کنید: Roku، Amazon Fire TV، Vizio smart TV، LG TV، Google Chromecast، Apple TV و Android TV.

نحوه تماشای CW در یک سرویس پخش زنده تلویزیونی

شما در ابتدا سریال را به صورت زنده تماشا می کنید 1 آوریل ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی، و از آن به بعد هر دوشنبه قسمت های جدید را تماشا کنید. چندین پلتفرم پخش زنده تلویزیونی، شبکه CW را در مجموعه کانال های خود ارائه می دهند، اما ما به شما توصیه می کنیم که بهترین گزینه را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و ترجیحات محتوای شما باشد.

سرویس پخش زنده تلویزیونی CW را ارائه می دهد و می توانید محتوا را به صورت زنده یا بر اساس تقاضا تماشا کنید. هزینه این پلتفرم 73 دلار در ماه است و می توانید کد پستی خود را وارد کنید تا ببینید کدام شبکه های محلی در منطقه شما موجود است. همچنین می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ثبت نام کنید. بررسی YouTube TV ما را بخوانید.

سارا تیو/CNET

Hulu Plus Live TV شامل دسترسی به بیش از 85 کانال زنده، کاتالوگ درخواستی Hulu، Disney Plus و ESPN Plus است. این سرویس همچنین دارای DVR نامحدود است و ارزان ترین طرح آن ۷۷ دلار در ماه هزینه دارد. بررسی Hulu Plus Live TV ما را بخوانید.

هیچ یک از برنامه های پخش جریانی موجود در این لیست نیاز به قرارداد ندارند و هر زمان که بخواهید می توانید آن را لغو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات پخش زنده تلویزیونی، مقایسه کانال ما و مقایسه تلویزیون YouTube و Hulu Plus Live TV را بخوانید.

منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/all-american-season-6-how-to-watch-the-new-season-without-cable/#ftag=CAD590a51e