هکرها اطلاعات بیشتری از 23andMe را فاش می کنند، X ، را سرکوب می کند و آندریسن مانیفست می نویسد

دوستان من، به Week in Review (WiR)، خبرنامه منظم TechCrunch که اتفاقات قابل توجه صنعت فناوری در چند روز گذشته را برجسته می کند، خوش آمدید. همانطور که متیو برودریک جوان زمانی گفت: زندگی بسیار سریع پیش می رود. خوشبختانه، WiR برای به روز نگه داشتن شما وجود دارد.

در این نسخه از WiR، ما هکری را پوشش می‌دهیم که میلیون‌ها سوابق مشتریان 23andMe، سرکوب ، X، عینک آفتابی Ray-Ban متا و مانیفست ناشنوای مارک آندرسن را فاش کرد. همچنین در دستور کار خدمات ثبت نام مستقیم مالیات مستقیم رایگان IRS، مبارزه وب سامیت با حامیان اسرائیل، مدیران FTX که میلیاردها دلار هزینه کرده اند، و Hotstar دیزنی به اوج جدیدی رسیده است.

چیزهای زیادی برای غلبه بر وجود دارد، پس درنگ نکنیم. اما ابتدا یک یادآوری برای ثبت نام اینجا برای دریافت WiR در صندوق ورودی خود هر شنبه اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید.

بیشترین خوانده شده

هکرها اطلاعات بیشتری از 23andMe فاش کردند: به گزارش لورنزو، همان هکری که دو هفته پیش مجموعه ای از داده های کاربری دزدیده شده از شرکت آزمایش ژنتیک 23andMe را فاش کرد، اکنون میلیون ها رکورد جدید را در وب تاریک منتشر کرده است. یکی از سخنگویان 23andMe به TechCrunch گفت که این شرکت در این هفته از نشت جدید مطلع شده است و “در حال بررسی داده ها برای تعیین اینکه آیا قانونی است یا خیر.”

عینک هوشمند جدید متا: برایان عینک آفتابی Ray-Ban جدید متا را بررسی کرد که طراحی نازک و سبک وزن خود را حفظ کرده و در عین حال با پخش زنده در فیس بوک و اینستاگرام نسل قبلی خود را منسوخ می کند. حکم؟ برایان می نویسد، آینده محاسبات سر پوشیده را می توان در عینک های آفتابی 299 دلاری مشاهده کرد که علاوه بر ویژگی های پخش زنده، از میکروفن و دستیار مجازی نیز بهره می برند – اما تا رسیدن به آن مدتی طول خواهد کشید.

  مارک زاکربرگ نمی‌خواهد مسئولیت مسئله امنیت آنلاین کودکان را بپذیرد

X به ، می پردازد: زمانی که X، که قبلا توییتر بود، تأیید اشتراک های پولی را راه اندازی کرد، برخی از کارگران ، امیدوار بودند که این امر به آنها کمک کند تا برای مشتریان جدید تبلیغ کنند. مورگان می نویسد، اما پرداخت برای این سرویس از آنها در برابر سرکوب محتوای صریح توسط X محافظت نکرده است، که ضربه سختی برای کارگران ، در شبکه اجتماعی بوده است. .

آندرسن این نکته را از دست می دهد: مارک آندرسن، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، این هفته مانیفستی را در وب‌سایت a16z منتشر کرد، که در یک پست وبلاگی 5000 کلمه‌ای دیوانه‌کننده، خواستار «خوش‌بینی فنی» شد که به‌نوعی موفق می‌شود ریگانومیکس را دوباره اختراع کند، استعمار فضا را پیشنهاد کند و به سؤالی بدون طنز پاسخ دهد. با عبارت “QED”. در این مقاله، TechCrunch نوعی رد ، نکات ناشنواتر را منتشر کرد.

پرونده مالیاتی رایگان و تحت حمایت دولت به ایالات متحده می آید: سازمان امور مالیاتی در اوایل این هفته اعلام کرد که IRS یک سرویس تشکیل پرونده مالیاتی رایگان را در سال 2024 برای زیرمجموعه ای از مالیات دهندگان خوش شانس در 13 ایالت آزمایش خواهد کرد. Direct File، همانطور که این سرویس نامیده می شود، یک شات در مقابل خدمات TurboTax، H&R Block و سایر خدمات تهیه مالیات پرداخت شده است، که صاحبان آنها چندین دهه در برابر تشکیل پرونده مالیاتی رایگان و آسان مقاومت کرده اند.

Web Summit از سیاست های بنیانگذار خود رنج می برد: Web Summit، برند کنفرانس Big Tech که رویدادهایی را در چندین شهر برگزار می کند و رویداد شاخص 70000 نفری آن در لیسبون ماه آینده برگزار می شود، با دیوار خشم مواجه شده است. اینگرید می‌نویسد که بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران و سایر اعضای جامعه فناوری در اسرائیل از اظهارنظرهای پدی کاسگریو، بنیان‌گذار و رهبر Web Summit در رابطه با درگیری‌های جاری در اسرائیل و غزه – به ویژه انتقاد از اقدامات تلافی جویانه اسرائیل – دیوانه شده‌اند.

  12 جنگ افزار قدیمی که همچنان در سرویس هستند

بنیانگذاران FTX میلیاردها دلار خرج کردند: بر اساس شهادت نیشاد سینگ، مدیر سابق FTX، سام بانکمن-فرید و سایر مدیران FTX 8 میلیارد دلار از سرمایه مشتری را برای املاک، سرمایه گذاری های مخاطره آمیز، کمک های مالی، قراردادهای حمایت مالی و حتی یک استادیوم ورزشی خرج کردند. شهادت سینگ، که هفته سوم محاکمه بانکمن-فرید را آغاز کرد، جزئیات جدیدی در مورد اینکه این پول دقیقاً کجا رفته است را ارائه می دهد.

Hotstar رکورد جهانی استریم را ثبت کرد: مانیش می نویسد، مسابقه کریکت بین همسایگان هند و پاکستان هفته گذشته استراحت بسیار مورد نیاز را برای هات استار دیزنی فراهم کرد، مانیش می نویسد که بیش از 20 میلیون مشترک را در سه فصل گذشته از دست داده است و انتظار می رود مدیرانش به زودی جستجو برای یافتن را تشدید کنند. خریدار برای عملیات خود در هند. روز شنبه، Hotstar 35 میلیون بیننده همزمان را به مسابقه کریکت جذب کرد و از رکورد اخیر 32 میلیون بیننده که توسط JioCinema Viacom18 ثبت شده بود، فراتر رفت.

سمعی

از پادکست برای رفت و آمد صبحگاهی رد می‌شوید؟ به سری TechCrunch که انتخاب های زیادی دارد نگاه نکنید.

بر انصافGené Teare و Crunchbase News از Crunchbase به این موضوع پیوستند تا درباره آنچه باید در مورد بازار سرمایه خطرپذیر سه ماهه سوم 2023 به طور کلی فکر کنیم و اینکه کدام استارتاپ ها بیشترین – و کمترین – سرمایه را دارند، بحث کردند. Teare یک تحلیلگر مشهور بازار سرمایه خطرپذیر جهانی است و در روزهای اولیه Crunchbase نقش مهمی داشت و یکی از پرکارترین کارمندان آن باقی مانده است.

پیدا ، گفتگو با هیلاری میسون از Hidden Door، یک موتور بازی روایی مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت. این مینی اپیزود که به صورت شخصی در TechCrunch Disrupt ضبط شده است، چگونگی تغییر هوش مصنوعی مولد در بازی‌های آنلاین، روند ساخت تیمی از خلاقان و نحوه جذب سرمایه در فضای بازی را آشکار می‌کند.

  درگیری ChatGPT و Grok. کار سام آلتمن و ایلان ماسک به تنش لفظی رسیده است

و واکنش زنجیره ای میزبان کاترین داولینگ، مشاور عمومی و رئیس بخش انطباق در Bitwise Asset Management، یک مدیر دارایی رمزنگاری شده بود که به دلیل ایجاد بزرگترین صندوق شاخص ارزهای دیجیتال شناخته شده است. کاترین قبلاً در شرکت True Capital Management و Luminate Capital Partners و قبل از آن به عنوان دستیار دادستان ایالات متحده کار می کرد.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند که اگر قبلاً مشترک هستید با آنها آشنا هستید. اگر نه، به فکر ثبت نام باشید. در اینجا برخی از نکات مهم این هفته آورده شده است:

آیا اکنون زمان راه اندازی مجدد است؟ : ربکا می نویسد که چگونه برخی از بنیانگذاران در مراحل اولیه به افزایش سرمایه های سرمایه گذاری خطرپذیر خوش بین هستند – اما نه همه آنها، با تکیه بر داده های نظرسنجی ژانویه Ventures از بنیانگذاران اولیه و اولیه.

قیمت منصفانه برای Loom: هفته گذشته، زمانی که Atlassian اعلام کرد قصد دارد اپلیکیشن پیام‌رسان ویدیویی Loom را به قیمت 975 میلیون دلار خریداری کند، تصور اینکه ، شاخدار سابق کمتر از ارزش‌گذاری شده است، آسان بود. الکس و ران می نویسند، اما مقایسه ارزش گذاری های سال 2021 با واقعیت سال 2023 واقعاً راه عادلانه ای برای مشاهده تراکنش اخیر نیست.

چند قدم از یک IPO برداشته می شود: این خبر مبنی بر اینکه استارتاپ Plaid یک مدیر مالی را استخدام کرده است، مجموعه ای از سوالات را آغاز کرده است که “چه زمانی عمومی خواهد شد؟” “چت. پاسخ نزدیک نیست، که می توان از این واقعیت استنباط کرد که به تازگی یک مدیر مالی استخدام کرده است. به گزارش الکس، با این حال، استخدام استعدادهای مالی برتر یک گام شناخته شده در مسیری است که از استارتاپ خصوصی تا شرکت دولتی پیموده شده است.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/21/hackers-leak-more-23andme-data-x-cracks-down-on-،-and-andreessen-writes-a-manifesto/