پرچم ما به این معنی است که مرگ ممکن است از مکس عبور کند

ریس داربی و تایکا وایتیتی در پرچم ما یعنی مرگ

استد (ریس داربی) و اد (تایکا وایتیتی) در پرچم ما یعنی مرگ فینال سریال
عکس: نیکلاس داو/مکس

خبری که پرچم ما یعنی مرگ برای فصل سوم برنمی گردم یک راه ویرانگر برای شروع سال جدید بود و آن را گالوانیزه کرد مجموعه دزدان دریایی مکسپایه فن سوپرشارژ پرت كردن کمپین تلاش برای نجات سریال. در مصاحبه ای جدید، رئیس HBO و Max کیسی بلویز گفت که اگرچه این نمایش در شبکه خود ادامه نخواهد داشت، اما ممکن است بتواند افق جدیدی در جای دیگری پیدا کند.

صحبت کنید خبرنگار هالیوودبلویز گفت: «هیچ ، دوست ندارد یک نمایش را لغو کند. اما واقعیت این است که اعداد برای تمدید وجود نداشت.» (لعنت به مردم! چرا نگاه نکردید؟). با این حال، و در اینجا خط نقره ای وجود دارد: «اما من می گویم که هر زمان که ما نمایشی را لغو کنیم، اگر یک سازنده بتواند آن را به جای دیگری منتقل کند، از او حمایت می کنیم. این یک گزینه برای پرچم ما; این برای ما معنی نداشت، اما ممکن است برای شخص دیگری. به تولیدکنندگان اعلام می کنیم که اگر بتوانند مسکن پیدا کنند، از آنها حمایت می کنیم.

تاکنون هیچ پاسخی از سوی این افراد دریافت نشده است پرچم ما یعنی مرگ خالق دیوید جنکینز، که خبر لغو را در یک پست تکان دهنده اینستاگرام هفته گذشته. او از حمایت هواداران تشکر کرد و خاطرنشان کرد که “فصل دو با شور و شوق یکی از دوستانه ترین جوامع هواداران در تاریخ این رسانه ممکن شد.” صدای شما تفاوت ایجاد کرد، هنر شما تفاوت ایجاد کرد، مخاطبان شما با دریافت بیشتر تفاوت ایجاد کردند پرچم ما. به اشتراک گذاشتن این نمایش با شما و تماشای ساخت آن رویایی بوده است. او همچنین بلویز و دیگر کارفرمایانش در مکس را تحسین کرد و گفت که “این برای آنها لذتی نداشت که این سفر را پیش از موعد ببینند… آنها به ما اجازه دادند تا چیزی کاملاً عجیب و صمیمانه خلق کنیم و ما را در طول مسیر تشویق کردند.”

  اولین فضانورد سوئیسی که با شاتل پرواز کرد

می توانید فصل های یک و دو را پخش کنید پرچم ما یعنی مرگ در حداکثر. آیا به فصل سوم امیدوار هستید و اگر چنین است، به نظر شما کدام استریمر می تواند آن را انتخاب کند؟


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/our-flag-means-death-could-return-if-finds-new-home-1851170725