پین هوش مصنوعی Humane با ادغام OpenAI و T-Mobile ماهیانه 699 دلار و 24 دلار هزینه دارد.

Humane در بیشتر سال جاری اولین دستگاه خود، AI ​​Pin را به نمایش گذاشته است. راه اندازی Pin برای پنجشنبه برنامه ریزی شده است، اما لبه اسنادی را به دست آورده است که تقریباً همه چیز را در مورد دستگاه قبل از عرضه رسمی آن شرح می دهد. چیزی که آنها نشان می دهند این است که Humane، شرکتی که با صدای بلند دنیایی پس از گوشی های هوشمند را تبلیغ می کند، در شرف عرضه یک گوشی هوشمند پوشیدنی بدون صفحه نمایش 699 دلاری با هزینه اشتراک 24 دلاری در ماه است که بر روی نسخه T.-Mobile با برند Humane اجرا می شود. شبکه با دسترسی به مدل های هوش مصنوعی مایکروسافت و OpenAI.

پین خود یک وسیله مربعی شکل است که به صورت مغناطیسی به لباس یا سطوح دیگر شما متصل می شود. با این حال، کلیپ چیزی بیش از یک آهنربا است. همچنین با باتری کار می کند، به این معنی که می توانید باتری های جدید را در طول روز تعویض کنید تا پین کار کند. ما نمی دانیم که یک باتری چقدر طول می کشد، اما دستگاه با دو “تقویت کننده باتری” عرضه می شود. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon پشتیبانی می کند و از دوربین، حسگرهای عمق و حرکت برای ردیابی و ضبط محیط اطراف خود استفاده می کند. این اسپیکر داخلی دارد که Humane آن را “اسپیکر شخصی” می نامد و می تواند به هدفون بلوتوث متصل شود.

از آنجایی که هیچ صفحه نمایشی وجود ندارد، Humane راه های جدیدی برای تعامل با پین ارائه کرده است. این در درجه اول یک دستگاه صوتی است، اما پروژکتور لیزری سبز رنگی نیز وجود دارد که در دموها دیده ایم که می تواند اطلاعات را روی دست شما پخش کند. همچنین می‌توانید اشیاء را در مقابل دوربین نگه دارید و از طریق حرکات با پین تعامل داشته باشید، زیرا یک صفحه لمسی در جایی روی دستگاه وجود دارد. پین همیشه یک کلمه بیدار را ثبت نمی‌کند یا حتی به یک کلمه بیدار گوش نمی‌دهد، در عوض از شما می‌خواهد آن را به‌صورت دستی فعال کنید. دارای یک “چراغ اعتماد” است که هر بار که پین ​​ثبت می شود چشمک می زند.

  آیا آیفون 15 پرو یا پرو مکس دارید؟ شما می خواهید این 3 ویژگی جدید را بررسی کنید

طرح 24 دلاری ماهانه Humane شامل شماره تلفن و داده های تلفن همراه از طریق T-Mobile است.

اسناد نشان می‌دهند که Humane می‌خواهد پین به‌عنوان یک دستگاه کاملاً مستقل دیده شود تا یک وسیله جانبی برای تلفن هوشمند شما. 699 دلار برای شما پین، شارژر و آن دو تقویت کننده باتری را دریافت می کند، اما داستان واقعی این است که 24 دلار در ماه برای اشتراک Humane هزینه دارد که شامل شماره تلفن و داده های تلفن همراه در سرویس بی سیم با برند Humane است که روی T کار می کند. -شبکه تلفن همراه، فضای ذخیره سازی ابری برای عکس ها و فیلم ها، و امکان درخواست نامحدود در مدل های هوش مصنوعی، اگرچه ما نمی دانیم به ویژه کدام یک.

Humane به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

سیستم عامل Pin Cosmos نام دارد و به جای اینکه به عنوان مجموعه ای از برنامه ها عمل کند، به نظر می رسد Humane در حال تصور یک سیستم شفاف تر است که می تواند در صورت نیاز از هوش مصنوعی و ابزارهای مختلف استفاده کند. این کمی شبیه سیستم پلاگین ChatGPT است که از طریق آن می‌توانید ویژگی‌ها یا داده‌های جدیدی را به تجربه ربات چت خود متصل کنید و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پین ​​توسط GPT-4 تامین می‌شود را دنبال می‌کند.

اسنادی که دیده‌ایم نشان می‌دهند که پین ​​می‌تواند پیام‌هایی بنویسد که شبیه شما هستند، و ویژگی‌ای وجود دارد که صندوق ورودی شما را برای شما خلاصه می‌کند. Le Pin همچنین می تواند زبان ها را ترجمه کند و غذاها را برای ارائه اطلاعات تغذیه ای شناسایی کند. پشتیبانی از پخش موسیقی Tidal وجود دارد، که شامل یک “AI DJ” است که موسیقی را بر اساس شرایط فعلی شما برای شما انتخاب می کند. همچنین ویژگی های عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد، اما مشخص نیست که این به چه معناست.

  Apple Vision Pro سه سال از هدست Quest 3 Meta جلوتر است

Humane به وضوح می‌خواهد که Pin یک پوشیدنی ساده و مستقل باشد، اما راهی برای مدیریت دستگاه وجود دارد: ابزاری به نام Humane.center، جایی که قرار است قبل از شروع به پوشیدن دستگاه خود را پیکربندی و سفارشی کنید. او مشخص نیست که این یک وب‌سایت است یا یک برنامه تلفن، اما نحوه دسترسی شما به یادداشت‌ها، ویدیوها و عکس‌هایی است که هنگام استفاده از پین جمع‌آوری می‌کنید.

Humane قرار است فردا این دستگاه را به طور رسمی معرفی کند، در آن زمان ممکن است پاسخ‌های بیشتری در مورد زمان ارسال پین، نحوه عملکرد آن و اینکه آیا واقعاً بحثی برای تلفن هوشمند بدون صفحه وجود دارد یا خیر، دریافت کنیم.

منبع: https://www.theverge.com/2023/11/8/23953022/humane-ai-pin-price-specs-leak