چگونه Spotify Wrapped 2023 خود را در صورت عدم نمایش آن دریافت کنید

اگر از Spotify Wrapped FOMO رنج می برید زیرا مال شما بارگیری نمی شود، تنها نیستید.

تجربه Wrapped 2023 امروز صبح (29 نوامبر) کاهش یافت و وقتی برنامه را باز می‌کنید، باید با ضربه زدن روی بنر یا کاشی Wrapped در صفحه اصلی به آن دسترسی داشته باشید – فقط مطمئن شوید که برنامه شما به‌روزرسانی شده است. با این حال، اوایل امروز، برخی از کاربران با خطای سرور مواجه شدند و نتوانستند به Wrapped خود دسترسی پیدا کنند. به نظر می رسد که این مشکلات حل شده است، اما برخی از آنها هنوز برای به کار انداختن مشکلات خود مشکل دارند.

همچنین ببینید:

پس از یک سال ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، Spotify Wrapped 2023 «چیزهای واقعی» را جشن می‌گیرد.

اگر Wrapped شما بارگیری نمی شود و به دلیل خطاهای سرور نیست، چندین راه حل وجود دارد که می توانید امتحان کنید. در برنامه، می‌توانید «spotify:datastories:wrapped» یا «Wrapped 2023» را در نوار جستجو تایپ کنید. یا می توانید با مراجعه به Spotify.com/Wrapped، برنامه را کنار بگذارید و آن را روی موبایل یا دسکتاپ امتحان کنید. این اولین بار در سال های اخیر است که تجربه Wrapped بر روی رایانه در دسترس است.

علاوه بر هنرمندان و آهنگ‌های برتر معمولی، امسال Wrapped یک ساندویچ ژانر به نام‌های “Sound Town” و “Me in 2023” را نیز به نمایش می‌گذارد که به شکل واقعی Wrapped، همه در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

امیدوارم یکی از این راه حل های سریع برای شما مفید باشد، بنابراین می توانید در جشن ها شرکت کنید.

  کم خوابی اثرات منفی زیادی روی ما می گذارد

منبع: https://mashable.com/article/spotify-wrapped-2023-troubleshooting