آخرین فرصت برای استفاده از بهترین تخفیف های فنی Best Buy

اگر به دنبال دریافت فناوری جدیدی هستید، خواه تلویزیون باشد یا نینتندو سوییچ، بهترین خرید جدید فروش سه روزه احتمالا همان چیزی است که شما نیاز دارید همچنین معاملاتی در مورد مانیتور، هدفون، جاروبرقی ربات، لپ تاپ و موارد دیگر وجود دارد، اما ما معاملات مورد علاقه خود را جمع آوری کرده و در زیر ارائه کرده ایم. با این حال، ارزش آن را دارد که فروش کامل را با استفاده از دکمه زیر بررسی کنید. فقط توجه داشته باشید که قرارداد در روز یکشنبه، 17 مارس ساعت 9:59 بعد از ظهر به وقت PT منقضی می‌شود، بنابراین حتماً قبل از آن چیزی را که می‌خواهید بگیرید.

اگر نمی‌خواهید برای هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز فعال هزینه کنید، Galaxy Buds 2 گزینه خوبی است. آنها با هر بار شارژ تا هشت ساعت پخش می شوند و اکنون فقط 90 دلار قیمت دارند.

جزئیات

در حال حاضر می توانید 300 دلار از جدیدترین مک بوک ایر مجهز به صفحه نمایش 15.3 اینچی و تراشه M2 دریافت کنید.

جزئیات

این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED عظیم 77 اینچی، وضوح 4K، HDR 10 Plus، نرخ رفرش 120 هرتز و نصب رایگان تنها با قیمت 1800 دلار است.

جزئیات

کارت هدیه ۲۵ دلاری رایگان با خرید

سایر معاملات با زمان محدود بهترین خرید:

معاملات بسیار دیگری وجود دارد که ارزش بررسی را دارند، پس حتماً انجام دهید خرید کل فروش در بهترین خرید. همچنین توجه داشته باشید که برخی از اقلام ممکن است واجد تخفیف های اضافی برای اعضای My Best Buy Plus یا Total باشند، بنابراین اگر در حصار بوده اید، می توانید ثبت نام کنید.

برای خریدهای عالی‌تر، بهترین معاملات تلفن، لپ‌تاپ و تلویزیون را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بدون پرداخت قیمت کامل، آن را ارتقا دهید.

معاملات خرید بیشتر از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/last-chance-to-take-advantage-of-best-buys-top-tech-discounts/#ftag=CAD590a51e