آمیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

شرکت چینی پوشیدنی Amazfit در بازار نوظهور حلقه های هوشمند از سامسونگ پیشی گرفته و اولین حلقه هوشمند خود را به نام … حلقه هلیو این حلقه در CES 2024 ارائه شد. Helio Ring قرار است در بهار سال 2024 عرضه شود، اما مشخص نیست که به چه بازارهایی می رود.

حلقه هوشمند Helio Ring از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است. ضخامت آن 2.6 میلی متر و وزن آن تنها 4 گرم است. Amizfit می گوید HelioRing “برای ورزشکاران نخبه طراحی شده است” و می تواند کیفیت تمرین و خواب آنها را با ارائه تجزیه و تحلیل و راهنمایی بهبود بخشد.

ویژگی های حلقه هوشمند Helio Ring

حلقه هلیو می تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح استرس و داده های خواب کاربران خود را اندازه گیری کند. همچنین می توان از آن با ساعت هوشمند Amazfit استفاده کرد و دقت حلقه را بهبود بخشید.

از نظر عملکرد، Amizfit توضیح می دهد که این حلقه هوشمند با جمع آوری داده های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل عملکرد شما، امتیاز تناسب اندام را در برنامه Zepp ارائه می دهد.

این شرکت چینی قصد دارد حلقه هوشمند Helio Ring را در سایزهای 10 و 12 روانه بازار کند. کاربران می توانند هنگام انجام ورزش هایی مانند دویدن، پیاده روی، تمرین روی تردمیل و دوچرخه سواری، داده ها را از طریق حلقه جمع آوری کنند. مشخص نیست که آیا بازی های ورزشی بیشتری در آینده از Helio Ring پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. اگرچه اشاره نشده است، حلقه هلیو همچنین از مقاومت در برابر آب تا 10ATM پشتیبانی می کند، بنابراین ممکن است برای شنا مناسب باشد.

  اتوبوس های وارداتی برای نوروز نرسیدند!

هنوز جزئیات قیمت دستگاه فاش نشده است، اما گفته می شود Helio Ring در بهار سال 2024 وارد بازار می شود. همچنین مشخص نیست که آیا شاهد عرضه جهانی این حلقه هوشمند خواهیم بود یا خیر.

در مورد سامسونگ، این شرکت حلقه گلکسی را در رویداد Unpacked آینده معرفی نخواهد کرد. طبق شایعات قبلی، به نظر می رسد که غول کره ای برنامه های خود در این زمینه را تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 به تعویق انداخته است.

منبع: https://digiato.com/gadgets/amazfit-helio-ring-launch-ces-2024