از تریلر جدید بسته الحاقی Elden Ring چه چیزی دریافت می کنیم؟

هیجان و انتظار برای بسته الحاقی Elden Ring، Shadow of The Erdtree، به اوج خود رسیده است و چیزی برای کشف آنچه در پشت سرزمین سایه های Elden Ring پنهان شده باقی نمانده است. بازاریابی فروم سافت ور برای Elden Ring مثال زدنی بود و از تاکتیک مشابهی برای بسته الحاقی استفاده شد و به نظر من بسیار موفق بود. در یک سال نسبتاً آرام برای بازی‌های ویدیویی، Fram Software بخش بزرگی از جامعه بازی‌ها را منتظر بسته الحاقی خود نگه داشته است و با انتشار غافلگیرکننده تریلرها، سعی در افزایش این هیجان دارد. اما از تریلر داستانی Elden Ring Shadow of The Erdtree چه می‌گیریم؟ با ویجایاتو همراه باشید.

در ادامه این متن ممکن است اتفاقاتی از داستان اصلی بازی بیان شود؛ اگر بازی را انجام نداده اید یا نمی خواهید از اتفاقات بازی مطلع شوید، به شما توصیه می کنیم که ادامه متن را مطالعه نکنید.

داستان ماریکا قبل از اتفاقات الدن رینگ؟


نقد و بررسی تریلر Elden Ring Shadow of The Erdtree

تریلر بازی با صدای یک فرد ناآشنا آغاز می شود. صدایی که در انتهای تریلر قبلی شنیدیم و ممکن است به یکی از NPC های بسته جایزه پیوند داده شده باشد. این تصویر دستی را به ما نشان می دهد که یک نخ طلایی شبیه به قوس رونی را از یک شی ناشناخته (به احتمال زیاد معده پوست خدا) می کشد. دستی که به نظر می رسد متعلق به ملکه ماریکا، حاکم سرزمین میانه و محافظ حلقه اولد باشد. چرا ماریکا چون دستبندی را که در چند عکس از او در بازی اصلی دیدیم به دست دارد.

به نظر می رسد تصویری که از ماریکا می بینیم مربوط به زمانی است که او شروع به ساخت آردیتر کرد. درختی که نقش محافظ حلقه الدن را ایفا می کند. اما تصویر هزاران جسد در کنار او تردیدهای زیادی را در مورد چگونگی خلق آردیتر ایجاد می کند. آیا ماریکا هزاران نفر را برای ساختن آردیتر قربانی کرد؟ آیا او قبول کرد که کارهای کفرآمیز انجام دهد تا آردتری بتواند در قدرت خود باقی بماند؟ همه اینها سوالاتی است که دقیقه اول تریلر در ذهن ما ایجاد می کند.

  سام بنکمن-فرید به اتهام کلاهبرداری محکوم شد

ظالمی به نام مزمار


تریلر داستان حلقه الدن

در سرزمین سایه ها جنگی در گرفت که نمونه های زیادی از آن را در دنیای الدن رینگ دیده ایم. اما عنصر متحرک اصلی در این جنگ به نظر شعله ای بود که از دستان جنگجوی مو سرخ بیرون آمد. رزمنده ای به نام مسمر. در پیش نمایش و حتی باکس آرت بازی شاهد شخصیت مزمر هستیم و مشخص است که سازندگان تاکید ویژه ای بر روی این شخصیت داشته اند. واضح است که مسمر به تمدنی که در سرزمین سایه بود حمله کرد و با استفاده از قدرت خود این سرزمین را با لشکرکشی بزرگ ویران کرد. او با توجه به لقب برنده، دشمنان خود را با شمشیر نابود کرد و مردم این سرزمین را به طرز فجیعی به قتل رساند.

در این نبرد نیز موجودی شیر مانند را می بینیم که نمونه ای از آن در تریلر قبلی مقابل Tarnished قرار گرفته بود. بنابراین می دانیم که این موجودات در جهت مخالف مزمور ایستاده اند و احتمالاً از سرزمین سایه ها آمده اند. دو غول آتش نشانی که در تریلر قبلی دیدیم نیز در این نبرد حضور دارند. Mazmer یکی از باس مبارزات بازی خواهد بود، اما جایگاه او در داستان Elden Ring یک علامت سوال بزرگ است. موهای قرمز این ظن را ایجاد کرده است که او احتمالاً پسر راداگون و احتمالاً ماریکا است و یک نوع یا نیمه خدا محسوب می شود. او احتمالاً نیمه خدایی بود که به دلیل این حمله وحشیانه طرد و از تاریخ سرزمین میانه پاک شد. یا شاید یک شخصیت کاملا متفاوت که قبل از اتفاقات الدن رینگ رابطه پیچیده ای با ماریکا داشت.

نکته جالب دیگر درباره مزمور سرا، مارهای اوست. مزمیر سر مار بر دوش دارد (که از قضا شباهت زیادی به یکی از افسانه های فردوسی به نام ضحاک دارد) و حملات آتش او شکل مارگونی دارد. دستبندی که در ابتدای نمایش می بینیم شبیه یک مار است و به نظر می رسد مار عنصر مهمی در داستان Shadow of The Erdtree باشد.

  پادشاه بال ها، هودو، زیر راه شیری

مایکل امضا می کند


Elden Ring Shadow Arditry

از صحبت های گوینده متوجه می شویم که عده ای راه میکالا را دنبال کرده و دست به یک ماجراجویی بزرگ زده اند. همانطور که احتمالا می دانید، میکالا برادر دوقلوی مالینیا و دختر ماریکا و راداگون است. او نفرینی دارد که باعث می شود برای همیشه در کالبد کودک بماند و هرگز بزرگ نشود. مایلا تلاش زیادی کرد تا این نفرین را از بین ببرد، اما در نهایت توسط موگ، ارباب خون اسیر شد و در پیله خود یا مرد یا به خواب طولانی رفت.

راوی می گوید که مایکلا پس از حمله پایپر به Shadowland همه چیز را پشت سر گذاشت، اما آثار زیادی از خود به جا گذاشت. اما درست در همین لحظه، تصویر فردی که فرضیه های زیادی پیرامون او ساخته شده است نمایان می شود. عکس شخصی با نام St. Tryna. بر اساس دانش در مورد Trina’s Synth و Trina’s Lily، می توان حدس زد که این شخص مایکلا است. در بازی ظاهر دو گیاه Miquella’s Lily و Trina’s Lily بسیار شبیه به هم هستند و از طرفی سنت ترینا بر اساس داستان ها توانایی خواب عمیق را دارد. درست مثل اتفاقی که ممکن است برای مایکلا بیفتد. فرضیه ها می گویند که میکایلا فردی دوشخصیتی بوده است و به همین دلیل می توان حدس زد که میکالا همان سنت ترینا است و ممکن است خود را در راه هدفی که در سرزمین سایه ها داشته است فدا کرده باشد.

Elden Ring Shadow of the Erdtree

شخص در عکس بالا به احتمال زیاد سنت ترینا است، اما در این مرحله گوینده در مورد مایکلا صحبت می کند. تئوری هایی وجود دارد مبنی بر اینکه Marks of Mikaela در سرزمین میانه به عنوان مکان های Blessing در بازی اصلی عمل می کند، اما این نظریه به دلیل هنر مفهومی جدید بازی که Blessing را نشان می دهد، رد شده است. با توجه به تاکید زیاد نمایش بر روی این علائم، ممکن است که این علامت ها Rune بزرگ Mikaela باشند و با استفاده از آنها بازیکن می تواند توانایی های خود را ارتقا داده و از قدرت Mikaela استفاده کند. از آنجایی که میکالا راهنمای داستان ماست، احتمال درستی این فرضیه زیاد است.

  سامسونگ احتمالا تنها از تراشه اسنپدراگون در گلکسی فولد 6 و فلیپ 6 استفاده خواهد کرد

میکایلا از مردم تحریف شده خواست تا به سرزمین سایه ها بیایند و در مسیر او قدم بگذارند. سپس تصویری از گروهی را می بینیم که در سرزمین سایه ها روبه روی مارک میکالا ایستاده اند و آماده اند تا ماجراجویی خود را آغاز کنند. در اینجا متوجه می‌شویم که گوینده نیز عضوی از این گروه از ماجراجویان است، اما سوال کیست.


“ما انتخاب کرده‌ایم که راه میکالا را دنبال کنیم. به ما می‌پیوندی؟”

بیش از دو سال از عرضه Elden Ring می گذرد و این هیجان انگیز و هیجان انگیز است که بعد از این همه مدت، داستان و محتوای جدیدی را برای این بازی می بینم. به نظر می رسد Shadow of The Erdtree یک پروژه جاه طلبانه برای Fram Software و خود میازاکی باشد. با توجه به اندازه نقشه که قرار است به اندازه منطقه Limegrave باشد، وجود نزدیک به 30 آهنگ جدید موسیقی و البته ارزش 40 دلاری می تواند انتظارات را از این بازی بالا ببرد. Elden Ring Shadow of The Erdtree در 1 ژوئیه 1403 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%86