اولین اطلاعات در مورد Samsung Galaxy S24 FE فاش شد

ژانویه گذشته، سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 24 را معرفی کرد، اما هیچ اشاره ای به مدل FE نشد. با این حال، به نظر می رسد که امسال با این گوشی هوشمند روبرو خواهیم شد زیرا اکنون اولین جزئیات از Galaxy S24 FE فاش شده است.

منبعی در دنیای فناوری بخشی از مشخصات گوشی آینده سامسونگ را منتشر کرد و یکی از بارزترین نکات در مورد آن این است که این دستگاه تنها در یک نسخه با تراشه اگزینوس عرضه خواهد شد. بنابراین کاربران در همه بازارها به تراشه خود سامسونگ دسترسی دارند اما به اسنپدراگون دسترسی ندارند.

مشخصات احتمالی Galaxy S24 FE

طبق شایعات جدید، گلکسی S24FA به رم 12 گیگابایتی LPDDR5x مجهز خواهد شد و در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به ترتیب UFS 3.1 و UFS 4.0 عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالاً از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. در حالی که امروز منبع اشاره ای به سرعت شارژ این دستگاه نکرده است، انتظار می رود با سرعت شارژ سیمی 25 وات و سرعت شارژ بی سیم 15 وات مواجه شویم.

S23 FE

اگرچه می توان با اطمینان گفت که گلکسی اس 24 FE با نمایشگر AMOLED وارد بازار می شود، اما اطلاعاتی در مورد اندازه و مشخصات این پنل در دسترس نیست. در حالی که Galaxy S23 FE در دو نسخه با چیپست های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 عرضه شد، منبع گزارش امروز ادعا می کند که نسل بعدی تنها با تراشه Exynos وارد بازار خواهد شد.

  پنجمین پرواز آزمایشی این فضاپیما با اندکی تاخیر در اواسط مرداد ماه انجام می شود.

در نهایت، طبق گزارش امروز، نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی Z تنها با چیپست اسنپدراگون وارد بازار خواهند شد. در کنار این موارد، نسل بعدی گوشی های سری گلکسی A به چیپست های Mediatek و Exynos مجهز خواهند شد.

قبلا در مقاله ای در مورد قیمت بالقوه Galaxy S24 FE صحبت کردیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-fe-first-details-leaked