اپل آیپد ایر در سال آینده تراشه M2 را دریافت خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، اپل در سال آینده تغییراتی ایجاد می‌کند که امیدوار است کاربران بتوانند یک آی‌پد خاص را مطابق با نیازهای خود طراحی کنند. مثلا، بلومبرگ مارک گورمن روزنامه نگار در خود نوشت برای روشن شدن خبرنامه امروز که آیپد ایر بعدی علاوه بر دومین مدل بزرگتر که شایعه شده است، یک تراشه M2 نیز دریافت خواهد کرد.

یکی از راه‌های دیگری که اپل می‌تواند با این مشکل مقابله کند، کنار گذاشتن مدل نسل نهم است که از زمان عرضه گران‌تر نسل دهم آی‌پد در سال گذشته، در جلوی خط تولید قرار داشت. گورمن می‌گوید ارسال نسل نهم آی‌پد به مرتع به این شرکت این امکان را می‌دهد که «بعضی از مدادهای قدیمی خود را حذف کند». احتمالاً اپل پنسل 2015 اولین موردی خواهد بود که عرضه خواهد شد، زمانی که هیچ پورت لایتنینگ روی آی‌پد وجود نداشته باشد که به‌خوبی آن را وصل کند.

گورمن ماه مارس را برای راه اندازی آیپد ایر جدید 11 اینچی و 12.9 اینچی تعیین کرد که می تواند سطح متوسط ​​اپل را در چرخه ارتقاء دو ساله حفظ کند. گزارش امروز آن مبنی بر اینکه Air یک تراشه M2 دریافت می کند در حالی که مدل های Pro چراغ سبز M3 را دریافت می کنند، یک نسل از پردازنده های Air را کاملاً عقب می اندازد. اما این بدان معنا نیست که آی‌پد ایر آسیب می‌بیند یا اینکه اپل باید یک تراشه M3 به آن بدهد. با جلوگیری از تغییرات شدید در نحوه عملکرد iPadOS که آی‌پدها را به جایگزین‌های کاربردی لپ‌تاپ برای کارهای متنوع‌تر و فشرده‌تر تبدیل می‌کند، صفحه نمایش OLED که در مورد iPad Pro صحبت می‌شود، متمایزکننده‌تر خواهد بود. که کار را انجام می دهد .

  بهترین ساعت های زنگ دار طلوع آفتاب برای سال 2024

گورمن همچنین نوشت که ایر 12.9 اینچی جدید با همان کیبورد جادویی که امروز برای آیپد پرو موجود است کار خواهد کرد. اگر این درست باشد، منطقی است که اپل آرایه های دوربین به سبک آیپد پرو را برای مدل های آیپد ایر آینده ارائه دهد. از این گذشته، من شک دارم که به بعد دیگری رفته باشیم که در آن شرکت را دیوانه نکند که یک کیبورد با یک سوراخ بزرگ مربعی برای دوربین روی دوربین گرد کوچک تک Air Air.

اینها تصمیمات خوبی برای اپل هستند، حتی اگر به روز رسانی ها مشکل آیپد را به طور کامل برطرف نکنند. آیپدهای امروزی بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. انتخاب بر اساس نیازهای برق و ویژگی‌های سخت‌افزاری آسان‌تر است اگر برخی از ویژگی‌های دیگر، مانند اندازه صفحه، یکسان یا حداقل به اندازه کافی نزدیک باشند. اما اگر واقعاً یک تبلت بزرگ می‌خواهید و به نرخ تازه‌سازی یا صفحه‌نمایش با کنتراست بالا اهمیتی نمی‌دهید، آزاردهنده است که فقط آی‌پد پرو آن را ارائه می‌کند – ایر بزرگ‌تر این مشکل را برطرف می‌کند. حالا اگر این شرکت بتواند وضعیت لوازم جانبی iPad را اصلاح کند.

منبع: https://www.theverge.com/2023/12/10/23995488/apple-ipad-lineup-air-12-9-pro-13-pencil-magic-keyboard