بهترین ساعت های زنگ دار طلوع آفتاب برای سال 2024

39 دلار در آمازون
جال-طلوع-بیداری

ساعت زنگ دار طلوع آفتاب روشن Jall Wake Up Light

بهترین ساعت زنگ دار طلوع آفتاب با بودجه

99 دلار در آمازون
Lumie-bodyclock-300

Lumie Bodyclock Rise 100

بهترین زنگ بیدارباش طلوع آفتاب بدون حاشیه

بیدار شدن در صبح برای همه آسان نیست، و بیدار شدن با صدای بلند زنگ هشدار می تواند به خصوص آزاردهنده باشد. ممکن است شما را از خواب بیدار کند، اما می تواند در بقیه روز شما را در حالت بدی قرار دهد. اگر به دنبال راهی آرام تر اما موثر برای بیدار شدن هستید، بیدار شدن در طلوع خورشید ممکن است بهترین راه برای شروع صبح شما باشد.

بر خلاف ساعت زنگ دار معمولی شما، ساعت زنگ دار طلوع خورشید برای صبح های آرام تر و روتین های بیداری طراحی شده است. از آنجایی که ساعت زنگ دار معمولی خود را با طلوع خورشید جایگزین کردم، صبح های من بهتر از همیشه بودند ساعت‌های زنگ‌دار طلوع آفتاب به جای صدای اضطراب‌آور، نور ساطع می‌کنند و این توهم را ایجاد می‌کنند که در حال بیدار شدن با خورشیدی که از پنجره شما نگاه می‌کند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند سلامت روان شما را در زمستان یا اگر در مکانی با نور خورشید محدود زندگی می کنید بهبود بخشند اختلال عاطفی فصلی می گیرد.

جیمی گلد، مشاور و نویسنده طراحی سلامتی، به CNET گفت که این نوع ساعت‌های زنگدار اختیاری را در طول تحقیقات خود در مورد آلودگی صوتی کشف کرده است.

گلد می گوید: «زندگی و خانه ما مملو از سر و صدا است که خطر بی خوابی، اضطراب و استرس را ایجاد می کند. “من عاشق ایده این ساعت های زنگ دار بی صدا هستم که با ریتم های طبیعی شبانه روزی ما سازگار می شوند و به ما کمک می کنند روزهای خود را با آرامش بیشتری شروع کنیم. برخی از افراد سنگین خواب ممکن است به سیستم هشدار قدرتمندتری نیاز داشته باشند، اما اگر شما یکی از آنها نیستید، مطمئناً راه حلی قابل بررسی است.

او گفت که طراحی سلامتی بر طراحی فضاهایی متمرکز است که سلامت عاطفی و جسمی را ارتقا می‌دهند و ایجاد یا طراحی مجدد اتاق‌ها برای کاهش آلودگی صوتی و بهبود خواب بخش مهمی از آن است.

  اولین کلینیک هوش مصنوعی جهان؛ رفتن به مطب را فراموش کنید

از آنجایی که از ساعت زنگ دار طلوع آفتاب استفاده می کنم، به نظر می رسد که خواب بهتری در شب دارم. بیدار شدن از خواب بدون صدای بلند زنگ نیز صبح‌هایم را شادتر و روزهایم را پربارتر کرده است. بر اساس یک مطالعه کوچک منتشر شده در مجله Behavioral Brain Research، قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در صبح می تواند عملکرد شناختی را در طول روز بهبود بخشد. بنابراین واکنش من ممکن است فقط یک اثر دارونما نباشد.

ما چند گزینه در بازار را با دقت انتخاب کرده‌ایم که برای هر کسی که به دنبال راهی بهتر برای بیدار شدن است، یک هدیه عالی خواهد بود. با این ساعت‌های زنگ دار Sunrise از ویژگی‌های مختلفی بهره می‌برید: تایمر خواب، قابلیت چرت زدن. برخی حتی به عنوان چراغ مطالعه عمل می کنند. ساعت شبیه سازی طلوع خورشید عالی خود را انتخاب کنید و از خواب عمیق و صبح های بهتر لذت ببرید.

بیشتر بدانید: بهترین تشک مموری فوم 2023

فیلیپس

Hatch Restore 2 با شکل طبیعی الهام گرفته از طلوع و غروب خورشید، بسیاری از ویژگی‌های قابل تنظیم، و موارد اضافی مانند مراقبه‌های هدایت‌شده و تاکیدات صبحگاهی، در صدر فهرست بهترین ساعت‌های زنگ طلوع خورشید قرار دارد. این مدل نسل دوم Hatch است و دارای طراحی ساده اما زیبا با دکمه‌های بیدار و خواب بزرگ حساس به لمس در بالا برای ایجاد صداهای خواب یا خاموش ، زنگ هشدار شما است.

من با Hatch Restore بسیار نرمتر از هر ساعت زنگ دار فقط صدا از خواب بیدار شدم. صبح، هچ را طوری برنامه‌ریزی کردم که طلوع خورشید مالیبو را ساطع کند، درخششی سفید و هلویی که هر روز صبح به آرامی مرا بیدار می‌کرد، همراه با صداهای آرامش‌بخش امواج اقیانوس و جیک مرغ‌های دریایی. اجازه دهید به شما بگویم، این صدای بسیار بهتری برای بیدار شدن از “بیپ، بیپ، بیپ” است. وقتی صحبت از ترکیب صدا و نوری که می خواهید بیدار شوید، امکانات نیز بی پایان است.

می‌توانید مدت زمان طلوع خورشید Restore را سفارشی کنید، اینکه چه مدت می‌خواهید قبل از به صدا درآوردن زنگ هشدار روشن شود. فکر می کنم 30 دقیقه نقطه شیرین من بود، نیم ساعت قبل از اینکه بخواهم کاملاً بیدار باشم، شروع به درخشش کرد و به تدریج روشن شد.

  گجت پوشیدنی AI پین در ماه مارس عرضه خواهد شد

من همچنین هر شب را با صدای آتش کمپ برای به خواب رفتن پایان می‌دادم، یکی از ویژگی‌های مورد علاقه من در Hatch، زیرا معمولاً وقتی به رختخواب می‌روم به ASMR گوش می‌دهم. به جای گوشی من از خود دستگاه هچ پخش می شود، ویژگی که من آن را دوست دارم، بنابراین مجبور نیستم وقتی سعی می کنم بخوابم تلفنم را با صدای بلند و نزدیک تختم نگه دارم.

برای ویژگی‌های اضافی مانند جملات تاکیدی صبحگاهی و روال‌های استراحت، باید برای یک اشتراک ماهانه ۵ دلار ثبت‌نام کنید، هزینه‌ای که فکر می‌کنم اگر می‌خواهید برای ارتقای خواب بهتر و انرژی بیشتر مدیتیشن کنید ارزشش را دارد. صبح. Hatch Restore 2 در سه رنگ مختلف خنثی عرضه می شود: بتونه، تخته سنگ و لت.

جال

اگر کاملاً آماده نیستید که 100 دلار یا بیشتر برای ساعت زنگ دار طلوع خورشید خرج کنید، این ساعت شبیه سازی طلوع آفتاب ارزان قیمت از Jall باید این کار را انجام دهد. این همه اصول اولیه را دارد و امکان طلوع خورشید نسبتاً قابل تنظیم را فراهم می کند: از بین هفت رنگ و 20 سطح روشنایی برای تکمیل طلوع خود و همچنین هفت صدای طبیعی برای همراهی با نور انتخاب کنید. همچنین می توانید بیدار شدن با رادیو FM را انتخاب کنید.

ساعت زنگ دار طلوع آفتاب Jall Wake Up Light به عنوان چراغ شب و چراغ خواب نیز کار می کند و می توانید سطح روشنایی را برای هر دو تنظیم کنید. عملکرد غروب آفتاب مانند سایر موارد موجود در این لیست ندارد، و به عنوان یک دستگاه نویز سفید عمل نمی کند – اما اگر فقط عملکرد طلوع خورشید را می خواهید، مهم نیست.

اکثر نظر دهندگان در آمازون این ساعت را دوست دارند: 4.3 ستاره دارد و تقریباً 100٪ نظرات مطلوب هستند. به نظر می رسد اکثر افرادی که این ساعت را خریداری کرده اند به دنبال راهی برای بیدار شدن ناگهانی کمتری بوده اند و Jall Wake Up Light این کار را برای آنها انجام داده است. خریداران همچنین دوست دارند که راه اندازی آن آسان و به اندازه کافی ساده باشد تا بچه ها به تنهایی از آن استفاده کنند.

  دولت بایدن می تواند به خودروسازان زمان بیشتری برای انتقال به خودروهای الکتریکی بدهد

لومی

Lumie Bodyclock Rise 100 نسخه ساده تری از Lumie Shine 300 است. این یک ساعت زنگ دار شبیه ساز طلوع خورشید با کیفیت بالا برای افرادی است که فقط موارد ضروری را می خواهند: Lumie Rise 100 یک شبیه ساز طلوع خورشید به مدت 30 دقیقه با گزینه تنظیم شدت نور نهایی همچنین می توانید غروب خورشید را برنامه ریزی کنید تا به شما کمک کند به خواب بروید.

Lumie Rise 100 هیچ صدای طبیعی یا محیطی برای اضافه ، به طلوع و غروب خورشید ندارد، اگرچه می‌توانید زنگ صدای اختیاری را طوری برنامه‌ریزی کنید که وقتی طلوع خورشید به حداکثر شدت نور می‌رسد شروع شود. مانند Lumie Shine 300، Lumie Rise 100 دارای ویژگی ضربه زدن به تعویق و کاهش نور خودکار صفحه نمایش است.

LIFX

اگر از قبل یک چراغ خواب دارید، می توانید با جایگزینی لامپ های معمولی با لامپ های هوشمند Lifx، یک ساعت زنگ دار DIY ایجاد کنید. این لامپ‌های دارای Wi-Fi به الکسا، دستیار گوگل، کورتانا و اپل هوم کیت متصل می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که به ترتیب هنگام خواب و بیدار شدن، مانند طلوع و غروب خورشید کم‌نور و روشن شوند.

واضح است که هیچ صدایی نمی شنوید، اما اگر خواب نسبتاً سبکی دارید و با تغییر نور از خواب بیدار می شوید، این لامپ های قابل برنامه ریزی همچنان شما را در صبح از رختخواب خارج می کنند. همچنین می‌توانید آن‌ها را با پنل‌ها و نوارهای رنگی سرگرم‌کننده Lifx برای جالب‌ترین طلوع خورشید تقلبی ترکیب کنید.

بررسی ما درباره لامپ هوشمند Lifx Mini را بخوانید.

اگر می‌خواهید انتخاب گسترده‌تری داشته باشید – نه فقط ساعت‌های طلوع خورشید – فهرست جداگانه ما را بررسی کنید بهترین ساعت زنگ دار برای سال 2024. و اگر به یک خواب خوب نیاز دارید، آن را بررسی کنید بهترین تشک ها می توانید آنلاین خرید کنید و بهترین بالش ها همچنین.

منبع: https://www.cnet.com/health/sleep/best-sunrise-alarm-clock/#ftag=CAD590a51e