اکنون نگاه بهتری به آنچه در داخل پین هوش مصنوعی Humane وجود دارد داریم.

پین هوش مصنوعی Humane به کاربران این نوید را می دهد تا راهی برای استفاده از هوش مصنوعی مولد در دنیای فیزیکی ارائه دهند. می توانید پین را به پیراهن خود بچسبانید، با آن صحبت کنید و پاسخ ربات های چت را روی هر سطحی، معمولاً کف دست خود، پخش کنید. ما کمی بیشتر در مورد قدرت های دوک مربعی کوچک می دانیم و به لطف گزارش جدید، دید بسیار بهتری از آنچه در زیر کاپوت می گذرد داریم.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در گزارشی جدید عکسی از پین هوش مصنوعی را به تصویر کشیده است. عکس‌ها واضح‌ترین ظاهری را که از پین هوش مصنوعی Humane تشکیل شده است، و همچنین نمای نزدیک از پردازنده اسنپدراگون را نشان می‌دهند.

FCC باید دستگاه‌هایی را که از ارتباطات بی‌سیم استفاده می‌کنند تأیید کند تا از رعایت مقررات قبل از عرضه به بازار اطمینان حاصل کند. به عموم سپس آنها یک علامت FCC خوب روی محصول دریافت می کنند. این فرآیند بازبینی اغلب شامل جداسازی ابزارک می‌شود تا کمیسیون بتواند محتوای داخل آن را بررسی کند.

قبلاً می دانستیم که پین ​​هوش مصنوعی روی اسنپدراگون کار می کند، اگرچه این شرکت نشان نداد که کدام نسخه. از عکس‌ها، به نظر می‌رسد که پین ​​از یک پردازنده Snapdragon 720G استفاده می‌کند که کوالکام در وب‌سایت خود می‌گوید می‌تواند هوش مصنوعی روی دستگاه را با قدرت کم در دستگاه‌های تلفن همراه اجرا کند. Snapdragon 720G یکی از کوچکترین تراشه های موجود است که می تواند بار محاسباتی هوش مصنوعی را نیز تحمل کند.

در حالی که هنوز سوالاتی در مورد اینکه چرا پین هوش مصنوعی انسانی وجود دارد، وجود دارد، حداقل اکنون می دانیم که از تراشه ای استفاده می کند که به اندازه کافی قدرتمند است تا نتایج ChatGPT را روی کف دست شما نمایش دهد.

  بهترین تکنولوژی های واقعی که در انیمه ها استفاده شده‌اند! فیگار

منبع: https://www.theverge.com/2024/4/8/24124419/humane-ai-pin-processor-snapdragon-qualcomm-fcc