اپل احتمالا در سال 2024 آیپد پرو 14.1 اینچی را معرفی خواهد کرد

در گزارشی عجیب، ادعا شده است که اپل در سال 2024 مدل جدید آیپد پرو را عرضه خواهد کرد که بزرگترین تبلت تاریخ این شرکت خواهد بود. این آیپد احتمالا دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی و حداکثر روشنایی 3000 نیت خواهد بود.

بنا به گزارش یک منبع آگاه تماس گرفت ماجین بو در X، آیپد پرو 2024 در سه اندازه 11 اینچی، 12.9 اینچی و 14.1 اینچی عرضه می شود. دو مدل اول دارای پنل OLED و مدل سوم دارای پنل OLED خواهند بود مینی ال ای دی ما استفاده خواهیم کرد

مشخصات احتمالی آیپد پرو 14.1 اینچی

این مدل ها همگی تراشه ای هستند m3 این گوشی به 8 گیگابایت رم و 12 هسته گرافیکی مجهز شده است. منابع Majin Bu گفت که این iPad Pro روشنایی صفحه نمایش 3000 نیت می رسد. این دستگاه همچنین از Apple Pencil 3 با سرب قابل تعویض مغناطیسی پشتیبانی می کند.

نسل فعلی آیپد پرو که از تراشه M2 استفاده می کند، دارای صفحه نمایش Mini LED با حداکثر روشنایی 1600 نیت برای محتوای HDR است. در حال حاضر روشن ترین نمایشگر در میان محصولات اپل متعلق به آیفون 15 پرو است که از پنل OLED بهره می برد و حداکثر روشنایی آن 2000 نیت است. بنابراین افزایش این مقدار به 3000 لومن پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود.

طبق شایعات دیگر، آیپد پرو آینده از MagSafe به جای Smart Connector استفاده خواهد کرد، اما باید دید چگونه Magic Keyboard به این تبلت متصل می شود.

در کل نمی توان با قطعیت گفت که تمامی پیش بینی های گزارش جدید Majin Buu درست است. او پیش‌بینی‌های درست و نادرست را در گذشته انجام داده است و باید منتظر ماند و دید گزارش‌های بعدی در این باره چه می‌گویند.

  تسلا Cybertruck را راه اندازی کرد، سم آلتمن رسماً به OpenAI بازگشت و Evernote برنامه رایگان آن را فلج کرد.

لازم به ذکر است که مارک ژرمن، خبرنگار بلومبرگ، در پاسخ به این گزارش مدعی شد که اطلاعات ماجین بو کذب بوده است. با این حال، بو پاسخ داد تا زمانی که رویداد اپل انجام نشود، نمی توان با قطعیت گفت که این اظهارات نادرست هستند.

منبع: https://digiato.com/tablet/rumors-point-to-a-2024-ipad-pro-14-1-inch