اپل این طرح های رد شده را برای نمایشگر و جزیره دینامیک بررسی کرده است

به نظر می رسد اپل به طرح های دیگری برای ناچ و طرح جزیره دینامیک که با مدل های آیفون 14 پرو در سال 2022 معرفی می شود فکر کرده که اکثر آنها رد شده و طرح فعلی انتخاب شده است.

به گفته یکی از آگاهان بازار، قبل از نهایی ، طراحی فعلی و پویا آیفون اپل، این شرکت طرح های مختلف را بررسی کرده است. اکنون برخی از این طرح ها به اشتراک گذاشته شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط MacRumors، برخی از طرح های رد شده بسیار شبیه به طراحی جزیره ای و ناچ داینامیک فعلی هستند. اما برخی از طرح ها نیز با طرح های موجود متفاوت هستند.

اپل طراحی Notch و Dynamic Island را اصلاح کرده است

یکی از ایده هایی که ظاهراً در حال بررسی بود، یک نوار کناری پاپ آپ در سمت راست صفحه، در کنار بریدگی بود. در این نوار کناری، کاربران می توانند زمان، تاریخ، آنتن، سطح باتری و همچنین برخی از اطلاعات اولیه دیگر را مشاهده کنند که در صورت عدم استفاده نیز ناپدید می شوند.

طبق گزارش ها، اپل در طراحی های خود افزایش ابعاد ناچ را نیز در نظر گرفته است. در زمان معرفی Dynamic Island که برای اولین بار در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس معرفی شد، تیم طراحی اپل طرح های مختلف این ویژگی را بررسی کردند. یکی از ایده های طراحی رد شده، یک ردیف کامل از آیکون های مختلف در زیر دوربین سلفی بود.

به نظر می رسد که قبل از تصمیم گیری برای نهایی ، جزیره دینامیک فعلی، طراحان اپل تحقیقات زیادی در مورد طراحی و ابعاد این ویژگی انجام داده اند.

  همراه اول از بسته های رومینگ ویژه به مناسبت جام ملت های آسیا 2023 رونمایی کرد.

طراحی دیگر این است که بریدگی و نوار وضعیت سیاه رنگ در بالای صفحه را پنهان کنید. این طراحی به بهینه سازی مصرف باتری دستگاه کمک می کند. به نظر می رسد پس از این طراحی، اپل ایده جزیره پویا را دنبال کرده و طرح های مختلفی را اجرا کرده تا از بین آنها بهترین را انتخاب کند.

در یک طراحی، ایده اپل این بود که جزیره پویا را به طور دائم در بالای صفحه نمایش نشان دهد. طرح های مختلف از نظر ابعاد و طراحی خارجی نیز مورد بررسی قرار گرفت. باید دید چه تغییراتی در Tahi Nach و Dynamic Island اعمال خواهد شد.

منبع: https://digiato.com/mobile/apples-rejected-designs-for-the-notch-and-dynamic-island