همراه اول از بسته های رومینگ ویژه به مناسبت جام ملت های آسیا 2023 رونمایی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت جام ملت های آسیا 2023 در قطر، اولین رفیق با معرفی و ارائه پیشنهادات ویژه بسته های رومینگ با ملی پوشان کشورمان و شهروندان را همراهی کرد. قطر.

هجدهمین دوره این رقابت ها که از 31 دی ماه آغاز و تا 30 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت، به میزبانی قطر و با حضور تیم ملی فوتبال ایران که همواره یکی از تیم های مطرح و رقابتی در مسابقات. تاریخچه جام ملت های آسیا. به همین مناسبت چهار بسته رومینگ ویژه با کشور قطر توسط First Mate تهیه شد که شامل هدایایی برای چت و پیامک نیز می شود.

مسافران قطری می توانند با خرید بسته رومینگ اینترنت نامحدود به مدت 10 روز در قطر، در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت های آسیا که توسط موبایل اول برگزار می شود، از طریق اپلیکیشن موبایل من شرکت کنند.

جزئیات بسته

سه بسته برای مسافرانی که نیاز به استفاده از اینترنت همراه دارند و یک بسته برای مشترکانی که بیشتر با تلفن همراه صحبت می کنند، رزرو شده است.

جزئیات بسته اینترنت شامل «اینترنت 2 گیگابایتی به مدت 7 روز، 10 دقیقه مکالمه رایگان و 10 پیامک رایگان»، «اینترنت نامحدود به مدت 10 روز، 24 دقیقه مکالمه رایگان و 24 پیام کوتاه رایگان» و «اینترنت 20 گیگابایتی برای 10 نفر» است. روز، 30 روز و 50 دقیقه تماس. یک هدیه و 50 پیامک رایگان.

این بسته های اینترنتی با مجموعه هدایای چت و پیامک رایگان با قیمت های 400 هزار تومان و 1 میلیون و 400 هزار تومان و بسته آخر 2 میلیون تومان موجود می باشد.بسته رومینگ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

  افراد کلیدی OpenAI برای پیوستن به مایکروسافت با سم آلتمن چه کسانی هستند؟

در نهایت پکیج ویژه 90 دقیقه مکالمه 7 روزه با 90 پیامک رایگان برای کسانی است که فقط به دنبال گفتگو و خرید هستند.

مشترکین همراه اول که قصد سفر به قطر در جام ملت های آسیا را دارند، می توانند سیم کارت خود را به همراه داشته و یکی از بسته های رومینگ ویژه را که نسبت به تعرفه اپراتورهای کشور مقصد بسیار ارزان تر است، به ایران و درگاه خریداری کنند. وب سایت ها دسترسی به خدمات بانکی و تمامی شبکه های اجتماعی.

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/mic-roaming-afc-asian-cup