اپل به همکاری خود با گلدمن ساکس پایان خواهد داد

اپل و گلدمن ساکس چهار سال پس از پیوستن به یک کارت اعتباری اپل می توانند به همکاری خود پایان دهند. روزنامه وال استریت گزارش ها. این شرکت‌ها اخیرا قرارداد خود را تا سال 2029 تمدید کردند، اما اپل پیشنهاد می‌کند ظرف 12 تا 15 ماه آینده به این قرارداد پایان دهد.

اگرچه این دو در آوریل سال جاری یک حساب پس انداز پربازده راه اندازی کردند، اما به احتمال زیاد گلدمن از جدایی احتمالی خیلی ناراحت نخواهد شد. ماه گذشته، گزارش ها حاکی از آن بود که بانک به دنبال خروج از تجارت وام های مصرف کننده است. او تا آنجا پیش رفت که در اوایل سال جاری به اپل گفت که می‌خواهد از این معامله خارج شود و با امریکن اکسپرس تماس گرفت تا سهم این شرکت را در اختیار بگیرد.

گلدمن همچنین اخیراً ترتیباتی را برای فروش شرکت گرین اسکای وام بهبود خانه انجام داده و در حال بررسی پایان دادن به همکاری دیگر کارت اعتباری خود با جنرال موتورز است. اساساً، گلدمن سعی کرد از شرکت‌ها و مشتریان بسیار ثروتمند دور شود و به طور بالقوه میلیاردها دلار را قبل از بازگشت به اصول اولیه حذف کرد. بانک به کارمندان گفته است که هرگونه اخراج شامل حقوق یک سال می شود.

در بیانیه ای به CNBCیکی از نمایندگان اپل گفت: «اپل و گلدمن ساکس بر ارائه یک تجربه باورنکردنی برای مشتریان خود متمرکز هستند تا به آنها کمک کند زندگی مالی سالم تری داشته باشند. اپل کارت برنده جوایز با استقبال چشمگیر مصرف کنندگان مواجه شده است و ما به نوآوری و ارائه بهترین ابزار و خدمات به آنها ادامه خواهیم داد.

  فیلم Killer Pool ساخته جیسون بلوم و جیمز وان

مشارکت اپل و گلدمن هرگز برای کسب و کارها یا مصرف کنندگان در بهشت ​​نبوده است. کارمندان گلدمن از جنبه هایی مانند برنامه پرداخت و فشار برای تصویب انبوه درخواست ها ناامید شدند. از سوی دیگر، مشتریان گزارش دادند که خدمات بانک به مشتریان یک کابوس بود، از جمله تاخیر در نقل و انتقالات و تماس های کنفرانسی از سوی نمایندگان. اطلاعات.

آینده کارت‌های اعتباری و حساب‌های پس‌انداز اپل نامشخص است. هر دو بخشی از تجارت خدمات اپل هستند که در مقابل کاهش فروش کلی رشد درآمد را تجربه می کند. Synchrony Financial که با آمازون و پی پال همکاری می کند، در حال بررسی امکان تصاحب نقش گلدمن است. این شرکت در ابتدا علیه گلدمن برای این برنامه پیشنهاد داده بود.

منبع: https://www.engadget.com/apple-is-reportedly-ending-its-partnership-with-goldman-sachs-104511694.html?src=rss