راهنمای خرید بلیط قطار از FlyToday

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حس سفر با قطار را نمی توان با هیچ وسیله نقلیه دیگری تجربه کرد. بدون شک استفاده از قطار یکی از مقرون به صرفه ترین راه های سفر است و با رزرو بلیط می توانید سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. نگران کمبود قطار در نقاط مختلف کشور نباشید. زیرا امروزه خطوط ریلی در سراسر کشور وجود دارد و می توانید از هر نقطه کشور به استان های دیگر با بهترین قیمت سفر کنید.

امروز قطار پرواز می کند همچنین به لیست خدمات خود اضافه شده است، می توانید بلیط را به صورت آنلاین از وب سایت Fly Today رزرو کنید. این سایت بلیط های مختلف را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. اما فلای تودی چه امکاناتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد و چگونه می توانید بلیط مورد نظر خود را در این سایت رزرو کنید؟

مدارک مورد نیاز برای خرید آنلاین بلیط قطار Fly Today

برای خرید آنلاین بلیط قطار از طریق سایت Fly Today باید مدارک زیر را داشته باشید:

  • شماره شناسنامه و شناسنامه
  • شماره موبایل
  • پست الکترونیک
  روزیاتو: کدام کشورها بیشترین بیت کوین را استخراج می کنند؟ + نمودارها

هنگام خرید بلیط قطار Fly Today، باید هزینه بلیط را به صورت آنلاین پرداخت کنید. اما قبل از آن باید تاریخ و ساعت قطار، نقطه شروع و مقصد سفر با قطار، نوع قطار و قیمت بلیط را تایید کنید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

مزایای خرید بلیط قطار از Flytoday

با خرید بلیط قطار از اپلیکیشن فلای تودی می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

اطلاع از ارزان ترین قیمت ها و تخفیف ها

در سرویس رزرو آنلاین بلیط قطار Flytoday، می توانید ارزان ترین بلیط قطار مسیر مورد نظر خود را بیابید و پس از مقایسه قیمت ها، بلیط خود را رزرو کنید. علاوه بر این، FlyToday گاهی برای خرید بلیط تخفیف هایی در نظر می گیرد که با آشنایی با آنها می توانید بلیط های خود را با قیمت کمتری خریداری کنید.

دسترسی نامحدود و صرفه جویی در زمان

با خرید اینترنتی بلیط قطار می توانید هر زمان که بخواهید بلیط خود را رزرو کنید. در واقع با چند کلیک ساده به انواع بلیط قطار، مسیرها و صندلی های موجود دسترسی خواهید داشت. بنابراین با خرید بلیط قطار از سایت فلای تودی می توانید به تمامی شرکت های راه آهن دسترسی داشته باشید.

راحتی در استفاده

دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط شخصاً به ایستگاه های قطار بروید. بلکه می توانید همه کارهای مربوط به رزرو بلیط را انجام دهید، مانند مشاهده تمام برنامه های قطار، جزئیات و قیمت ها و همچنین خرید آنلاین بلیط. بنابراین نیازی به مراجعه حضوری نیست و به راحتی می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

سرویس اطلاع رسانی در مورد آخرین قیمت ها

قیمت بلیط معمولا در ساعات و زمان های مختلف تغییر می کند، اما به جای بررسی لحظه به لحظه وب سایت برای اطلاع از آخرین اخبار، می توانید از سرویس اطلاع رسانی Fly Today برای دریافت آخرین تغییرات قیمت بلیط از طریق ایمیل یا پیامک استفاده کنید.

  عکسی از ماه U توسط فضاپیمای جونو گرفته شده است

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی Fly Today به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مسافران است تا از نگرانی کاربران برای خرید بلیط و دریافت سایر خدمات مسافرتی بکاهد.

چگونه از Flytoday بلیط قطار بخریم؟

برای خرید بلیط از Fly Today کافی است به وب سایت یا اپلیکیشن Fly Today بروید و گزینه قطار را انتخاب کنید. پس از تعیین نوع پرواز (یک طرفه یا رفت و برگشت) باید تعداد مسافران و نوع کابین (مسافران عادی، ویژه خواهران، ویژه برادران) را نیز مشخص کنید. در مرحله بعد باید نقطه شروع و مقصد را انتخاب کرده و تاریخ حرکت یا بازگشت سفر خود را مشخص کنید. اگر “کوپه بسته” یا “ون” می خواهید. لازم است تیک مربوط به گزینه آنها را انتخاب کرده و گزینه جستجو را فشار دهید.

در صفحه جدیدی که باز می‌شود، بلیط‌های مختلف به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شوند. می توانید روی هر بلیط کلیک کنید و جزئیات اطلاعات آن و توقف های مسیر آن را مشاهده کنید و در نهایت پس از بررسی کامل اقدام به خرید کنید.

انواع بلیط قطار

معمولا برای هر مسافری که سفر با قطار را انتخاب می کند، شرایط خاص و منحصر به فردی در قطار وجود دارد. بنابراین مسافران باید در انتخاب بلیط قطار مناسب با شرایط خاص خود دقت لازم را داشته باشند. انواع بلیط هایی که می توانید هنگام سفر با قطار در ایران رزرو کنید عبارتند از:

بلیط قطار یک طرفه

اگر زمان سفرتان نامشخص است و می خواهید زمان زیادی را در مقصد بگذرانید، بهتر است بلیط قطار یک طرفه بخرید. در واقع بلیط یک طرفه بلیطی است که برای سفرهای یک طرفه صادر می شود.

  بهترین مقاصد شمالی کشور برای سفرهای بهاری

بلیط رفت و برگشت قطار

با توجه به محدودیت در خرید بلیط قطار، اگر در یک بازه زمانی خاص سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید. بلیط رفت و برگشت بلیطی است که برای رفت و برگشت صادر می شود. با این کار علاوه بر کاهش قیمت پرداختی برای خرید بلیط، هنگام بازگشت از سفر با مشکل در دسترس نبودن بلیط قطار نیز مواجه نخواهید شد.

بلیط ویژه خواهران و بلیط ویژه برادران

اگر به جای خانواده یا گروهی به تنهایی سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم بر اساس جنسیت خود بلیط تهیه کنید. زیرا برخی از مسیرهای قطار طولانی است و باید تمام روز و شب را در کوپه قطار بمانید.

پس در این صورت استفاده از کابین خانم ها و کابین برادران آقایان گزینه بهتری خواهد بود. فقط هنگام خرید بلیط ویژه خواهر و برادر، باید گزینه مربوطه را در وب سایت FlyToday فعال کنید.

همین امروز از فلای بلیط قطار بخرید

اکنون که با تمامی مزایا و امکانات ارائه شده توسط وبسایت فلای تودی آشنا شدید و نحوه رزرو بلیط در این سایت را آموختید، بدون معطلی به وبسایت فلای تودی مراجعه کرده و بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. قطعا یک سفر هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

منبع: https://digiato.com/promoted/guide-to-buying-train-tickets-from-fly-today