اپل و سامسونگ همچنان در بازار جهانی تلفن همراه پیشتاز هستند. آیفون 14 پرفروش ترین گوشی است

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده توسط موسسه تحقیقاتی کانترپوینت. سیب و سامسونگ آنها همچنان رهبران بازار جهانی گوشی های هوشمند هستند. همانطور که در این گزارش نشان داده شده است، چهار گوشی آیفون (3 دستگاه آیفون 14) از غول کوپرتینویی جایگاه های اصلی پرفروش ترین دستگاه ها در سه ماهه چهارم سال 2023 را به خود اختصاص داد و سامسونگ 6 مکان دیگر از لیست 10 گوشی حرفه ای برای فروش بر عهده گرفت

آیفون 14 با بیشترین تعداد فروش، Counterpoint در صدر فهرست قرار گرفت و پس از آن آیفون 14 پرو مکس مقام دوم را کسب کرد. ifoراشماره 14 پرو در مقام سوم و آیفون 13 او سال گذشته رتبه چهارم را کسب کرد. بنابراین، این گزارش حکایت از کاهش محبوبیت آیفون 14 پلاس دارد. اپل همچنین توانست محصولات بیشتری نسبت به رقبای خود در بازارهای آسیایی و اروپایی بفروشد و بیشترین تعداد کاربران جدید را در این مناطق جذب کند.

افزایش فروش آیفون 14

در حالی که آیفون 14 و 13 سطح پایه اپل شاهد رشد مثبت سال به سال بود، سهم غول کوپرتینویی از 10 گوشی برتر در سه ماهه دوم 2023 به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

سامسونگ خیلی از اپل عقب نیست و سایر گوشی های این لیست متعلق به این غول کره ای است. گلکسی A14 مقرون به صرفه توانست جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد و پس از آن گلکسی A54، گلکسی A14 5G، گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی A04e و گلکسی A34 به ترتیب در جایگاه های پنجم تا دهم قرار دارند.

  دادگاه به ایلان ماسک دستور داد تا در تحقیقات SEC در مورد تصاحب توییتر شهادت دهد

همیشه رقابت جذابی بین سامسونگ و اپل حداقل در بخش پریمیوم وجود داشته است که در نمودار امسال می‌توانیم آن را ببینیم. با این حال، غول کره ای همچنان پادشاه بازار دستگاه های ارزان قیمت است.

منبع: https://digiato.com/mobile/apple-and-samsung-lead-global-smartphone-sales-in-q2-2023