با چت بات Wix می توانید در عرض چند ثانیه یک وب سایت ایجاد کنید

با چت بات Wix، اکنون می توانید به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید. با این حال، برای دریافت تمام امکانات سایت، باید اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

به گفته The Verge، شما می توانید یک وب سایت به صورت رایگان با سرویس هوش مصنوعی Wix ایجاد کنید. با این حال، اگر می خواهید یک درگاه پرداخت به سایت خود اضافه کنید یا نام دامنه Wix خود را تغییر دهید. برای این سرویس باید یک اشتراک ممتاز خریداری کنید.

هوش مصنوعی Wix
نمونه ای از وب سایت Wix AI

اشتراک Wix از 17 دلار در ماه با ویژگی هایی مانند 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی، پشتیبانی کاربر و برخی ابزارهای بازاریابی اولیه شروع می شود. آخرین مدل اشتراک 159 دلار قیمت دارد و پشتیبانی از 15 کاربر و تجزیه و تحلیل بازاریابی پیشرفته را فراهم می کند.

چگونه با استفاده از Wix AI یک وب سایت بسازیم

برای شروع ساخت سایت، کافی است به وب سایت Wix بروید و روی گزینه “Build with AI” کلیک کنید. سپس چت ربات Wix از شما سوالاتی در مورد نحوه ایجاد سایت می پرسد. این سوالات شامل نام سایت، زمینه فعالیت، اهداف فعالیت و … می باشد. پس از پاسخ به این سوالات، وب سایت مورد نظر شما در عرض چند ثانیه ساخته می شود. پس از آن می توانید موضوع و طرح بندی سایت را ویرایش و تغییر دهید. Wix قبلاً اعلام کرده بود که از DALL-E و ChatGPT برای ارائه چنین سرویسی استفاده می کند.

البته این سرویس ویژگی های پیشرفته دیگری نیز دارد که برای کار با آن ها باید در مورد توسعه وب بدانید. با این حال، این ویژگی Wix به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به نیاز خاصی، وب سایت مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه بدست آورید.

  استفاده از دوربین های سونی در گوشی های سامسونگ احتمالا افزایش خواهد یافت

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/building-website-with-wix-artificial-intelligence-service