برنامه تلویزیونی Fallout توسط طرفداران ساخته شده است، اما نه فقط برای طرفداران

غول، لوسی و ماکسیموس در Fallout از Prime Video.

تصویر: ویدئوی اصلی

انطباق هر ویژگی شناخته شده همیشه یک شاهکار عالی خواهد بود، به خصوص در مورد بازی های ویدیویی. اقتباس از کتاب کمیک یا نمایش تلویزیونیاین یک چیز دیگری است برای انطباق a سری بازی، که با درجه بیشتری از ابراز وجود همراه هستند. شما می توانید برخی از طرفداران را راضی نگه دارید، اما نمی توانید راضی کنید همه همانطور که تقریباً با همه طرفداران دیده ایم بازی در تلویزیون/اقتباس از فیلم در پنج سال گذشته.

صحبت کنید T3، جهان غرب جاناتان نولان، یکی از خالقان، این را در مورد آینده گفت افتادن نمایش دادن. او هم مثل خیلی ها وارد این سریال شد Fallout 3 همه اینها در سال 2008، که به گفته او حدود یک سال از زندگی او در آن زمان مصرف شد. در آن زمان، طبق گزارش‌ها، او روی پروژه‌های زیادی کار می‌کرد و صراحتاً اظهار داشت که RPG “تقریباً کل حرفه من را از مسیر خارج کرد.” افتادن مدتی است که طرفداران در مورد سریال اختلاف نظر دارند (واکنش های اولیه را ببینید Fallout 76) و نولان به همین ترتیب، برای سریال غیرممکن بود که کل جامعه را راضی کند.

او گفت: «این یک ماموریت دیوانه کننده است. “تو باید خودت را خوشحال کنی.” با افتادن، او ادامه داد، این در مورد همه بود که “در این ماجراجویی تلاش می کنند تا نمایشی را که شما می خواهید بسازید.” با توجه به مصاحبه‌های قبلی، به نظر نمی‌رسد که این سری از آن بازی‌ها منحرف شود، اما آنها هستند قرار است نسخه مخصوص به خود را از قطعات اصلی سری داشته باشد که احتمالاً طرفداران طولانی مدت را عصبانی خواهد کرد. بین آن و کارش روی بتمن، او آن را “یک چیز نادر و باورنکردنی… برداشتن چیزی که دوست داری و فرصت بازی در آن جهان را داشته باشی، تا نسخه خودت را بسازی.”

  لگو شرکتی است که توسط پلاستیک خودش تسخیر شده است

شکی نیست که او دوست دارد در چندین فصل مانند یک موفقیت بزرگ باشد جهان غرب و شخص مورد علاقه، اما وقتی گفت که از این سریال “بسیار خوشحال” است، صادق به نظر می رسید. ما متوجه خواهیم شد که آیا او باید خوشحال باشد در هشت قسمت افتادن در تاریخ 11 آوریل در Prime Video منتشر خواهد شد.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/fallout-tv-show-prime-video-jonathan-nolan-1851342166