بهترین اسباب بازی های فیجت ارزان برای اضطراب برای سال 2024

به روز شده در 14 فوریه 2024 در ساعت 10:50 بعد از ظهر PT

مشخصات

نوشته شده توسط

کارولین ایگو

کارکنان متخصص و برنده جوایز ما محصولاتی را که پوشش می‌دهیم انتخاب می‌کنند و برترین‌های ما را به شدت تحقیق و آزمایش می‌کنند. اگر از طریق پیوندهای ما خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. نظر در مورد اعلامیه اخلاق

مشخصات

کارولین ایگو ویرایشگر

کارولین ایگو (او) ویرایشگر سلامتی است و دارای گواهینامه مربی علوم خواب و مدیریت استرس از موسسه اسپنسر است. او مدرک لیسانس خود را در نویسندگی خلاق از دانشگاه میامی دریافت کرد و همچنان در اوقات فراغت خود به پیشرفت هنر خود ادامه می دهد. قبل از پیوستن به CNET، کارولین برای مجری سابق CNN، دارین کاگان نوشت.
مهارت خواب، لوازم جانبی تشک، ویتامین ها و مکمل ها، تغذیه و مراقبت های شخصی اعتبارنامه
  • جایزه کارل آر. گریر/اندرو دی. هپبورن برای بهترین مقاله غیرداستانی (دانشگاه میامی، 2020)

لوگوی CNET

چرا می توانید به CNET اعتماد کنید

داوران عملی محصول

6000700080009000100001100012000130001400015000

مربع. پای فضای آزمایشگاهی

6 دلار در آمازون
new-project-15.png

بهترین فیجت اسباب بازی ارزان برای همه سنین

کنترلر بازی Retro Fidget

جزئیات را ببینید

8 دلار در والمارت
مکعب لرزان

بهترین اسباب بازی فیجت ارزان برای بزرگسالان

مکعب فیجت آپاش

جزئیات را ببینید

7 دلار در آمازون
پاپ آن توپ

بهترین اسباب بازی حسی ارزان

4 ست اسباب بازی Pop It Ball Fidget

جزئیات را ببینید

7 دلار در آمازون
آهنگ های پاپ

بهترین اسباب بازی فیجت ارزان برای کودکان خردسال

4 مجموعه آهنگ های پاپ

جزئیات را ببینید

13 دلار در آمازون
توپ استرس مهره آب

بهترین فیجت اسباب بازی ارزان برای کلاس درس

ست 3 عدد توپ ضد استرس با مهره های آب

جزئیات را ببینید

اگرچه ممکن است احمقانه به نظر برسند، اما اسباب بازی های جنگی می توانند برای افرادی که از اضطراب رنج می برند بسیار مفید باشند. تنها در چند سال اخیر، محبوبیت اسباب‌بازی‌های فیجت به طور تصاعدی افزایش یافته است، و گفتمان پیرامون آنها نیز افزایش یافته است. گروه های زیادی از معلمان، والدین، متخصصان و دانش آموزان به آنها سوگند یاد می کنند. اسباب بازی های فیجت ابزارهای کوچکی هستند که برای کمک به کاهش اضطراب بین انگشتان خود می چرخانید. به آن به عنوان راهی برای هدایت استرس های روزانه فکر کنید. همانطور که گفته شد، آنها جایگزینی برای کمک حرفه ای نیستند، اما می توانند ابزاری عالی برای کمک به مدیریت علائم اضطراب و استرس باشند.

ما در اینترنت به دنبال بهترین اسباب بازی های ارزان قیمت گشتیم و آنهایی را انتخاب کردیم که بهترین قیمت، ظاهر، ماندگاری و نظرات مشتریان را داشته باشند.

  به‌روزرسانی فروشگاه کالای WIRED را بررسی کنید

در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین اسباب بازی های فیجت با قیمت 10 دلار و کمتر است.

کمتر نشان دادن

ابزاری که برای افراد مضطرب در هر سنی جذاب باشد باید سرگرم کننده و آسان برای استفاده باشد، بدون ایجاد احساس کودکانه در بزرگسالان. اسباب بازی رترو فیجت WTYCD دقیقاً این کار را انجام می دهد. کنترلر بازی کوچک محتاطانه است و دارای هشت عملکرد مختلف برای بازی و لمس است: چهار دکمه رنگی، یک جوی استیک، یک غلتک بافت، یک اسکرول سرعت، یک سوئیچ، یک صفحه، یک سوراخ کلید و یک انتخاب. این گجت را می توان در خانه، محل کار، مدرسه یا در سفر استفاده کرد، اما توجه داشته باشید که دو دکمه رنگی کمی صدا ایجاد می کنند (شبیه به کلیک یک خودکار).

از سوراخ کلید برای اضافه ، دستبند یا جاکلیدی استفاده کنید.

بهترین ویژگی ها:

  • اندازه جیب و سبک وزن؛ در دست یک بزرگسال و یک کودک قرار می گیرد
  • موجود در هشت رنگ و طرح مختلف، به علاوه یک گزینه دو بسته با قیمت 10 دلار

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

کمتر نشان دادن

یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها برای بزرگسالان مضطرب، مکعب فیجت است و آپاش گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و محکم را ارائه می‌کند. فیجت شش وجهی دارای هفت ویژگی است: جوی استیک، گروه پنج دکمه، سوئیچ، صفحه، چرخ دنده، توپ نقره ای و یک دکمه صاف بزرگ. به علاوه، مکعب از لاستیک با بافت نرم ساخته شده است، بنابراین هر طرف صاف و براق است. چرخش آن از یک سمت بافت دار به سمت دیگر آسان است و طوری طراحی شده است که دستان شما را در جلسات طولانی، کلاس ها یا دوره های اضطراب مشغول نگه دارد. در شش رنگ مختلف عرضه می شود.

توجه داشته باشید که سوئیچ، دکمه ها و چرخ دنده ها صدای کلیک کوچکی ایجاد می کنند.

بهترین ویژگی ها:

  • قابل حمل، در جیب جا می شود
  • هفت ویژگی در یک گجت کوچک

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

کمتر نشان دادن

توپ های Pop It ترکیبی از دو فیجت محبوب هستند: یک توپ پاپ و یک توپ استرس. این مجموعه از چهار توپ با برجستگی های متعدد برجسته پوشیده شده است که می توان آنها را فشار داد و فشار داد. توپ های رنگین کمانی که از سیلیکون غیر سمی ساخته شده اند به اندازه کافی کوچک هستند که در کف دست قرار می گیرند و بسیار سبک وزن هستند. فیجت‌ها به‌عنوان یک اسباب‌بازی حسی، بافت، صدا و استرس را برای دست‌های مضطرب تسکین می‌دهند. آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند.

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

کمتر نشان دادن

فیجت ها برای بچه ها باید به اندازه کافی سرگرم کننده باشند تا دستانشان را مشغول نگه دارند. این آهنگ‌های پاپ پلاستیکی با رنگ‌های روشن، بافت، مطمئناً توجه آن‌ها را به خود جلب خواهند کرد. هر مجموعه با چهار آهنگ پاپ با یک قیمت پایین همراه است. مشابه لگو و سایر بلوک های ساختمانی، حتی می توانید چند لوله پاپ را به هم متصل کنید تا لوله های بزرگتر ایجاد کنید. لوله های صلب را می توان برای ایجاد اشکال، حروف یا کلمات، کشیده و خم کرد. هر بار که یک لوله کشیده می شود یا به هم نزدیک می شود، صدایی شبیه صدای نی خم شده ایجاد می کند. اجازه دهید کودکان خردسال خود به تنهایی با این اسباب بازی ها بازی کنند یا به سرگرمی بپیوندند.

با این حال، توجه داشته باشید که لوله ها ممکن است در حین بازی خشن دچار فرورفتگی شوند. اگر در کلاس از آن ها استفاده می کنید، مراقب باشید که سر و صدا ایجاد می کنند.

بهترین ویژگی ها:

  • بافت و صداهای سرگرم کننده
  • می تواند لوله ها را برای بازی بیشتر به یکدیگر متصل کند

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

کمتر نشان دادن

این توپ های استرس غیر سمی، بدون لاتکس و ضد حساسیت برای دانش آموزان کلاس ایده آل هستند. هر توپ با مهره های آب ژله ای پر شده است که خرد ، و فشار دادن آنها را سرگرم کننده می کند. یک مجموعه شامل سه توپ استرس مهره آب است و تعدادی رنگ و اندازه موجود است. بهترین چیز در مورد این توپ های فیجت این است که آنها تقریباً هیچ صدایی ایجاد نمی کنند بنابراین کلاس ها را مختل نمی کنند. در خانه، دانش‌آموزان می‌توانند با این فیجت‌ها پرتاب کنند، پرش کنند و بازی کنند.

توجه داشته باشید که این گجت‌ها ممکن است به اندازه همتایان گران‌ترشان بادوام نباشند.

بهترین ویژگی ها:

  • توپ ضد استرس آرام و با احتیاط
  • خدمات مشتری ظرف 90 روز بازپرداخت یا تعویض را ارائه می دهد

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

اسباب بازی های استرس زا چگونه به اضطراب کمک می کنند؟

هنگامی که بدن تحت استرس و اضطراب است، اغلب به روشی فیزیکی به نام بی قراری واکنش نشان می دهد. این بی قراری به دلیل ناراحتی است و ممکن است شبیه لگد زدن یا مشکل در نشستن باشد. اسباب‌بازی‌های فیجت راهی برای کاهش این اضطراب و متمرکز نگه داشتن ذهن و آرامش بر روی کار هستند. آنها می توانند انرژی مضطرب را به جای دیگری هدایت کنند، بنابراین ذهن شما به اندازه کافی روشن است که به یک جلسه کاری یا کنفرانس مهم ادامه دهید.

تحقیقات در مورد اثربخشی اسباب بازی های فیجت هنوز جدید است و نتایج متفاوتی به همراه داشته است. به نظر می رسد برخی از کودکان و بزرگسالان از این تحریک سود می برند، در حالی که برخی دیگر آن را منحرف می کنند. بسیاری از مطالعات در مورد اسباب‌بازی‌های فیجت، به جای اضطراب، بر کاربردهای دیگر، مانند بهبود توجه و تمرکز تمرکز دارند. مطالعات بیشتری باید انجام شود. با این حال، طبق گزارش های بسیاری از کسانی که از بی قراری استفاده می کنند، اغلب می توانند به آرامش ذهن کمک کنند.

  سود خالص ابرا با بررسی صورت های مالی سال 1402 9 برابر شد.

از کجا می توانم اسباب بازی های ارزان برای کاهش استرس تهیه کنم؟

اسباب بازی های فیجت در دسترس هستند و در حال حاضر کاملاً مقرون به صرفه هستند. می توانید اسباب بازی های ارزان قیمت فیجت را در آمازون یا در فروشگاه های بزرگ مانند Walmart یا Target پیدا کنید. خواربارفروشی محلی شما حتی ممکن است چند تکان به همراه داشته باشد.
با این حال، آمازون به طور کلی بهترین قیمت ها را برای اسباب بازی های فیجت دارد. آنها حتی بسته های متنوعی از 50 فیجت کوچک یا کمتر را با قیمت حدود 20 دلار ارائه می دهند. اینجا یکی است بسته تنوع به قیمت 13 دلار.

کدام شلوغی بیشتر استرس را از بین می برد؟

استرس زاترین تنش برای شما یک انتخاب شخصی است. اگرچه تحقیقات در مورد اثربخشی اسباب‌بازی‌های ضد اضطراب ناچیز است، گروه‌های زیادی از مردم به آنها سوگند یاد می‌کنند. انواع مختلفی برای انتخاب و امتحان وجود دارد: از توپ های استرس گرفته تا Pop Its، تا حلقه ها و مکعب های فیجت، تا فیجت اسپینر. اگر یکی برای شما کار نمی کند، دیگری را امتحان کنید.

بهترین اسباب بازی فیجت خانگی چیست؟

اگر از قیمت اسباب‌بازی‌های ارزان آنلاین ناراضی هستید، همیشه می‌توانید اسباب‌بازی‌های خود را در خانه بسازید. آنها بسیار ساده هستند و بسیاری از آنها فقط به مواد کمی نیاز دارند. می توانید با گیره های کاغذی غول پیکر و مهره های رنگارنگ یک اسباب بازی مهره ای بسازید (اگرچه مهره های پرلر ممکن است بهتر عمل کنند). امکانات بی پایان است و ساخت این فیجت ها یک پروژه هنری و صنایع دستی عالی برای کودکان خردسال می سازد.

اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی در نظر گرفته شده است و توصیه بهداشتی یا پزشکی نیست. در مورد هر گونه سوالی که ممکن است در مورد یک مشکل سلامتی یا اهداف سلامتی داشته باشید، همیشه با یک پزشک یا سایر متخصصان بهداشتی واجد شرایط مشورت کنید.

سایر راهنمای سلامتی

سلامت پزشکی و روان

منبع: https://www.cnet.com/health/mental/best-cheap-fidget-toys-for-anxiety/#ftag=CAD590a51e