یک هوش مصنوعی جدید، قدرتمند و پایدار با نسل تصویر معرفی شد

تثبیت هوش مصنوعی آخرین مدل هوش مصنوعی برای تولید تصاویر خود آبشار پایدار كشف كردن. در مقایسه با نسخه قبلی خود، Stable Diffusion، که بسیاری از ابزارهای تولید تصویر دیگر بر اساس آن ساخته شده اند، Stability AI ادعا می کند که این مدل جدید سریعتر و قدرتمندتر است.

Stable Cascade علاوه بر تولید تصویر که وظیفه اصلی آن است، می تواند چندین نسخه مختلف از آن را به کاربران نمایش دهد و همچنین می تواند برای افزایش وضوح تصاویر استفاده شود. از دیگر ویژگی های مدل جدید Stability AI متن به تصویر، امکان ویرایش قسمت خاصی از تصویر و ایجاد تصویر جدید بر اساس لبه های یک تصویر دیگر است.

مدل جدید در حال حاضر در Github فقط برای پروژه های تحقیقاتی در دسترس است.

بهبود تولید تصویر با Stable Cascade AI

همانطور که Stable AI در بیانیه خود توضیح می دهد، Stable Cascade اساسا از سه مدل مجزا تشکیل شده است و استفاده از چنین معماری خروجی قابل توجهی را برای کاربر فراهم می کند و همچنین فشرده سازی چند لایه تصویر را امکان پذیر می کند. به گفته این شرکت، فرآیند ایجاد تصویر در این مدل جدید حدود 10 ثانیه یا برای مدل های فعلی 22 ثانیه طول می کشد.

هوش مصنوعی پایدار به متداول شدن روش انتشار پایدار کمک کرد و همچنین موضوع چندین پرونده قضایی است که ادعا می‌کند Stable Diffusion بر روی داده‌های دارای حق چاپ و بدون کسب مجوز از دارندگان حقوق آموزش دیده است – یک دادخواست بریتانیایی که توسط Getty Images علیه هوش مصنوعی پایدار در معرفی برای محاکمه در دسامبر ارائه شد. . این شرکت در دسامبر گذشته شروع به ارائه مجوزهای تجاری از طریق اشتراک کرد که به گفته شرکت برای کمک به تأمین مالی تحقیقاتش ضروری است.

  چند خودرو دست دوم در ایران وجود دارد؟

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/stablity-ai-image-generation-stable-cascade-diffusion-model