بهترین برند پاوربانک دنیا

برندهای پاوربانک نسبت به برندهای دیگر محصولات تنوع بیشتری دارند. حضور ده ها برند پاوربانک در بازار باعث سردرگمی کاربران در انتخاب پاوربانک جدیدشان شده است; اما بهترین برندهای پاوربانک دنیا کدامند؟

لنگر

بهترین برند پاوربانک دنیا

انکر سال هاست که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پاوربانک بوده و به دلیل کیفیت و تنوع بالای محصولاتش، یکی از انتخاب های اصلی در لیست بهترین برندهای پاوربانک دنیا به حساب می آید. انکر پاوربانک هایی را با ظرفیت های مختلف روانه بازار کرده است که با مهم ترین استانداردهای امروزی مطابقت دارد. دوام بالای پاوربانک های Anker در برابر از دست دادن عمر باتری، ضربه و دما از دیگر مزیت های مهم محصولات این برند می باشد. حتی برخی افراد Anker را بهترین برند پاوربانک می دانند.

پاسوس

بهترین برند پاوربانک دنیا

Basseus یکی دیگر از برندهایی است که محصولات آن در بازار کشورمان بسیار محبوب است. این برند خوب پاوربانک محصولاتی با ارزش خرید بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد. در مجموع، ترکیب قیمت رقابتی پاوربانک های بیسئوس و ویژگی های جذاب آن ها از جمله پشتیبانی از شارژ سریع، فرآیند شارژ مطمئن و پورت های متنوع، باعث شده است که بیسئوس بهترین پاوربانک ها را در سبد محصولات خود داشته باشد.

شیائومی

بهترین برند پاوربانک دنیا

برند شیائومی و زیر مجموعه آن ردمی، علاوه بر تولید گوشی های هوشمند، از تولیدکنندگان مطرح پاوربانک نیز هستند. شیائومی با توجه به قیمت مقرون به صرفه پاوربانک های خود توانسته با بودجه محدود نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. ارائه همزمان پاوربانک های مجهز به شارژ سیمی و بی سیم یکی دیگر از دلایل محبوبیت پاور بانک های شیائومی است.

  مقدمه موشه; نسخه هوش مصنوعی خود را بسازید!

نیروی بی رحم

راو پاور بهترین برند پاوربانک موجود در بازار از نظر نوآوری است. راو پاور تاکنون پاوربانک‌های خودرو، پاوربانک‌های با پلاگین مستقیم، پاوربانک‌های مقاومتی و سایر مدل‌های خلاقانه را معرفی کرده است، از این رو استعداد این برند در ارائه این نوع محصولات قابل تحسین است. به همین ترتیب، اگر یک کاربر خواستار هستید، Raw Power برندی است که توجه شما را به خود جلب می کند.

روموس

بهترین برند پاوربانک دنیا در دسته محصولات اقتصادی برند روموس است که پاوربانک ها را با قیمت چند صد هزار تومان اما با کیفیت بالا عرضه می کند. با این حال، روموس دارای پاوربانک‌های گران‌تری از جمله مدل‌هایی با ظرفیت ده‌ها هزار میلی‌آمپر ساعت در محدوده محصولات خود است. در نهایت روموس به خاطر پاوربانک های ارزان قیمت خود محبوبیت زیادی به دست آورده است. بنابراین، اگر به دنبال یک برند پاوربانک خوب در رده بودجه هستید، روموس در بین بهترین ها قرار دارد.

منبع: https://digiato.com/gadgets/best-powerbank-brands