بهترین معاملات و فروش ارزان AirPods برای دسامبر 2023

اگر می‌دانید به کجا نگاه کنید، تخفیف‌های عالی اغلب در AirPods همیشه محبوب اپل در دسترس است. از زمانی که اپل نسل سوم ایرپادها را در پایان سال 2021 عرضه کرد، شاهد کاهش قیمت اولیه مدل پایه دوم نسل دوم به حدود 100 دلار بودیم. و اکنون که نسل دوم AirPods Pro یک سال است که در بازار عرضه شده است، شاهد کاهش قیمت آنها نیز هستیم. ما حتی شاهد برخی از معاملات عالی در آخرین به روز رسانی AirPods Pro با USB-C هستیم.

در اینجا، ما بهترین معاملات موجود در حال حاضر برای هر مدل، از جمله AirPods سطح پایه، AirPods Pro، AirPods نسل سوم و AirPods Max را انتخاب کرده‌ایم.

بهترین معاملات AirPods (نسل دوم).

Apple AirPods از Audeze MX4 جلوتر استApple AirPods از Audeze MX4 جلوتر است

این ایرپادها نسل دوم هدفون های واقعا بی سیم اپل و کم هزینه ترین مدل در خط ایرپادها هستند.

در سال 2021، اپل لیست قیمت ایرپادهای نسل دوم – در حال حاضر مدل پایه – را از 159 دلار به 129 دلار کاهش داد. با این حال، اکنون این مدل را فقط با یک جعبه شارژ سیمی می فروشد که از طریق کابل استاندارد لایتنینگ شارژ می شود. علیرغم سن آنها، متوجه شدیم که ایرپادهای نسل دوم با استفاده آسان هنوز هم عملکرد بی‌سیم عالی و عمر باتری قابل اعتمادی را ارائه می‌دهند، و اگر بتوانید بدون کیس شارژ بی‌سیم زندگی کنید، آنها را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

  متا آزمایش Threads API را با توسعه دهندگان شخص ثالث آغاز می کند

برای جمعه سیاه، مقرون به صرفه ترین هدفون اپل در Walmart و سایر خرده فروشی ها به پایین ترین قیمت تاریخ 69 دلار (60 دلار تخفیف) رسیده است. با این حال، در حال حاضر، نسل دوم ایربادها فقط در آمازون و والمارت با کیف شارژ لایتنینگ با قیمت 99 دلار (30 دلار تخفیف) به فروش می رسند که 30 دلار افزایش یافته است. در همین حال، این مدل با جعبه شارژ بی‌سیم در آدوراما با قیمت 119.99 دلار (30 دلار تخفیف) به فروش می‌رسد.

بررسی AirPods (نسل دوم) ما را بخوانید.

بهترین معاملات AirPods (نسل سوم).

جدیدترین هدفون‌های سطح پایه اپل در برابر آب مقاوم هستند، عمر باتری بهتری نسبت به مدل 2019 ارائه می‌دهند و دارای کیف شارژ فقط لایتنینگ یا MagSafe هستند.

جدیدترین ایرپادهای سطح پایه، شبیه به برادر شیک‌ترشان، ایرپاد پرو، دارای کیس شارژ جدید و پایه‌های کوتاه‌تر هستند. آنها همچنین برخلاف مدل 2019 در برابر آب مقاوم هستند و عمر باتری بهتری را ارائه می دهند.

با پشتیبانی از فناوری MagSafe این شرکت و قیمت پیشنهادی 179 دلار، ایرپادهای نسل سوم اپل اغلب به عنوان فرزند وسط در خط تولید ایرپادهای فعلی اپل در نظر گرفته می شوند. ساقه‌های کوتاه‌تر همچنین طراحی ظریف‌تری را امکان‌پذیر می‌کنند، در حالی که صدا و ویژگی‌های بهبود یافته مانند مقاومت در برابر تعریق و آب، پشتیبانی از صدای فضایی با ردیابی پویا سر، و عمر باتری بهبود یافته آن را نسبت به نسل گذشته بهبود بخشیده است.

سال گذشته، اپل بی سر و صدا یک گزینه جدید و کمی ارزان تر را برای نسل سوم AirPods معرفی کرد، همراه با یک جعبه شارژ فقط لایتنینگ، که در حال حاضر در آمازون و B&H Photo با قیمت 164 دلار (5 دلار تخفیف)، یا 25 دلار بیشتر از جمعه سیاه در دسترس است. . خوشبختانه، می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را با کیس شارژ MagSafe در B&H Photo و Costco (اگر عضو هستید) با قیمت 169.95 دلار دریافت کنید، که فقط 6 دلار بیشتر است و در کل معامله بهتری است.

  میانگین مسافت سالانه رانندگی خودروهای الکتریکی کمتر از خودروهای احتراق داخلی است
بررسی AirPods (نسل سوم) ما را بخوانید.

بهترین معاملات AirPods Pro

ایرپاد پرو نسل دوم اپل که روی سطح مشکی بازتابنده عکس گرفته است.ایرپاد پرو نسل دوم اپل که روی سطح مشکی بازتابنده عکس گرفته است.

نسل دوم AirPods Pro با حذف نویز بسیار بهتر، کیفیت صدا بهبود یافته و کنترل‌های حجم داخلی داخلی نسبت به جفت اصلی اپل بهبود یافته است. آخرین به‌روزرسانی برخلاف لایتنینگ، با کیس شارژ USB-C نیز همراه است.

اپل نسل دوم AirPods Pro را در رویداد “Far Out” خود در سال گذشته معرفی کرد، یک جفت هدفون با ساختاری مشابه با مدل نسل اول اما حذف نویز بهتری را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای کنترل های سوایپ هستند، با تراشه جدید H2 اپل عرضه می شوند، و دارای یک جفت گوش سیلیکونی قابل تعویض برای گوش های کوچکتر هستند.

در رویداد Wonderlust امسال، اپل همچنین از نسخه به روز شده AirPods Pro با جعبه شارژ USB-C خبر داد. این هدفون ها همچنین دارای رتبه IP54 بهبود یافته برای مقاومت در برابر آب و تعریق و همچنین پشتیبانی از صدای بدون افت هنگام استفاده با هدفون های آینده ویژن پرو اپل هستند.

در حال حاضر، می‌توانید AirPods Pro به‌روزرسانی‌شده را با قیمت 189.99 دلار (60 دلار تخفیف) در Walmart خریداری کنید، که با پایین‌ترین قیمتی که برای اولین بار در جمعه سیاه دیدیم، مطابقت دارد. آنها همچنین در حال حاضر در فروشگاه های آمازون، B&H Photo و سایر خرده فروشان موجود هستند، اما در بیشتر موارد باید 237.99 دلار (11 دلار تخفیف) یا قیمت کامل خرده فروشی آنها 249 دلار را بپردازید.

برداشت های عملی ما از AirPods Pro با USB-C را بخوانید.

ما را دنبال کنید!

بهترین معاملات AirPods Max

دستی که Apple AirPods Max نقره ای را در دست دارد.دستی که Apple AirPods Max نقره ای را در دست دارد.

Apple AirPods Max کیفیت ساخت مثال زدنی، صدای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و در حذف نویز بهترین‌ها را دنبال می‌کند.

AirPods Max هدفون های نمادین داخل گوشی نیستند که مترادف با نام AirPods شده اند. آنها بزرگ و مجلل هستند و از آلومینیوم، استیل و پارچه مشبک ساخته شده اند که در طول جلسات طولانی مدت گوش دادن راحت می مانند. آنها همچنین دارای قابلیت حذف نویز عالی، ویژگی صوتی فضایی اپل، و صدای گسترده و متعادل هستند، اگرچه در پاسخگویی باس از برخی از همتایان خود عقب هستند. اینها بهترین هدفون های حذف نویز برای اکثر مردم نیستند، اما یافتن یک جفت هدفون بلوتوث که صدای بهتری داشته باشد و کنترل های بصری تری داشته باشد، سخت است.

اگرچه Woot و سایر خرده فروشان در گذشته AirPods Max را به 409 دلار تخفیف داده بودند، اما قیمت ها از آن زمان به بعد افزایش یافته است. همانطور که گفته شد، همچنان می توانید AirPods Max را با قیمت 479.99 دلار در آمازون و Best Buy خریداری کنید.

بررسی AirPods Max ما را بخوانید.

منبع: https://www.theverge.com/21302051/best-apple-airpods-deals