تریلر نهایی مرد عنکبوتی کتاب انفرادی جدید پیتر پارکر را آزار می دهد

پیتر پارکر روی جلد اولتیمیت اسپایدرمن شماره 1.

تصویر: مارکو چچتو/مارول کمیک

تجسم اصلی مارول کمیک جهان نهایی زندگی کرد (و اساسا فوت شده) بر مرد عنکبوتی نهایی. کار برایان مایکل بندیس روی این کتاب با تعدادی از هنرمندان، از جمله مارک باگلی، سارا پیچلی، و بسیاری دیگر، آنقدر منسجم بود که نقطه روشنی در میان آشفتگی بزرگ‌تر جهان کتاب او باقی ماند. و همانطور که بسیاری از انتقام‌جویان از تجسم نهایی مارک میلار و برایان هیچ الهام می‌گیرند، همین امر در مورد سر وب نیز صدق می‌کند: تقریباً هر چیزی که اسپایدرمن در دهه گذشته مربوط می‌شود، از آن گرفته شده است. نهایی کتاب.

مارول در حال آماده شدن برای بازگرداندن سری کتاب های کمیک Ultimate است، از ابتدا مرد عنکبوتی نهایی توسط انتقام جویان نویسنده جاناتان هیکمن و دردویل هنرمند مارکو چچتو اگر قبلاً نمی دانستید که این کتاب چقدر با بقیه متفاوت است کتاب های مرد عنکبوتی با پیتر پارکر، تریلر جدید واقعاً آن را برجسته می کند. برخلاف نسخه قبلی پیتر، این مرد بالغی است که به تازگی قدرت خود را از طریق نیش عنکبوت کلاسیک به دست آورده است. بنابراین به جای پیمایش مشکلات دوران دبیرستان، پیتر را خواهیم دید که نقش خود به عنوان قهرمان را با نقش خود متعادل می کند. ازدواج با مری جین واتسون و پدر یک پسر و دختر ناشناس بودن.

مرد عنکبوتی نهایی | تریلر رسمی | مارول کمیک

علیرغم ظاهر شدن افراد اصلی مرد عنکبوتی مانند مری جین، کینگ پین و جی. جونا جیمسون، تغییرات قابل توجهی وجود دارد، همانطور که در تریلر نشان داده شده است. عمه می و نورمن آزبورن پس از یک رویداد گسترده که جان افراد زیادی را گرفت، درگذشتند، و در مورد دوم، این بدان معناست که گرین گابلین ما ممکن است به جای هری (یا معادل نهایی او) باشد. و همچنین به نظر می‌رسد که این پیتر نهایی باید زودتر از آنچه انتظار می‌رفت لباس‌هایش را تغییر دهد: انتقال از لباس کلاسیک اسپایدی به مشکی، 2099، و لباس مرد عنکبوتی Sensational، احتمالات جالبی را در چیزی که احتمالاً برای اولین بار پرحادثه خواهد بود، نشان می‌دهد. سال (یا بیشتر) برای کتاب.

  بهترین معامله در مورد ابزارهای بهره وری هوش مصنوعی: 92٪ تخفیف Taskio

هیکمن و چچتو مرد عنکبوتی نهایی از 12 ژانویه 2024 آغاز خواهد شد.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/ultimate-spider-man-marvel-comics-trailer-1851048047