تصاویری از جعبه گوگل پیکسل 8 چند روز قبل از رونمایی آن فاش شد

سری پیکسل 8 عصر چهارشنبه رسما معرفی می شود و تقریباً تمام مشخصات و قیمت آن را داریم. حالا چند روز مانده به رونمایی از گوشی، تصاویری از جعبه گوشی به بیرون درز کرده است تا کاری را به خیال خود واگذار نکنیم.

که در عکس این گوشی از جعبه پیکسل 8 منتشر شد و این گوشی با همان طراحی مورد انتظار که در تصاویر فاش شده به نظر می رسد، دیده می شود. در قاب پشتی این محصول دو دوربین و یک فلاش LED قرار داده شده است و در این نمونه رنگ خاکستری گوشی پیکسل 8 دیده می شود البته رنگ خود جعبه سفید است.

مشخصات فنی گوشی پیکسل 8

پشت جعبه توضیحاتی درج شده است که شامل بخشی از مشخصات فنی این گوشی می شود. از جمله این مشخصات می توان به 5G زیر 6 گیگاهرتز، صفحه نمایش 6.2 اینچی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین به وجود کابل شارژر و آداپتور Quick Switch نیز در این جعبه اشاره شده است. علاوه بر این می توانیم کد مدل این دستگاه را G9BQD ببینیم.

این کادر چیز مهم دیگری را به ما نشان نمی دهد و فقط می توانیم هشتگ TeamPixel را روی آن ببینیم. با این حال، تقریباً تمام ویژگی ها و مشخصات پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در گزارش های قبلی فاش شده است. پیکسل 8 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار خواهد بود.

پیکسل 8 پرو نیز از صفحه نمایش 6.7 اینچی استفاده می کند و از دوربین سه گانه در قاب پشتی استفاده می کند. این ماژول شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر است.

  بهترین مدیران رمز عبور سال 2024: تست شده توسط کارشناسان

هر یک از اعضای این خانواده به تراشه انحصاری Tensor G3 گوگل مجهز شده و دارای IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. چهارشنبه شب با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به استقبال محصولات جدید این غول فناوری برویم.

منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-8-box-image-leaked