بهترین مدیران رمز عبور سال 2024: تست شده توسط کارشناسان

1Password به طور کلی بهترین مدیر رمز عبور است، با رابط کاربر پسند و ویژگی های عالی. شما می توانید اعتبار خود را برای حساب های آنلاین و اطلاعات کارت اعتباری ذخیره کنید و بهتر از همه، فقط باید یک رمز عبور را به خاطر بسپارید.

این برنامه به شما کمک می کند تا رمزهای عبور منحصر به فردی ایجاد کنید که ادعا می کند کمتر در معرض خطر هکرها هستند و آنها را برای شما ذخیره می کند تا مجبور نباشید رمزهای عبور پیچیده را برای چندین حساب به خاطر بسپارید. با ویژگی تکمیل خودکار، 1Password می تواند به طور خودکار اطلاعاتی مانند نام کاربری، رمز عبور یا شماره کارت اعتباری شما را پر کند. همچنین در صورت لزوم می توانید اطلاعات خود را با اعضای خانواده یا دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید.

این برنامه در تمام دستگاه های مورد علاقه شما قابل دسترسی است و دسترسی را آسان و ایمن می کند. 1Password با ویندوز، مک، iOS و اندروید سازگار است. افزونه‌های مرورگر برای Chrome، Edge، Brave و Firefox نیز موجود است.

خداحافظ: 1 رمز عبور

سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از یک صندوق دیجیتال امن برای ذخیره اسناد و یادداشت‌های حساس، و همچنین ویژگی‌ای که به شما هشدار می‌دهد در مورد رمزهای عبور ضعیف، در معرض خطر یا تکراری. احراز هویت بدون رمز عبور، از جمله ذخیره سازی رمز عبور، اکنون در دسترس است. علاوه بر این، کاربران برج مراقبت می توانند خطرات امنیتی کلید SSH را با به روز رسانی اخیر نظارت کنند.

تنها نقطه ضعف این است که 1Password یک طرح رایگان ارائه نمی دهد، اما برنامه یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را بدون نیاز به اطلاعات کارت اعتباری شما ارائه می دهد – و شرکت هر زمانی که از صورتحساب فعلی شما باقی مانده باشد، در صورت تمایل، بازپرداخت می کند. به دنبال تغییر (به اعتبار). از زمان نوشتن این مقاله، مدیر رمز عبور 2.99 دلار در ماه هزینه دارد، صورتحساب سالانه یا 4.99 دلار برای بسته خانوادگی. گزینه های تجاری نیز موجود است.

  سفینه فضایی کلمنتین به فضا پرتاب شد

به طور کلی، اگر به دنبال یک مدیر رمز عبور قابل اعتماد و با استفاده آسان با ویژگی های عالی و ابزارهای محافظت از حساب هستید، 1Password یک انتخاب برتر است. کاربران می گویند رویکرد این شرکت به امنیت داده ها، با پشتیبانی عالی از مشتری، عالی است.

1 رمز عبور fخوردن: اطلاعات کاربری را ایمن ذخیره کنید | تولید کننده رمز عبور | سازگاری بین پلتفرم | سازمان دهنده برچسب و پوشه | احراز هویت دو مرحله ای | عملکرد برج مراقبت برای شناسایی رمزهای عبور ضعیف، استفاده مجدد یا در معرض خطر | گاوصندوق دیجیتال امن | امتیاز Trustpilot 4.7 | ذخیره سازی رمز عبور

منبع: https://www.zdnet.com/article/best-password-manager/#ftag=RSSbaffb68