فیس لیفت Phoenix FX به زودی در بازارهای صادراتی عرضه می شود

رسانه های روسی گزارش دادند که نسخه به روز شده Omuda C5 تابستان امسال در بازار روسیه عرضه خواهد شد. این خودرو را در کشورمان با نام Phoenix FX می شناسیم که توسط Car Managers عرضه می شود. بنابراین می توان گفت در کنار Omuda C5 روسی، فینیکس FX ایرانی نیز امسال شاهد تغییراتی خواهد بود.

چندی پیش چری نسخه الکتریکی Omuda C5 را معرفی کرد و آن را Omuda E5 نامید. نسخه الکتریکی در مقایسه با نسخه احتراق داخلی شاهد تغییراتی در ظاهر بیرونی و کابین بود. بنابراین، چری تصمیم گرفت نسخه بنزینی Omoda C5 را برای سال 2024 بر اساس نسخه الکتریکی Omoda E5 اصلاح کند.

تغییرات آرایشی Phoenix FX

یکی از ویژگی های جدید فونیکس FX جلوپنجره بدون حاشیه آن است که اکنون ظاهری سه بعدی دارد. این مش در قسمت بینی کمی به جلو حرکت می کند و سپس به سمت داخل برمی گردد. چراغ های LED روز خودرو نیز باریک تر و شفاف تر از قبل هستند. لوگوی خودرو نیز مانند مدل های اکسید روشن می شود.

فینیکس اف ایکس

فیس لیفت فینیکس FX نیز شاهد تغییراتی در کابین خواهد بود. به عنوان مثال، اکنون محدوده های وسیع خودرو دارای طراحی منحنی است و فضاهای ذخیره سازی بیشتری به کابین اضافه شده است. شارژر بی سیم 50 واتی برای گوشی های موبایل از دیگر تجهیزات جدید این کراس اوور است. فیس لیفت Omuda C5 احتمالاً به شیفترهای پدل فرمان مجهز خواهد شد. طراحان چری برای ایجاد حس بهتر در کابین، قطعات پلاستیکی نرمی را به کابین خودرو اضافه کردند.

  طراحی و برخی مشخصات کنسول بازی ویدئویی MSI + فاش شد

نمایندگی چری در روسیه اعلام کرد که با اضافه شدن تجهیزات جدید به Omuda C5، قیمت این خودرو افزایش نخواهد یافت. به گفته چری روسیه، این آپشن ها به عنوان ویژگی های استاندارد خودروهای امروزی شناخته می شوند و دریافت هزینه بیشتر برای نصب آنها اشتباه است. نسخه های به روز شده Phoenix FX در ماه های آینده در روسیه در دسترس خواهد بود.

منبع: https://digiato.com/car-news/omoda-c5-facelift-version-will-soon-be-available