تصاویر زنده از Redmi K70 و Redmi K70 Pro قبل از رونمایی رسمی منتشر شده است

Redmi می‌خواهد جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود با نام Redmi K70 را در 29 نوامبر رونمایی کند. قبل از رونمایی از این دو گوشی، تصاویر زنده ای از Redmi K70 و Redmi K70 Pro از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که طراحی و مشخصات اصلی گوشی های موبایل جدید را نشان می دهد.

تصاویر زنده از Redmi K70 و Redmi K70 Pro فاش شده است

هر دو گوشی Redmi K70 و Redmi K70 Pro دارای یک ماژول دوربین جزیره ای در پنل پشتی دستگاه هستند که شامل سه لنز و یک فلاش LED است. ماژول دوربین همچنین دارای یک بریدگی 50 مگاپیکسلی با OIS است که نشان دهنده دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) است.

Redmi K70 Pro همچنین دارای یک بریدگی زوم اپتیکال 2 برابری برای دوربین تله فوتو است. در حالی که Redmi K70 یک دوربین 2 مگاپیکسلی هوش مصنوعی دارد.

پنل جلویی هر دو دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه های باریک در طرفین است. منوی تنظیمات نیز در تصاویر قابل مشاهده است و تایید می کند که هر دو گوشی با سیستم عامل HyperOS 1.0.1 شیائومی مبتنی بر اندروید 14 و همچنین 12 گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

انتظار می رود ردمی گوشی های هوشمندی با رم 16 گیگابایتی عرضه کند. نسخه پرو این سری نیز قرار است به 24 گیگابایت رم مجهز شود. ظرفیت ذخیره سازی نیز ممکن است به یک ترابایت برسد.

Redmi K70 Pro احتمالاً از جدیدترین پردازنده کوالکام، پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8 کوالکام بهره خواهد برد. در همین حال، نسخه معمولی این سری، Redmi K70، احتمالا با نسل دوم چیپست اسنپدراگون 8 وارد بازار خواهد شد.

  تایید پیش بینی کپلر در مورد گذر زهره

هر دو دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 2K با حداکثر روشنایی 4000 نیت خواهند بود. علاوه بر این، هر دو گوشی هوشمند به قاب فلزی و سنسور 1.55 اینچی Light Fusion 800 برای دوربین اصلی مجهز خواهند شد.

تنها یک روز تا رونمایی رسمی از سری Redmi K70 باقی مانده است و باید دید اطلاعات منتشر شده در مورد این سری صحت دارد یا خیر. چند روز پیش رندرهای رسمی از Redmi K70 Pro منتشر شد.

منبع: https://digiato.com/mobile/redmi-k70-and-redmi-k70-pro-live-images-surface-ahead-of-launch