تصاویر شیائومی 14 پرو فاش شد. صفحه تخت و ماژول دوربین بزرگتر

چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی های سری 14 شیائومی احتمالا در تاریخ 5 نوامبر معرفی خواهند شد. اکنون اولین رندرهای شیائومی 14 پرو به بیرون درز کرده است و دستگاهی را نشان می دهد که ماژول دوربین عقب آن نسبت به سال گذشته بزرگتر شده است.

درست مانند شیائومی 13 پرو، شیائومی 14 پرو نیز دارای نمایشگری با حداقل حاشیه است و از یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده می کند. اما اندازه این صفحه نمایش تخت 6.6 اینچی نسبت به نسل قبلی 6.73 اینچی کمی کوچکتر است.

طراحی احتمالی شیائومی 14 پرو

در قاب پشتی شیائومی 14 پرو، یک ماژول دوربین مربعی بزرگ شامل چهار لنز دیده می شود. روی این واحد، حداقل در حال حاضر، هیچ نشانی از نام لایکا وجود ندارد. این پرچمدار همچنین از یک قاب فلزی تخت در اطراف بدنه استفاده می کند.

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قاب قرار گرفته اند و در سمت چپ هیچ دکمه یا روزنه ای وجود ندارد. در قسمت پایین بدنه یک پورت USB-C، یک شیار سیم کارت، یک میکروفون و یک اسپیکر وجود دارد. در بالا ما بلندگو دوم را می بینیم.

منبع منتشر کننده این رندرها ادعا می کند که Xiaomi 14 Pro با ضخامت 8.7 میلی متر (13.1 میلی متر در بخش دوربین) وارد بازار خواهد شد. اما هنوز اطلاعاتی از وزن این دستگاه در دست نیست.

پرچمدار بعدی شیائومی، اگر اولین تلفن همراهی نباشد که از چیپست جدید نسل سوم اسنپدراگون 8 کوالکام استفاده می کند، مطمئنا یکی از اولین ها خواهد بود. اگر تاریخ لو رفته سری 14 شیائومی درست باشد، احتمالا به زودی شاهد گزارش های بیشتری از این محصولات خواهیم بود.

  مالک Cybertruck از تسلا درخواست یک پیکاپ جدید کرد

این گوشی در ابتدا تنها در بازار چین عرضه می شود و با اندکی تاخیر راهی دیگر بازارهای جهانی می شود. نظر شما در مورد طراحی جدید شیائومی 14 پرو چیست؟ آیا ظاهر ماژول دوربین این گوشی را نسبت به نسل قبلی ترجیح می دهید؟

منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-14-pro-renders-leaked