جذابیت ژان کلود ون دام “نماد جذابیت” سال های دور در آستانه 63 سالگی

ژان کلود ون دم این هنرپیشه و رزمی کار بلژیکی که در جوانی به عنوان نماد زرق و برق شناخته می شد، به تازگی عکسی از خود را برهنه منتشر کرده و نشان می دهد که هیچ جذابیتی از خود دریغ نکرده است. ون دام که به خاطر مهارت‌های رزمی شگفت‌انگیز و نقش‌های نمادینش در فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود، به زودی ۶۳ ساله می‌شود.

ژان کلود ون دام 62 ساله همچنان به نشان دادن اندام ورزشی خود ادامه می دهد. این ستاره اکشن عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن با چهره ای خندان در حالی که تنها یک شلوارک به تن دارد جلوی دوربین ظاهر می شود.

نگاهی به جدیدترین عکس های ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 1.

جذابیت ژان کلود ون دام

او اغلب عکس هایی از تمرینات و حتی رقص های خود را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.

جذابیت ژان کلود ون دام
جذابیت ژان کلود ون دام

ون دام تناسب اندام خود را مدیون یوگا می داند که به مدت 25 سال در برنامه ورزشی خود قرار داده است.

او از فواید یوگا برای سلامتی حمایت می کند و می گوید: “یوگا یک درمان عالی است. با تنفس می توانید مقدار زیادی دی اکسید کربن را از بدن خود دفع کنید. این کاری است که من انجام می دهم. سپس به باشگاه می روم و تمرین می کنم. هر روز. این بهترین راه برای احساس “با رضایت است. گاهی اوقات یک فیلم خوب تماشا می کنم تا ذهنم را مشغول کند. زیرا ذهن من همیشه مشغول است. بنابراین وقتی یوگا انجام می دهم، ورزش می کنم و به باشگاه می روم، این کار را نمی کنم. دیگر فکر کن.”

جذابیت ژان کلود ون دام
جذابیت ژان کلود ون دام

در طول سال‌ها، ژان کلود ون دام توجه زیادی را به خاطر چالش‌های شخصی‌اش، به‌ویژه اختلال دوقطبی‌اش، به خود جلب کرده است. با این حال، او بیشتر پیشرفت خود را مدیون رشته ای است که از طریق آموزش هنرهای رزمی و حرفه بازیگری در او ایجاد شده است. ون دام می گوید: «من بازیگری را دوست دارم زیرا به من کمک می کند تمرکز کنم.

جذابیت ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام پنج بار ازدواج کرد که دو تای آنها با یک زن بود. او در سال 1987 گلدیس پرتغالیاو که یک بدنساز حرفه ای بود ازدواج کرد و در نهایت در سال 1992 طلاق گرفت. اما این دو بار دیگر در سال 1999 ازدواج کردند و هنوز با هم هستند. آنها دو بچه دارند.

  The 30 Best Movies on Hulu This Week

منبع: https://digiato.com/tech/former-،-symbol-jean-claude-van-damme-nothing-but-hot