خط‌مشی‌های فروشگاه App Apple اکنون به برنامه‌نویسان ایالات متحده اجازه می‌دهد به پرداخت‌های خارجی متصل شوند

همانطور که گزارش شده است، اپل سیاست های فروشگاه App خود را به روز کرده است تا توضیح دهد که توسعه دهندگان چگونه می توانند به سیستم عامل های پرداخت خارجی متصل شوند 9to5Mac. اگر توسعه دهندگان از یک پلتفرم پرداخت خارجی استفاده کنند، باز هم مدیون کاهش قیمت اپل خواهند بود. طبق یک صفحه پشتیبانی در پیوندهای خرید خارجی، اپل 27 درصد (در مقایسه با 30 درصد در بسیاری از موارد) یا 12 درصد کاهش می‌یابد، اگر یک توسعه‌دهنده بخشی از برنامه فروشگاه App Small Business باشد.

بخش 3.1.1 (الف) دستورالعمل‌های بازبینی فروشگاه App قوانین جدیدی را برای توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند به روش‌های پرداخت جایگزین متصل شوند، تعیین می‌کند، مانند اینکه چگونه باید «حق» برای فعال ، درخواست کنند. توسعه دهندگان همچنین نمی توانند به طور انحصاری از خارج از باغ دیواری اپل پرداخت دریافت کنند. آنها همچنین باید سیستم خرید درون برنامه ای اپل را در برنامه های خود ارائه دهند.

نمونه هایی از قالب های اپل برای پیوندهای درون برنامه ای به گزینه های پرداخت خارجی.
تصویر: اپل

تیم سوئینی، بنیانگذار و مدیر عامل Epic، از به روز رسانی سیاست های اپل راضی نیست. او هزینه 27 درصدی را «ضد رقابتی» می‌نامد، از قوانین اپل در مورد نحوه نمایش و عملکرد لینک‌ها انتقاد می‌کند و به آنچه که «صفحه‌ی ترسناک» می‌گوید کاربران هنگام خروج از یک برنامه برای دسترسی به یک سایت خارجی، می‌گویند.

در این بیانیه آمده است که Epic “طرح انطباق بد نیت اپل را در دادگاه منطقه به چالش خواهد کشید.” اپل همچنین در یک پرونده جدید دادگاه نحوه تبعیت از این حکم را توضیح داد و ناتالی مونوز، سخنگوی Epic گفت که “ما قصد داریم اخطار اپل در مورد تبعیت از دادگاه منطقه را به چالش بکشیم.”

  دانلود بازی Almora Darkosen برای موبایل

به روز شده در 16 ژانویه در ساعت 8:33 بعد از ظهر به وقت شرقی: بیانیه ای از Epic اضافه شد.

منبع: https://www.theverge.com/2024/1/16/24040881/apple-outside-payments-app-store-policies-iphone-ipad