در اینجا نحوه حذف اشتراک‌های خود از Google Podcasts قبل از بسته شدن آورده شده است

در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که این کار را در سال 2024 انجام خواهد داد. از آن زمان، این شرکت شروع به انتقال پادکست ها به YouTube و برنامه همراهش YouTube Music کرده است. برای تسهیل این انتقال، گوگل یکی را برای کاربران فعلی برنامه پادکست خود عرضه خواهد کرد. با استفاده از این ابزار، کاربران در ایالات متحده می‌توانند اشتراک‌های پادکست مورد علاقه خود را از Google Podcasts به YouTube Music منتقل کنند یا آنها را برای استفاده در سایر برنامه‌های پادکست صادر کنند.

در هفته‌های آینده، ابزار مهاجرت از طریق یک بنر در Google Podcasts در دسترس خواهد بود. دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه استفاده از ابزار مهاجرت در وجود دارد. کل فرآیند فقط شامل چهار مرحله است و برای تکمیل انتقال باید Google Podcasts و YouTube Music را روی دستگاه خود نصب کنید. پس از انتقال، Google توجه می‌کند که ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا همه چیز در کتابخانه YouTube Music شما ظاهر شود.

تصمیم گوگل برای کنار گذاشتن برنامه پادکست مستقل خود کاملاً غافلگیرکننده نیست. Google Podcasts از سال 2018 وجود داشته است، اما هرگز مانند برنامه های مشابه، از جمله Overcast و Spotify، حذف نشده است. و YouTube در حال حاضر طرفدار آن است، با یک مطالعه اخیر ادعا می شود که تعداد بیشتری از شنوندگان پادکست از YouTube به عنوان پخش کننده اصلی خود استفاده می کنند. بیشتر پادکست‌های پرطرفدار فعلی در YouTube در دسترس هستند. برای پادکست‌هایی که در پلتفرم در دسترس نیستند، کاربران می‌توانند نمایش‌ها را مستقیماً از طریق فید RSS به کتابخانه YouTube Music خود اضافه کنند. این اولین رودوی گوگل نیست. در سال 2020، این شرکت برنامه موسیقی مستقل خود را به نفع YouTube Music متوقف کرد و همچنین یک ابزار جامع برای انتقال کتابخانه ها به برنامه جدید ارائه کرد.

  بازی ماجراجویی کامپیوتر | 15 بازی Adventure برتر برای پی‌سی

Google Podcasts تا مارس 2024 به گوش دادن ادامه خواهد داد و پس از آن کاربران می‌توانند اشتراک‌های خود را تا ژوئیه 2024 انتقال یا صادر کنند.

منبع: https://www.engadget.com/heres-how-to-move-your-subscriptions-off-google-podcasts-before-it-shuts-down-194039938.html?src=rss