در کشور همه چیز به یک موضوع سیاسی و حساس در سطح ملی تبدیل می شود

مدیرعامل پلتفرم دیوار معتقد است در دنیای امروز دسترسی به اینترنت پرسرعت، جهانی و باکیفیت یکی از استانداردهای اصلی توسعه در دنیاست و ایجاد مانع در مسیر دسترسی شهروندان به اینترنت برابر است. مانعی بر سر راه پیشرفت و توسعه کشور است و همچنین معتقد است که ممانعت از دسترسی به اینترنت برای منافع ملی مضر و در تضاد با منافع شهروندان ایرانی از نظر توسعه و رشد نسبت به پیشرفت کشورهای دیگر است.

اشکان ارمندیحی درباره گزارش وضعیت اینترنت منتشر شده توسط انجمن تجارت الکترونیک گفت: وضعیت کنونی اینترنت در ایران، بر اساس جزئیات مندرج در گزارش انجمن، به زبان ساده به عقب ماندگی ایران و ایرانیان نسبت به این اتفاق در حالی رخ داد که در بقیه کشورها رقابت شدیدی برای افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت وجود دارد و دولت‌ها تلاش می‌کنند دسترسی شهروندان به اینترنت را جامع‌تر و آسان‌تر کنند. به عنوان بهبود آن.

ساده ترین چیزها در ایران مسائل امنیتی است

آرمندی در پاسخ به سوال دیجیاتو گفت: متاسفانه ساده ترین مسائل کشور تبدیل به مسائل سیاسی و حساس در سطح ملی می شود، در کشور ما ساده ترین کارها حتی رقص و آواز یک مرد بازنشسته در بازار خودش. شهر، یک مسئله امنیتی محسوب می شود، طبیعی است که چنین اتفاقاتی بیفتد.» «موضوعات، و در نهایت، هیچکس توضیح مفصلی برای روشن شدن ماجرا و منشأ مشکل ارائه نمی دهد. موضوعی مانند اینترنت جای خود را دارد.»

  برای سلامت قلب شما حتی خوابیدن بهتر از نشستن است

کیفیت اینترنت بیشتر به معنای خدمات بهتر برای مردم است

آرمندی معتقد است که اینترنت با کیفیت بالا و بدون وقفه مساوی با افزایش کمی و کیفی استفاده شهروندان از خدمات آنلاین است. وی همچنین تاکید می کند که افزایش تجربه و دانش شهروندان از اینترنت منجر به افزایش سطح توقع و سلیقه عمومی برای دستیابی به خدمات بهتر و مدرن تر می شود: «وقتی این افزایش آگاهی در جامعه وجود داشته باشد، زیرا شرکت ها خدمات بهتری ارائه می دهند. مجموع این رویدادها منجر به ایجاد یک اکوسیستم کارآمدتر خواهد شد.» و رشد اقتصاد دیجیتال.

او درباره هزینه‌هایی که قطع اینترنت بر دیوار تحمیل می‌کند و آسیب‌هایی که به دیوار وارد می‌کند، به دیجیاتو گفت: «اگر شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات خود و خدمات خود را لحظه به لحظه بهبود ندهند، در دنیای رقابتی و پرشتاب امروز حذف می‌شوند. فرآیند کسب و کار و کاربران. “چنین شرایطی یک موقعیت برد-برد برای هر دو ارائه دهندگان خدمات مانند ما ایجاد می کند.” “و کارمندان و کاربران ما. زیرا ما را تشویق می کند که دائماً برای ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم و مردم خدمات بهتر و با کیفیت تری را روز بعد دریافت کنند.” اگر این وضعیت را برعکس تصور کنیم، خسارات و هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت».

وی ادامه داد: البته ما و سایر شرکت های مشابه حتی در این شرایط تمام تلاش خود را انجام می دهیم که کیفیت خدمات ما روز به روز افزایش می یابد، البته در شرایطی که شرایط عمومی برای دسترسی به اینترنت بدون مشکل یا غیرممکن است. وقفه، چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​کیفیت همه چیز بستگی دارد.» تأثیر مخربی دارد، با توجه به شرایط کنونی شاهد خروج کارشناسان مجرب و فنی هستیم، در چنین شرایطی برای پرکردن آن چه باید کرد. خلاء این نیروها؟

  اندازه گیری گذر زهره برای اولین بار

بررسی فیلتر ضروری است

آرمانده معتقد است انحلال و بستن راه ها چیزی جز تحریم های خودخواسته نیست و خودمان از بازارهای جهانی خارج می شویم و از مسیر توسعه دور می شویم.

وی در خصوص بررسی وضعیت انحلال به دیجیاتو با بیان اینکه تجدید نظر در انحلال یک نیاز ضروری است، گفت: به همان اندازه که تحریم ها به کشور آسیب می زند، این اقدامات برای کشور خطرناک و مخرب است و البته بازنگری در این زمینه. لازم است.” نیاز اساسی امروز ما.»

منبع: https://digiato.com/articles/ceo-of-divar-in-the-country-everything-becomes-a-political-and-sensitive-issue-on-a-national-scale