ردیت لوگوی خود را در حالیکه گمانه زنی های عرضه اولیه سهام در حال چرخش است، تازه می کند

اگر قبلاً شایعات عرضه اولیه سهام Reddit را نمی خریدید، قلب تپنده اینترنت، متشکل از ریزفرهنگ های عمیقاً تخصصی، به تازگی یک نام تجاری جدید را معرفی کرده است، لوگوی نمادین خود را به روز کرده و ارتعاشات بصری جدیدی را منتشر کرده است.

واضح‌ترین به‌روزرسانی بصری Reddit، طراحی جدیدی برای Snoo، ربات انسان‌نمای قرمز و سفید است که از همان ابتدا با Reddit مترادف است.

لوگوی Reddit قبل و بعد

اعتبار تصویر: Reddit

در مقایسه با نسخه اولیه قدیمی Snoo، Snoo جدید بسیار شیک به نظر می رسد. طلسم جدید طراحی تخت قبلی Snoo را با یک نسخه سه بعدی از شخصیت جایگزین می کند که می تواند شبیه چیزی از یک فیلم پیکسار باشد. اسنو که بدون جنسیت است، در طول فرآیند طراحی مجدد، شست های مخالف و همچنین لبخندی با دهان باز به دست آورد.

لوگوی جدید – یک سر اسنو بدون بدن در یک حباب چت قرمز – در حال حاضر به عنوان لوگو و فاویکون در وب سایت شرکتی Reddit موجود است. ما همچنین شروع به دیدن لوگوی جدید در Reddit.com و همچنین رفتارهای عجیب و غریب مانند نظرات شکسته کرده ایم. (TechCrunch با شرکت تماس گرفت تا بپرسد آیا این مشکلات مربوط به عرضه مجدد برند است یا خیر.)

الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران Reddit، با نام مستعار /u/kn0thing، در ابتدا ایجاد شد اسنو به عنوان طرح زمانی که هنوز در دانشگاه ویرجینیا بود. (اوهانیان که قبلاً مدیرعامل Reddit بود، سه سال پیش از هیئت مدیره شرکت استعفا داد تا هیئت مدیره را به روی تنوع نژادی بیشتر باز کند.)

  اکنون Microsoft Visual Studio Pro را با قیمت 35 دلار خریداری کنید

فراتر از درخشش Snoo، Reddit همچنین در حال تازه ، تایپ‌فیس‌های خود با مجموعه‌ای از فونت‌های عجیب و غریب است که برای برانگیختن حباب‌های چت، کنایه‌ای بصری از هویت خودخوانده Reddit به عنوان مکانی برای “مکالمات” است. یکی از فونت ها، Reddit Sans، منبع باز و به طور گسترده به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

روکسی یانگ، رئیس Reddit می‌گوید: «در حالی که ما حضور جهانی خود را در بازارهای جدید گسترش می‌دهیم و با مخاطبان گسترده‌تری از تبلیغ‌کنندگان و توسعه‌دهندگان گرفته تا سردبیران و ناظران تعامل می‌کنیم، باید پایه و اساس برند خود را تقویت کنیم تا بتوانیم بیان خلاقانه‌تر و سازگارتر را ایجاد کنیم.» تجربه بازاریابی و مصرف کننده گفت. “هدف ما همچنان تمرکز بر نیازهای سردبیران و ساده ، جامعه، تعلق و توانمندسازی برای همه در سراسر جهان است.”

این شرکت همچنین در حال گسترش افق های رنگی خود فراتر از رنگ نارنجی مایل به قرمز کلاسیک (ظاهراً به عنوان OrangeRed شناخته می شود) است که Reddit به آن معروف است. مجموعه ای از رنگ های جدید به نام های GuavaPink، LimeGreen، BananaYellow و JuniperBlue در طرح ها ظاهر می شوند و رنگ بیشتری را به پلتفرم و کاربردهای آن می آورند.

زمان ممکن است تصادفی نباشد. به راحتی می توان فراموش کرد که Reddit، گوشه مفید قدیمی اینترنت اجتماعی، مانند بسیاری از همتایان خود یک شرکت عمومی نیست. Reddit پس از جنگ با جامعه توسعه دهندگان خود، سال 2023 سختی را پشت سر گذاشت، یک مبارزه طولانی که باعث شد بسیاری از subreddits – جوامع اصلی مبتنی بر علاقه Reddit – در اعتراض به تیرگی خود ادامه دهند.

  Les meilleurs tests auditifs en ligne de 2023

اکنون که این درام به پایان رسیده است، بلومبرگ گزارش می دهد که Reddit می تواند در مسیر عرضه اولیه عمومی سهام (IPO) قرار گیرد که می تواند در سه ماهه اول سال 2024 اتفاق بیفتد. علاقه این شرکت به عرضه عمومی سال هاست که در حال افزایش است، بنابراین این موضوع را با دقت در نظر بگیرید. از نمک نمک، اما یک تازه‌سازی به موقع برند مطمئناً به این نکته اشاره می‌کند که خبرهای بزرگی برای Reddit در راه است.

منبع: https://techcrunch.com/2023/11/29/reddit-rebrand-refreshes-its-logo-as-ipo-speculation-swirls/