رابرت دنیرو اپل را به سانسور سخنرانی خود در جوایز گاتهام 2023 متهم کرد

در مراسم جوایز گاتهام 2023، بخشی از سخنرانی رابرت دنیرو سانسور شد. به همین دلیل پس از اینکه متوجه شد متن سخنرانی حذف شده است، به صحنه بازگشت و با خواندن متن اصلی از تلفن همراه خود، به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت.

او ادعا می کند که اپل و موسسه فیلم و رسانه گاتهام مسئول سانسور سخنرانی او در جوایز گاتهام هستند. گفته می شود این سانسور دقایقی قبل از شروع مراسم توسط یکی از کارمندان اپل انجام شده است. رابرت دنیرو می‌گوید: «من حتی به خود زحمت نمی‌دهم از آنها برای کاری که انجام دادند تشکر کنم. چطور جرات می‌کنند چنین کاری بکنند.»

سانسور سخنرانی رابرت دنیرو

این هنرپیشه مشهور دوشنبه شب در محل برجسته گاتهام روی صحنه حاضر شد و به کار جدید مارتین اسکورسیزی ادای احترام کرد تا فیلمنامه ای از پیش نوشته شده را بخواند که بر روی یک تله پرومتر (نمایشگر گفتار) پخش شده بود. اما هنگام خواندن متن از تله پرومتر متوجه شد که متن اصلی تغییر کرده است. در ابتدا، دنیرو تصور کرد که اشتباهی در تله پرومتر رخ داده است. سپس متوجه شد که بخش هایی از صحبت هایش سانسور شده است. او موبایلش را برداشت و متن اصلی را از روی گوشی خواند و افزود: فقط یک نکته را می‌خواهم بگویم، سخنرانی من ویرایش و سانسور شد و من از آن خبر نداشتم، حالا می‌خواهم متن اصلی را بخوانم.

رابرت

او ادامه داد:

“تاریخ دیگر تاریخ نیست. حقیقت حقیقت نیست. حتی حقایق با حقایق جایگزین جایگزین می شوند و توسط تئوری های توطئه و زشتی هدایت می شوند.

صنعت سرگرمی نیز از این بیماری مزمن در امان نیست. دروغ به ابزاری در زرادخانه شارلاتان تبدیل شده است. رئیس جمهور سابق آمریکا در طول چهار سال ریاست جمهوری خود بیش از 30 هزار بار به ما دروغ گفت.

دنیرو در پایان این سخنرانی اضافه کرد که قبل از سانسور محتوای سخنرانی، قصد داشت از اپل و موسسه فیلم و رسانه گاتهام تشکر کند، اما وقتی از سانسور مطلع شد، دیگر این کار را نکرد. دنیرو گفت: “اما من اصلا دوست ندارم از آنها به خاطر کاری که انجام دادند تشکر کنم.” چطور جرات می‌کنند چنین کاری بکنند.»

  Corsair's Scimitar RGB Elite، یکی از ماوس های بازی مورد علاقه ما، با قیمت 60 دلار به فروش می رسد.

منبع: https://digiato.com/security/robert-de-niro-apple-censoring-gotham-awards-speech-donald-trump