روز سوم CES 2024: 6 اطلاعیه ای که ممکن است از دست داده باشید

طاق CES در سالن مرکزی

جیسون هینر/ZDNET

پس از پایان روز سوم در ، وگاس، به نیمه راه CES نزدیک می شویم. تاکنون شاهد هوش مصنوعی زیادی بوده‌ایم، تمرکز بر پاک‌کننده‌های ربات برای تقریباً همه چیز، و تلویزیون‌ها بزرگ‌تر و شفاف‌تر شده‌اند.

همچنین بخوانید: CES 2024: آینده در فناوری چیست

ZDNET روی زمین بود تا برخی از این محصولات را به همراه اعضای تیم که اخبار را به صورت مجازی گزارش می کردند، مشاهده کند. در اینجا برخی از بهترین محصولات/تبلیغاتی که امروز دیده ایم/شنیده ایم آورده شده است. مطمئن باشید فردا برای روز 4 نمایشگاه CES منتظر اعلان‌های فناوری حتی بزرگ‌تر باشید، و فراموش نکنید که روز 1 و روز 2 را دنبال کنید.

1. حلقه های هوشمند فراوان

amazfit-helio-ring

متیو میلر/ZDNET

فناوری پوشیدنی به طور فزاینده ای به سمت حلقه ها در حال حرکت است و روندهایی که در CES شاهد آن هستیم ثابت می کند که حلقه های هوشمند به زودی به اندازه ساعت های هوشمند رایج خواهند شد. دو حلقه هوشمند خاص در این نمایشگاه توجه ما را به خود جلب کردند، از جمله حلقه هلیو آمازفیت. یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های حلقه هلیو، سرویس سلامت و سلامتی Zepp Aura AI است که با حلقه کار می‌کند و شامل صداهای خواب شخصی‌شده است که بر اساس پاسخ کودک شما تنظیم می‌شود. بدن، گزارش‌های دقیق خواب و دسترسی به Zepp Wellness Coach، که به سوالات سلامتی شما از طریق یک ربات چت هوش مصنوعی پاسخ می دهد.

همچنین: این حلقه سلامتی هوشمند برای زنان از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های قاعدگی و خواب استفاده می کند

ما همچنین تحت تاثیر حلقه Evie از Movano Health قرار گرفتیم که در ابتدا در CES سال گذشته توجه ما را به خود جلب کرد. امسال با جایزه CES Innovation Honoree Award 2024 شناخته شد و در نهایت باید در اواخر این ماه ارسال شود.

  Trades اکنون محبوب ترین برنامه در فروشگاه App Apple است

2. مفاهیم خورشیدی Jackery خارج از این دنیا هستند

ژنراتور خورشیدی Jackery Mars Bot

ژاکری

یکی از چیزهایی که در CES دوست داریم مفاهیم فناوری هستند که لزوماً چیزی نیستند که بتوانیم به زودی انتظار خرید یا استفاده از آن را داشته باشیم، اما به ما نشان می دهد که فناوری می تواند ما را در آینده به کجا برساند. نمونه ای از این مفاهیم خورشیدی Jackery است، مانند ژنراتور خورشیدی Jackery Mars Bot: این یک برداشت کننده انرژی هوشمند با بال های خورشیدی جمع شونده 600 وات است که حداکثر راندمان تبدیل خورشیدی 25٪ را امکان پذیر می کند.

همچنین: بهترین ربات ها و نوآوری های هوش مصنوعی که تاکنون در CES 2024 دیده ایم

ایده Jackery برای این مفهوم مینی کامیون این است که به طور هوشمندانه به مناطق با نور بالا برای تولید برق خورشیدی فتوولتائیک یا حتی ایستگاه های شارژ با فناوری جستجوی خورشید حرکت کند.

3. یک مانیتور قابل حمل و تاشو از ایسوس

asus-zenscreen-fold

ایسوس

CES همچنین برای “اولین عناوین جهان” است و ایسوس ادعا می کند که “اولین مانیتور قابل حمل OLED تاشو جهان” را در ZenScreen Fold عرضه کرده است. قابلیت حمل آن از صفحه نمایشی با وزن کمتر از سه پوند و اندازه آن فقط 12.5 اینچ در حالت تا شدن ناشی می شود. ویژگی های تاشو آن از یک پایه داخلی است که در حالت عمودی یا افقی کار می کند و می تواند بالای لپ تاپ یا تبلت به عنوان صفحه نمایش دوم قرار گیرد.

همچنین: HP لپ تاپ های جدید Spectre مجهز به هوش مصنوعی را در نمایشگاه CES با تجهیزات جانبی پر زرق و برق عرضه می کند.

و از آنجایی که مانند Zenbook 17 Fold قدرت محاسباتی یا پردازشی ندارد، باید هزینه بسیار کمتری داشته باشد.

4. هدست XR سونی رقیب شایسته ای برای اپل ویژن پرو است

هدست و کنترلر سونی XR

جیسون هینر/ZDNET

سونی در CES همه ما را شگفت زده کرد و یک هدست رده بالای XR را عرضه کرد که از نظر قابلیت ها و طراحی کلی رقیب اپل ویژن پرو است. بزرگترین تفاوت بین دستگاه سونی و اپل این است که سونی هدست خود را به سمت سازندگان و مهندسان محتوای سه بعدی تنظیم می کند تا مصرف کنندگان معمولی که به دنبال بازی در VR هستند.

همچنین: کاوش در متاورس صنعتی: چگونه سونی و زیمنس به دنبال باز ، قدرت مهندسی همهجانبه هستند

  5 محصول CES که شما را وادار می کند بپرسید ... "اما چرا؟"

مشخصات فنی بالای آن شامل میکرو نمایشگرهای OLED 4K، چیپست جدید Qualcomm XR2+ Gen 2 و یک جفت کنترلر پوشیدنی به شکل حلقه و اشاره گر است. هدست سونی همچنین با ایجاد رابط صورت، مشکل قرار دادن و درآوردن یک هدست حجیم را حل می‌کند و صفحه نمایش بالا و پایین می‌رود تا نیازی به خارج ، کامل دستگاه نداشته باشید.

5. مهارت های جدید هوش مصنوعی الکسا

Echo Show 8 (نسل سوم، انتشار 2023)

ماریا دیاز/ZDNET

حتی در اخبار بیشتر هوش مصنوعی از CES (ما به شما گفتیم که موضوع اصلی امسال خواهد بود)، آمازون ویژگی‌های جدید الکسا را ​​اعلام کرد که هوش مصنوعی مولد را به روشی سرگرم‌کننده و جذاب در روز سوم ادغام می‌کند. به شما امکان می دهد با طیف وسیعی از چت ربات های مختلف در دستگاه های دارای الکسا خود چت کنید، از جمله چت با شخصیت های تاریخی مانند آلبرت انیشتین یا چت ، با یک مربی تناسب اندام برای نکات تمرینی.

همچنین: آمازون روشی را برای پخش ویدیو در Fire TV و Echo Show 15 نشان می دهد

مهارت دیگری به نام Splash از هوش مصنوعی برای ایجاد یک آهنگ بر اساس آنچه شما به آن می گویید استفاده می کند. بنابراین شما می توانید، برای مثال، آهنگ جاز خود را بسازید. در نهایت، چیزی به نام بازی های Volley وجود دارد که در اصل 20 سوال با هوش مصنوعی به عنوان میزبان است.

6. Satechi برخی از پرفروش ترین دستگاه های خود را ارتقا می دهد

پشتیبانی Satechi و هاب برای مک مینی و مک استودیو

ساتچی

طرفداران اپل مطمئناً از ارتقای دستگاه Satechi که امروز در CES اعلام شد قدردانی خواهند کرد. Satechi Stand & Hub برای Mac Mini و Mac Studio به گونه ای طراحی شده است که دارای یک محفظه SSD NVMe با پشتیبانی از NVMe و M.2 SATA SSD است. این به مک مینی و مک استودیو اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی فضای ذخیره سازی پرسرعت بیشتری را به سیستم های فوق العاده قدرتمند خود اضافه کنند.

همچنین: بهترین گجت‌های CES 2024 که می‌توانید اکنون بخرید

علاوه بر این، Thunderbolt 4 Slim Hub ارتقا یافته Satechi به لطف باتری داخلی 150 واتی GaN، 60 درصد افزایش قدرت دارد.


شاید شما هم از دست داده باشید…

عینک هوشمند XREAL Air 2 Ultra

xreal-air-2-ultra-4

Xreal

Xreal به لطف قاب عینک تیتانیومی، تنها 80 گرم وزن، و توزیع بهینه وزن با گزینه‌های شقیقه و گوش. پدهای بینی قابل تنظیم، عینک هوشمند Air 2 Ultra را «شیک‌ترین دستگاه AR ساخته شده تا کنون» می‌نامد. امیدواریم اینها عینک های هوشمندی باشند که در نهایت ما را در این دسته تحت تاثیر قرار دهند.

  پخش زنده و پخش زنده: بهترین معاملات Prime Day در سال 2024

ربات بالی زیبای سامسونگ

بالی

سابرینا اورتیز/ZDNET

همراه ربات خانگی سامسونگ – با نام مستعار Ballie – در نمایشگاه CES در سال 2020 معرفی شد، اما برای سال 2024 ارتقاهای قابل توجهی دریافت کرده است. ربات کوچک اکنون می‌تواند با دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار تعامل داشته و آن را کنترل کند تا محیط خانه عالی را ایجاد کند. برای مثال، بالی می‌تواند صبح‌ها پرده‌ها را باز کند تا به شما کمک کند از خواب بیدار شوید، یا در حین درست ، قهوه، اخبار صبحگاهی را روی دیوار پخش کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فناوری خانه هوشمند در نمایشگاه CES 2024

تلویزیون 100 اینچی ارزان‌تر هایسنس

تلویزیون Hisense 110UX در CES 2024

سابرینا اورتیز/ZDNET

در میان بسیاری از تلویزیون های معرفی شده توسط هایسنس در این هفته، تلویزیون 100 اینچی Hisense U76 مورد توجه ما قرار گرفت. به عنوان بخشی از سری ULED، این مدل و تلویزیون‌های 55 و 85 اینچی از Dolby Vision با قابلیت دستیابی به روشنایی تا 3000 نیت استفاده می‌کنند، اما همه اینها با رنج قیمتی بسیار معقول‌تر از تلویزیون‌های پیشرفته اعلام کرد. به علاوه، این صفحه نمایش 144 هرتزی دارد که آن را به گزینه ای فوق العاده برای گیمرهایی تبدیل می کند که آماده غوطه ور شدن در بازی مورد علاقه خود هستند.

همچنین: من سیل فناوری تلویزیون جدید سامسونگ را در CES 2024 دیدم و این 4 مورد بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد.

صفحه کلید آیفون که بر اساس نوستالژی ساخته شده است

روی صفحه کلید سازنده کلیک کنید

سابرینا اورتیز/ZDNET

روزهای خوب گوشی های دارای صفحه کلید فیزیکی را به خاطر دارید؟ Clicks Technology با قاب کیبورد جدید آیفون خود این احساس را به تصویر کشیده و آن را به دوران مدرن آورده است. لوازم جانبی قاب جداشدنی به کاربران آیفون یک صفحه کلید فیزیکی کامل را بدون آسیب رساندن به صفحه نمایش دستگاه شما می دهد. حتی برای شرایط کم نور دارای نور پس زمینه است.

همچنین: 10 بهترین لوازم جانبی موبایل در CES 2024 تاکنون

به‌روزرسانی‌های Google Chromecast

ساخته شده توسط گوگل در CES

ژوئن Wan/ZDNET

گوگل در CES اعلام کرد که در نهایت می‌توانید ویدیوهای TikTok را از تلفن خود به هر دستگاه Chromecast استریم کنید. در حالی که این شاید بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای کاربران Chromecast باشد، Google همچنین تصریح کرد که Chromecast به تلویزیون‌های بیشتری از جمله تلویزیون‌های جدید LG 2024، تلویزیون‌های سری LG Hisense ULED و برخی از مدل‌های TCL عرضه خواهد شد.

منبع: https://www.zdnet.com/article/ces-2024-day-3/#ftag=RSSbaffb68