روش ما روش بازار آزاد است

پلتفرم رایگان انتشار آگهی آنلاین ‘دوار’ اخیراً با ارائه دهندگان خدمات مختلف همکاری جدیدی ایجاد کرده است. طی این همکاری جدید قرار است نیازهای مختلف کاربران دیوار برآورده شود. «کنار دیوار» محصول جدید این پلتفرم است که با آن می‌توانید از خدمات مختلفی برای پرداخت، عقد قرارداد، تحویل محصولات و … استفاده کنید.

در همین راستا، صدرا علی آبادی، مدیر محصول Sidewall در گفتگو با دیجیاتو در مورد نیازهایی که منجر به ایجاد این محصول شده است صحبت کرد و توضیحاتی در مورد ضمانت عملکرد قطعات اضافی و نحوه کار بر روی Sidewall ارائه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه نیازی در جامعه و در فرآیند خرید و فروش روی دیوار وجود دارد که آنها را به فکر عرضه محصول در کنار دیوار انداخته است، به دیجیاتو گفت: دیوار به عنوان یک بستر تجارت الکترونیکی. ، خدمات زیادی را ارائه می دهد و کاربران زیادی دارد و مربوط به بخش هایی مانند املاک و خودرو است. “و خدمات و غیره. بزرگترین ماموریت Wall این است که افراد را برای دریافت خدمات مختلف و فعالیت های c2c به هم متصل کند. اما زنجیره ارزش گروه‌های فعال در این زمینه بسیار زیاد هستند؛ مثلاً در حوزه‌های ارسال کالا، پرداخت مطمئن، مسائل مربوط به اعتماد و پاسخگویی، قوانینی داریم که باید رعایت کنیم.»

صدرا علی آبادی، مدیر محصول کانا دوار

به گفته علی آبادی دیوار به عنوان پلتفرمی که هدفش ایجاد ارتباط و توانمندسازی خریداران و فروشندگان خرد است، می خواهد زیرساخت خدمات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد: «پیش از ما راه های مختلفی برای ارائه این خدمات وجود داشت؛ مثلاً اینکه ما این کسب و کار را پیدا کردیم یا روی آن سرمایه گذاری کردیم.» «ما خودمان این کار را انجام دادیم که سال گذشته انجام دادیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم استراتژی خود را تغییر دهیم و به سمت نوآوری حرکت کنیم.»

  بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2024

علی آبادی درباره مسیر طی شده در دیوار برای رسیدن به استراتژی نوآوری باز گفت: در نهایت به این نقطه رسیده ایم که اگر زیرساخت فنی دیوار آماده دریافت همکاری تجاری باشد که می داند چگونه با مسائل زنجیره ارزش ما بهتر برخورد کند. در قالب یک محصول در کنار دیوار از آنچه که ما با آن سروکار داریم، شرکای تجاری می توانند به عنوان سرنخ های فردی ظاهر شوند و در نهایت نتیجه به دست کاربر می رسد. برای راه اندازی زیرساخت های فنی برای حضور آزاد پلتفرم های مختلف.»

در کنار دیوار، یک کانال بازاریابی قدرتمند برای سیستم عامل های تلفن همراه

به گفته علی آبادی، می‌توان در کنار دیوار سکویی برای تبلیغ سایر سکوها وجود داشت. وی در این خصوص افزود: بزرگترین فایده شرکای ما پس از حضور بر روی سکوی دیوار این است که مخاطبان مورد نظر خود را پیدا می کنند، به عنوان مثال وقتی یک پلت فرم مستندسازی دارید، پیدا ، مخاطب برای آن سخت است، اما در کنار آن در دیوار، خدمات شما در حال حاضر در دسترس کاربر قرار می گیرد و یک کانال بازاریابی قوی برای شما ایجاد می کند.

صدرا علی آبادی در پاسخ به این سوال که ضمانت اجرا برای کاربران برای استفاده از این افزونه ها چیست؟ وی گفت: ضمانت عملکرد خاصی برای این محصول وجود ندارد. Wallside مانند یک بازار آزاد عمل می کند که خریداران و فروشندگان می توانند از محصولات آن بهره مند شوند. مکانیسم کار این محصول کاملاً شبیه به بازار آزاد است و در صورت استقبال کاربران از آن استفاده می شود. موفقیت آمیز است، اما اگر کاربران از آن استفاده نکنند، به مرگ محصول خواهد رسید.

  ال جی از ماشین لباسشویی با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

اما پلاگین پرداخت امن چگونه کار می کند؟ نظر فروشندگان در مورد کار با این افزونه چیست؟ وی پاسخ داد: استفاده از این افزونه پولی برای فروشندگان نیز بسیار هیجان انگیز است زیرا محدودیتی برای هر کارت 10 میلیون وجود ندارد و فروشندگان نیز به این افزونه اعتماد دارند و اکنون برخی در تبلیغات خود اعلام کرده اند که از این افزونه استفاده می کنند و ما نیز از این افزونه استفاده می کنیم. به زودی به فروشندگان این امکان را می دهد که خودشان پرداخت امن را فعال کنند.”

مرحله آزمایشی در کنار دیوار است. 100% رایگان

علی آبادی اعلام کرد که دیوار به دلیل وجود سکو در کنار آن محدودیت خاصی ندارد. وی در این خصوص افزود: شرکت های بزرگ و کوچک و استارت آپ ها برای شرکت های بزرگ و کوچک باز است و هرکسی می تواند در کنار دیوار خدمات ارائه دهد، محدودیت خاصی نداریم، البته اگر خدمات پرداخت ارائه دهید. ، باید مجوز پرداخت داشته باشید، یا اگر یک سرویس احراز هویت یا پلت فرم مالی ارائه می دهید، باید دسترسی و مجوزهای لازم را داشته باشید.

مدیر محصول Kana Dewar تأثیر فرهنگی این محصول و توانایی آن در فرهنگ سازی در زمینه خرید آنلاین را توضیح داد: “به عنوان یک پلتفرم، هدف ما دموکراتیک ، خرید و فروش است و خریدار خرده‌فروش را قادر می‌سازد تا نیازهای خود را به طور مستقل از طریق خرید اینترنتی برآورده کند. دیوار و از زنجیره فروش کالاها و خدمات. این دقیقاً نحوه عملکرد بازار آزاد است. “چیزی که ما از ابتدا می خواستیم پیاده سازی کنیم این بود که رقابت بر روی پلتفرم وجود داشته باشد که در نهایت به نفع مصرف کننده نهایی باشد.”

  حقوق مدیرعامل انویدیا 60 درصد افزایش یافت و به 34 میلیون دلار رسید

به گفته علی آبادی، در مرحله آزمایشی، عضویت ارائه دهندگان در سمت دیوار 100 درصد رایگان است. اما در صورت حذف عضویت از حالت رایگان، هزینه حضور همراهان در کنار دیوار چقدر است؟ وی تصریح کرد: در حال حاضر گردش مالی شرکت های خدمات رسان ما به ده ها میلیارد تومان رسیده است و تا پایان مرحله آزمایشی قصد نداریم از آنها هزینه بگیریم و اگر می خواستیم قیمت گذاری و تعرفه تعیین کنیم، می شد بیشتر جنبه قانونی دارد و به سمت درآمدزایی حرکت نمی کنیم.اما فکر نکردیم که در کوتاه مدت دقیقا چه برنامه ای داریم.برنامه ما این است که ابتدا این محصول را به جایی برسانیم که کاربران بتوانند از آن استفاده کنند و در مرحله بعد. ما قوانینی را وضع خواهیم کرد و پویایی بازار را شفاف تر خواهیم کرد.”

علی آبادی در پایان این گفتگو به امتداد نردبان اشاره کرد و گفت: مثلاً نردبان وسیله ورود به دیوار نبود و برای قانون گذاری و جلوگیری از نفوذ دیوار آن را طوری قرار دادیم که به منبع اصلی درآمد تبدیل شد و به طور اتفاقی کشف شد. “در حال حاضر، هدف ما فقط کسب درآمد کوتاه مدت از پلتفرم است.”

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/divar-kenardivar-free-market