ال جی از ماشین لباسشویی با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

ال جی از ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند به نام MegaCapacity Smart WashCombo Washer Dryer رونمایی کرده است که از موتور درایو مستقیم و فناوری پمپ حرارتی اینورتر استفاده می کند. به گفته ال جی، این مدل بیشترین ظرفیت را در محدوده خود دارد و چرخه کوتاهی دو ساعته برای شستن و خشک ، لباس ها دارد.

ال‌جی Mega Capacity Smart WashCombo می‌تواند پارچه‌های بزرگ را مانند روتختی‌های بزرگ بشویید. علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده از پمپ حرارتی اینورتر باعث می شود دستگاه بی صداتر کار کند. یک صفحه نمایش LCD دیجیتال نیز روی آن قرار داده شده است که می توان از آن برای کنترل ماشین لباسشویی و خشک کن استفاده کرد.

قابلیت های هوش مصنوعی ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart WashCombo از هوش مصنوعی برای ارزیابی پارچه، اندازه بار و سطح خاک استفاده می کند. سپس به طور هوشمند چرخه مورد نیاز را برای عملکرد بهینه تنظیم می کند.

راه های زیادی برای تعامل با این دستگاه وجود دارد، به عنوان مثال می توانید آن را از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل کنید. علاوه بر این، با پشتیبانی از دستیار گوگل یا آمازون الکسا، می توان آن را از طریق دستورات صوتی کنترل کرد. برای مدیریت از راه دور، این دستگاه از فناوری SmartThinQ ال جی پشتیبانی می کند.

ال جی ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند WashCombo با ظرفیت Mega را با قیمت 2999 دلار در ایالات متحده عرضه کرده است. موتور Direct Drive این دستگاه نیز با 10 سال گارانتی به خریداران ارائه می شود. وجود برچسب اقتصادی ممتاز نشان می دهد که ال جی بالاترین رده مصرف کنندگان را مشتریان خودروهای خود می داند. در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. همچنین می‌توان انتظار داشت که اطلاعات بیشتری در نمایشگاه CES 2024 هفته آینده منتشر شود.

  بهترین معامله Rosetta Stone و StackSkills: 74٪ تخفیف

منبع: https://digiato.com/gadgets/lg-launches-mega-capacity-smart-washcombo-washer-dryer-us-market