خانه استریم جدید Doctor Who موفقیت بزرگی بود

جشن گرفتن دکتر هوسال گذشته بی بی سی یک یک حرکت بزرگ و بی سابقه: برای اولین بار، تقریبا همه از دکتر هواز قسمت‌های 1963 تا برنامه‌های ویژه سالگرد پخش شده در آن زمان، برای پخش در بریتانیا در یک مکان، در پلتفرم پخش خود بی‌بی‌سی، iPlayer، در دسترس خواهد بود. و به نظر می رسد که به بی بی سی کمک کرد تا رکوردهای پخش جریانی را در طول دوره جشن بشکند.

این شرکت اعلام کرد دکتر هو– و به طور خاص دکتر هو اپیزودهای سال 2005 در طول هفته بین روز کریسمس و شب سال نو 10.01 میلیون بار پخش شد و به پلتفرم کمک کرد تا رکورد قبلی محتوای پخش شده در هفته بین 2 تا 8 ژانویه 2023 را با پخش 177 میلیون برنامه بشکند. جمع.

دکتر هو با آخرین قسمت، ویژه کریسمس، پنجمین سریال پرپخش هفته بود.کلیسایی در جاده روبی“، همچنین پنجمین اپیزود انفرادی پرمخاطب پس از آثار طولانی مدت سریال EastEndersدرام دورهمی ویژه شب سال نو ریک استلی به ماما زنگ بزنو درام پلیسی بیداریبا 1.79 میلیون جریان، با توجه به منطقه تلویزیون. اگرچه مخاطبان پخش نهایی این هفته هنوز ادغام نشده اند – که شامل مخاطبان زنده یک شبه، ارقام استریمینگ و ارقام افرادی است که در هفته اول پخش با تقاضا روبرو می شوند – “Ruby Road” سومین بزرگ ترین فیلم بود. -پخش در روز کریسمس در بریتانیا، با 4.73 میلیون نفر تماشای زنده. دیدن آن عالی است دکتر هو نه تنها به لطف علاقه مجدد به آن، شکوفا شده است ویژه 60 سالگی و دکتر جدید Ncuti Gatwaاما با این واقعیت ساده که اگر تا حد امکان را در یک مکان قرار دهید، خوب… مردم آن را بررسی خواهند کرد.

  ۲۰ فیلم برتر که فروش بالای یک میلیارد دلار را در گیشه داشته‌اند

با این حال، نمی توان گفت که چگونه این موفقیت در مقیاس بین المللی ترجمه شده است. قرارداد جدید بی بی سی با دیزنی دکتر هو در دیزنی + همه جا به جز بریتانیا و ایرلند فقط قسمت های جدید را پوشش می دهد از شصتمین سالگرد – معاصر و کلاسیک دیگر دکتر هو دسترسی در پلتفرم های مختلف در جاهای دیگر مانند Britbox برای کلاسیک پخش می شود دکتر هو و حداکثر برای پس از 2005 دکتر هو. آخرین موردی که در زمان انتشار اولین ویژه 60 دیدیم، “جانور ستاره“، دکتر هو به طور مداوم در بین پنج برنامه محبوب دیزنی + در چندین بازار قرار می گیرد، بنابراین ظاهرا یک خبر خوب حداقل در سراسر جهان تا کنون.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/doctor-who-iplayer-streaming-ratings-record-disney-plus-1851142029