ریلمی پس از گذشت 5 سال از تاسیس خود تاکنون بیش از 200 میلیون گوشی فروخته است

واقعیت من من هستم این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند با ارسال بیش از 200 میلیون گوشی از زمان آغاز به کار خود در حدود 5 سال پیش، به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است. این برند بخشی از این شرکت است بانک بحرین و کویت الکترونیک در سه ماهه دوم سال 2023 به این نقطه عطف فروش رسید.

طبق گزارش Gizmochina، Realme به فهرست 10 برند برتر بازار جهانی تلفن همراه رسیده است. داده ها نشان می دهد که Realme به دنبال برندهای پیشرو است سیب، سامسونگ، هواوی و ویوو در بین بهترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در رتبه پنجم قرار دارد. نکته مهم این است که Realme بیشتر با فروش محصولات خود در بازارهای خارج از چین به این موفقیت دست یافته است.

ریلمی در بین پنج برند برتر گوشی های هوشمند قرار دارد

مدیر ارشد بازاریابی ریلمی به دستاوردهای این شرکت ابراز افتخار کرد و گفت که در زمان تاسیس ریلمی، بیش از ۷۰۰ برند گوشی هوشمند در جهان وجود داشت. این شرکت تنها در پنج سال توانست در بین 10 برند برتر دنیا قرار گیرد.

آمارها حاکی از آن است که تعداد برندهای گوشی از بیش از 700 برند در سال 2017 به حدود 250 برند در شهریور ماه سال جاری کاهش یافته است. ریلمی نه تنها از سال 2017 توانسته زنده بماند، بلکه پیشرفت در این فضای رقابتی رویکرد موفق این شرکت را نشان می دهد.

اکنون ریلمی می خواهد با گوشی های هوشمند پرچمدار رقابت کند. Realme GT5 Pro آن را به بازار عرضه کنید. این گوشی جزو اولین گوشی های هوشمندی خواهد بود که دارای آخرین چیپست پیشرفته کوالکام است اسنپدراگون 8 نسل 3 سنسور دوربین جدید Sony Lytia است.

  بهترین گوشی گیمینگ ارزان | زمستان ۱۴۰۲

شیائومی همچنین چندی پیش از سری 14 شیائومی رونمایی کرد که اولین گوشی های هوشمند با پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8 بودند. رقابت و پیشرفت تکنولوژی در صنعت گوشی های هوشمند لحظه به لحظه داغ تر می شود. علیرغم این دستاورد بزرگ، ریلمی همچنان یک بازیکن پویا و جوان در بازار گوشی های رده بالا است و باید منتظر برنامه های بلندپروازانه این شرکت چینی در آینده باشیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/realme-ships-over-200-million-phones-in-over-5-years