سامسونگ احتمالا یک بازی انحصاری برای Galaxy Z Fold خواهد ساخت

سامسونگ در حال حاضر روی افزایش فروش سری گلکسی Z متمرکز شده و به نظر می رسد که می خواهد بازی های انحصاری سری فولد تولید کند. گزارش جدیدی ادعا می کند که غول کره جنوبی با شرکت های بزرگی مانند Epic Games و Crafton برای توسعه بازی های این گوشی های تاشو همکاری کرده است.

طبق گزارش هانکیونگ، سامسونگ در حال همکاری با چندین شرکت بین المللی برای توسعه بازی های انحصاری گلکسی زد فولد است. این اقدام احتمالاً فروش گوشی‌های تاشو را افزایش می‌دهد و بین محصولات گلکسی و سایر گوشی‌های تاشو از برندهایی مانند شیائومی، آنر و اوپو تفاوت قائل می‌شود.

سامسونگ احتمالاً با کدام شرکت ها برای تولید بازی همکاری می کند؟

ظاهراً واحد تحقیقاتی سامسونگ تیم های بازی را در چین، کره جنوبی، بریتانیا و اوکراین تشکیل داده است تا با کمک استودیوهای بازی، محتوای انحصاری برای Galaxy Z Fold و Flip تولید کنند. بر اساس این گزارش، شرکت هایی مانند Epic Games، Kakao Games، Crafton، NCSoft، Nexon، Pearl، Smilegate و Abyss روی بازی های جدید و بهبود بازی های موجود کار خواهند کرد.

گلکسی زد فولد

این بازی ها می توانند کنترل ها و نقشه ها را در یک نیمه از صفحه نمایش و گیم پلی را در نیمه دیگر دستگاه نمایش دهند. سامسونگ همچنین معتقد است که کاربران می توانند بازی هایی با کیفیتی مشابه بازی های کنسولی در گلکسی زد فولد تجربه کنند.

بازی های انحصاری سری گلکسی زد فولد احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهند شد. اما ممکن است زمان بیشتری برای تولید و عرضه این اسباب بازی ها نیاز باشد. بدیهی است که برخی از این بازی ها از طریق Samsung Gaming Hub در دسترس خواهند بود.

  گزارش شده است که گوگل یک قرارداد ویژه با Spotify منعقد کرده است که به آن اجازه می دهد از هزینه های Play Store جلوگیری کند

با توجه به عرضه بازی های کنسولی مانند Resident Evil، Death Stranding و Assassin’s Creed Mirage بر روی آیفون 15 پرو، طبیعی است که به ویژه سامسونگ به دنبال استفاده از حداکثر پتانسیل گوشی های تاشو خود باشد و بتواند فروش بیشتری را از این طریق تجربه کند. . .

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-may-create-exlusive-games-for-galaxy-z-fold