سامسونگ از Galaxy Z Flip 5 Retro رونمایی کرد. E700 دو دهه پیش را به یاد بیاورید

سامسونگ سابقه ای طولانی در بازار گوشی های تاشو دارد و حالا نسخه جدیدی از گوشی تاشو جدید خود را به یاد محصولی که تقریباً دو دهه پیش به نام Samsung E700 باز می گردد، معرفی کرده است. Galaxy Z Flip 5 Retro (رترو) نامیده می شود.

ویژگی های گوشی Galaxy Z Flip 5 Retro

Samsung SGH-E700 اولین تلفن همراه سامسونگ بود که دارای آنتن داخلی و نمایشگر ثانویه OLED بود که به کاربران اجازه می داد سلفی بگیرند. اکنون در Galaxy Z Flip 5 Retro، از طیف رنگی همان دستگاه، هر یک از رنگ‌ها آبی و نقره کاربر.

علاوه بر این، در این دستگاه شاهد گرافیک پیکسلی جذابی شبیه به گوشی 20 ساله سامسونگ در ویجت ساعت روی صفحه نمایش ثانویه هستیم. این غول فناوری کره ای نیز انیمیشنی ویژه برای این دستگاه طراحی کرده که ما را به یاد گذشته می اندازد. این گوشی از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با مدل معمولی گلکسی زد فلیپ 5 ندارد.

گلکسی زد فلیپ 5 رترو در یک بسته ویژه شامل یک قاب Flipsuit، سه کارت Flipsuit، برچسب‌هایی با آرم‌های سامسونگ مربوط به دوره‌های زمانی مختلف و یک کارت کلکسیونی با شماره سریال گوشی عرضه می‌شود. این محصول از ابتدای آبان ماه به صورت انحصاری از طریق وب سایت سامسونگ در بازارهای استرالیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا و انگلستان عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست.

سامسونگ SGH-E700 که در سال 2003 عرضه شد، محصولات این شرکت کره ای را به جایگاهی متفاوت در بازار برد. برخی از کاربران به دلیل کیفیت بالای این محصول، آن را گوشی مرسدس بنز نامیدند.

  M83، استلار استریم و هزار یاقوت

برای مطالعه بررسی تخصصی دیجیاتو از گلکسی زد فلیپ 5 می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-z-flio-5-retro-announced