ویژگی جدید برنامه ویدیویی جزئیات به شما کمک می کند تا پادکست های چند دوربینی را با استفاده از آیفون ضبط کنید

Detail، استارت‌آپی که برنامه‌های ضبط و ویرایش ویدیو را برای مک و آیفون ارائه می‌کند، یک ویژگی چندنفره جدید منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی یک پادکست چند دوربینه را از طریق دو آیفون (یا آی‌پد) به‌صورت بی‌سیم ضبط کنند.

ویژگی چند نفره که به عنوان به‌روزرسانی برای Detail برای iOS راه‌اندازی شد، همچنین به‌طور خودکار جریان‌های ویدیویی و صوتی را بین دو دستگاه همگام‌سازی می‌کند تا سربار ویرایش را حذف کند. علاوه بر این، می‌توانید به سرعت پادکست را ویرایش کنید تا بین طرح‌بندی‌های مختلف مانند طرح‌بندی کنار هم، تصویر در تصویر یا تمام صفحه جابه‌جا شوید.

دو تلفن در حال ضبط پادکست با جزئیات

اعتبار تصویر: Retail.co

این شرکت برنامه مک خود را پس از یک سال آزمایش در نسخه بتا عمومی در سال 2022 در اپ استور منتشر کرد. این استارت آپ اوایل سال جاری اپلیکیشن iOS خود را منتشر کرد. برنامه آیفون ویژگی‌هایی مانند قالب‌ها و ابزارهای ساده برای ایجاد ویدیوهای واکنش، فیلم‌های آموزشی و رزومه‌های ویدیویی را با ویژگی‌هایی مانند ویرایشگر صفحه سبز زنده، زیرنویس‌های هوش مصنوعی و تله پرومتر ارائه می‌دهد. برنامه Mac ویرایش ویدیو را با ویژگی هایی مانند توضیحات ویدیویی و هشتگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی آسان می کند.

کاربران می توانند صدا را از میکروفون های داخلی آیفون ضبط کنند. اما می توانند از میکروفون های لاوالیر (میکروفون های کوچک) نیز برای ضبط با کیفیت صدای بهتر استفاده کنند. برنامه دقیق صدا و تصویر را به صورت محلی ضبط می کند و سپس آنها را همگام می کند. این به شما کمک می کند اگر یک رابط صوتی خارجی یا یک میکسر برای آهنگ های صوتی جداگانه ندارید.

ویژگی جدید چند نفره Details به سازندگان اجازه می دهد از دو آیفون برای ضبط پادکست های چند دوربینه استفاده کنند

اعتبار تصویر: Retail.co (در یک پنجره جدید باز می شود)

ابزارهایی مانند Zoom و Meet به شما امکان ضبط تماس را می‌دهند، اما بنیانگذار Detail، Paul Veugen، گفت که لازم نیست پادکست‌ها شبیه تماس‌های ویدیویی باشند.

  قیمت و برخی مشخصات گوشی Pixel 8a فاش شد

وقتی محصول ما در مک تکامل پیدا کرد، متوجه شدیم که مردم برای دو چیز به سراغ ما آمده‌اند: یک قسمت پادکست کاملا ویرایش شده که می‌توانند فوراً محتوای کوتاه و عالی را به اشتراک بگذارند که به آنها کمک می‌کند در پلتفرم‌های مختلف به مخاطب دسترسی پیدا کنند و رشد کنند. اما تنظیم دوربین و ضبط در مک شما هنوز بسیار پیچیده است. اکنون این کار را با چند کلیک در iOS ساده می کنیم. وگن از طریق ایمیل به TechCrunch گفت: من احساس می‌کنم بالاخره به قول خود برای دسترسی به ویدیوهای حرفه‌ای برای همه عمل می‌کنیم.

او اضافه کرد که تنظیمات چند دوربین پیچیده است و Detail می‌خواهد با استفاده از آیفون‌ها، آزادی زوایای مختلف دوربین را برای سازندگان آسان کند. قابل ذکر است که اپلیکیشن iOS در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد با دوربین های جلو و عقب به طور همزمان ضبط کنند.

Detail در مجموع 7 میلیون دلار بودجه از حامیانی از جمله Adjacent، TQ Ventures، Point Nine Capital، Connect Ventures، Hustule Find، Alexander Ljung، AnkeHuiskes، Hiten Shah و Sten Tamkivi جذب کرده است.

Veugen اشاره کرد که Detail در هفته‌های آینده قصد دارد ویژگی‌هایی مانند ضبط از راه دور، ویرایش خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی (هفته گذشته برای مک معرفی شد) و کلیپ‌های برجسته هوش مصنوعی را برای برنامه iOS خود عرضه کند.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/30/video-app-details-new-feature-helps-you-record-multi-camera-podcasts-using-iphones/