صفحه نمایش گوشی سامسونگ

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

وقتی وارد دنیای گوشی ها می شویم همه چیز با سرعت تمام تغییر می کند. تکنولوژی حتی یک لحظه متوقف نمی شود هر روز یک گوشی هوشمند جدید معرفی می شود یا هوش مصنوعی ما را به شیوه ای متفاوت شگفت زده می کند. دوربین های 50 مگاپیکسلی به لطف هوش مصنوعی خود قادرند تصاویر را تا حدی منحصربفرد افزایش دهند و لرزش های جزئی را از بین ببرند…

خدمات تعمیرات گوشی اما ممکن است سرعت تغییرات آنها به سرعت ایجاد فناوری های جدید نرسد اما می توان گفت با دوره مناسب تغییرات اساسی در این بخش ایجاد کرده ایم که در ادامه به تفصیل به آن می پردازیم.

اما قبل از آن باید بگوییم که شاید داخل گوشی هوشمند ما مملو از لوازم جانبی است که هر کدام با ایرادات مختلفی مواجه می شوند، اما اگر بخواهیم در بین تمامی این قطعات رایج ترین تعمیرات قطعات و قطعات را در سطح جهانی پیدا کنیم، با توجه به برای ارائه آمار، شاید بتوان گفت که اصلاحات بزرگ در سطح جهانی منحصراً مربوط به:

تعمیر و تعویض صفحه نمایش ال سی دی گوشی برای برندهای بزرگ گوشی هوشمند از سامسونگ و اپل گرفته تا گوشی های هوشمند مایکروسافت و گوگل.

اما در مورد برند اپل، بزرگترین دلیل ارجاع تعمیرات صرفاً تعویض صفحه نمایش ال سی دی آیفون نبود و نیاز به همین مقدار را دیدیم. شیشه پشت آیفون را تعویض کنید ما بودیم.

در واقع در این اسمارت فون به دلیل وزن بالای گوشی به خصوص در گوشی های هوشمند پرو مکس، پنل دولایه گوشی های اپل در فضایی کوچک و در کناره ها قرار گرفته و همین امر باعث توزیع ناهموار وزن و البته قاب پشتی آن شیشه ای است، شیشه های شکسته زیادی در پشت آیفون می بینیم.

اما وقتی نیاز به تعویض صفحه نمایش LCD گوشی را پیدا کنیم چه اتفاقی می افتد:

تعویض ال سی دی گوشی

دلایل رایج برای نیاز به تعویض صفحه نمایش LCD گوشی را می توان به ساده ترین شکل در یک دسته طبقه بندی کرد: سقوط از ارتفاع و فشار، اما به نظر من موضوع به این سادگی نیست. به عنوان مثال شیشه محافظ نانو که با عبارات تجاری UV و 360 درجه معروف شد، در همان روزهای ابتدایی که وارد بازار شد، توجه و مشتریان زیادی را به خود جلب کرد، اما دیری نپایید که در اخبار خواندیم که Honor آبی مایعی است که برای چسباندن این شیشه‌ها استفاده می‌شود، که از طریق ترکیب شیمیایی چسب خلاء گوشی و مواد لایه اصلی LCD، یک ماده خورنده است. یعنی این گوشی گوشی شما را از حالت مقاومت در برابر آب خارج می کند و با لایه اصلی صفحه نمایش ال سی دی واکنش شیمیایی می دهد و نتیجه این آزمایشگاه شیمی سیار را به صورت پخش شدن رنگ ها بر روی صفحه نمایش یا لمس آن خواهید دید. خرابی عملکرد گوشی میبینی ؟ بنابراین ما همیشه نیاز به تعویض صفحه نمایش LCD گوشی را مقصر نمی دانیم. با وجود این کمبود اطلاعات، اگر اکنون صفحه نمایش شما دارای یک فیلم محافظ نانو است، تقصیر شما نیز به نوعی دیگر است، اما خلاصه کلی این است که شیشه محافظ نانو یک کلاهبرداری تجاری برای اشاره به مراکز تعمیر تلفن همراه بوده است.

  تصویر روز ناسا: طلوع خورشید در کهکشان راه شیری

دلایل نیاز به تعویض صفحه نمایش LCD گوشی

اما چی؟

حاشیه های کمتر زیبا که ملاک ما برای انتخاب گوشی است، دلیل دیگری برای تعمیر و تعویض صفحه نمایش ال سی دی گوشی است. البته با اختلاف کمی، نمایشگرهای LCD از نظر بصری زیباتر و مساحت تصویر ما بیشتر است، اما ما هزینه این زیبایی را با تعویض صفحه نمایش LCD گوشی خود با ساده ترین و سطحی ترین ضربه ها می پردازیم. اما چرا ؟

صفحه LCD شما از چند لایه تشکیل شده است که به هم فشرده شده اند و وقتی حاشیه سیاه اطراف تصویر کوچکتر می شود به این معنی است که لایه های زیر از لبه های گوشی فاصله زیادی ندارند، بنابراین وقتی گوشی خود را از لبه ها فشار می دهید. ، کوچکترین اثر. اگر موج فشاری از آن عبور کرد و باعث آسیب شد، این کار را انجام دهید تعویض ال سی دی سامسونگ (یا هر برند دیگری).

همانطور که می بینید، در صنعت گوشی های هوشمند، گاهی اوقات تغییرات در جهت بهبود کاربری نیاز به تعمیر دارد و نکته ای که در مورد تعمیرات گوشی وجود دارد این است که بیشتر مواد لایه LCD اصلی از شیشه به شیشه تغییر کرده است. هدف از این تغییر بهبود کنتراست و افزایش نرخ تجدید تصویر در هر لحظه بود. در گذشته زمانی که صفحه نمایش ال سی دی دچار مشکل عدم تماس صحیح می شد، به دلیل جنس شیشه اش می توانستیم صفحه نمایش ال سی دی را با دستگاه صفحه تخت تعمیر کنیم. مکانیزم کار این دستگاه فشار بالای تیغه و وارد شدن گرما است که هر دو دشمن سرسخت صفحه نمایش های ال سی دی شفاف امروزی هستند و به همین دلیل صفحه نمایش ال سی دی مدل های جدید گوشی های امروزی دیگر قابل تعمیر نیستند.

  The 25 Best Shows on Max (aka HBO Max) Right Now

در صورت نیاز به تعویض صفحه نمایش ال سی دی، مهم ترین موارد رفتار صحیح قبل از نیاز به درمان (عدم استفاده از شیشه محافظ 360 درجه و استفاده از قاب های محافظ قوی) و البته خرید پکیج خدمات ال سی دی سامسونگ، شیائومی و … می باشد. سطح کیفی در بین تمام اقلام موجود در بازار.

تعمیر صفحه نمایش ال سی دی گوشی

کاربران می گویند دستگاهی وجود دارد که خطوط عمودی و افقی صفحه LCD را ثابت می کند و صفحه LCD را سالم می کند، آیا این درست است؟ باید بگوییم که این فقط یک شایعه نیست و صحت دارد اما در ایران نه.

با توجه به تبدیل ارزش ریال و دلار، اگر حقوق گمرکی و سایر هزینه ها را در نظر نگیریم، این دستگاه چند میلیارد از پول ما می ارزد.

جدا از این، شایعات حاکی از آن است که نتیجه تعمیر صفحه نمایش LCD با این دستگاه موقتی است و دائمی نیست. بسیار مقرون به صرفه خرید یک گوشی LCD این یک جایگزین است.

قیمت قاب پشتی آیفون 13 پرو مکس

دومین مشکلی که فقط در گوشی های هوشمند اپل می بینیم، نیاز به آنهاست قاب پشتی جایگزین برای آیفون او هست . از مدل آیفون 8 به بعد هر نسخه ای که این شرکت دارد دارای قاب پشتی شیشه ای است و چسب های پشت شیشه آیفون به طرز عجیبی سفت و چسبندگی بسیار بالایی دارند و تا دمای 300 درجه سانتیگراد هم می رسند. . قادر به شکستن این چسب شل و مایع نیست. به همین ترتیب روش های سنتی تعویض پشت گوشی که سامسونگ و برندهای دیگر از آن استفاده می کنند، اینجا جواب نمی دهد.

  آموزش تصویری غیر فعال ، اینستاگرام

اپل سرویس دستگاه جدیدی به نام Laser Engraver را برای جایگزینی شیشه پشت آیفون ها توصیه و معرفی کرد، نامی که شاید برای بسیاری از صاحبان برندهای حکاکی چندان دور از ذهن و ناآشنا نباشد.

که در تعویض قاب پشت آیفون با لیزر با داشتن نقشه اتوکد پنل پشتی هر مدل که سرویس اپل در سایت تعمیرکاران منتشر کرده است، شیشه های شکسته پشت را جدا می کنیم. البته به این سادگی که در این یک جمله گفته و شنیده نمی شود! در بهترین حالت، تعویض گلس پشت آیفون با لیزر 3 ساعت زمان می برد

به عنوان مثال در قیمت بک گلس آیفون 13 پرو مکس با دو رنج قیمتی مواجه خواهید شد، یکی برای انجام کار به روش سنتی و با بخاری و تیغه که پر از ریسک و خطر خرابی است. مانند خرابی کیس، برد مدار و … و دیگری برای کار دو مرحله ای با دستگاه لیزر Certified by Apple Service.

با ما تماس بگیرید

در نهایت باید بگوییم که رایج ترین مشکلات نیاز به تعمیر در انواع برندهای اپل شامل مواردی است که به آن اشاره کردیم.

بسیار مهم است که هر کار خدماتی در مرکز کاری مجهز به تجهیزات صنعتی لازم، مدرن و حرفه ای انجام شود. تیم تعمیر موبایل اکسیژن در محیط کارگاهی و در حضور مشتری در کمترین زمان ممکن با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و جدیدترین متدها فرآیند تعمیر گوشی هوشمند شما را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

جهت تماس و مشاوره تعمیرات می توانید با شماره 09126262852 تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://digiato.com/promoted/1628192